Zegt de man van wiens clubbie de selectie 1e divisie waardig isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
moeten we eigenlijk niet even wachten met namen totdat het zeker is dat AZ zich handhaaft?
zou idd een goede opvolger zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:37 schreef Lionheaad het volgende:
Martin Jol....lijkt me geen verkeerde keuze
[ afbeelding ]
De Perschef?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Een perschef heeft het inmiddels ontkend
http://www.depers.nl/spor(...)ertrek-Van-Gaal.html
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Een perschef heeft het inmiddels ontkend
http://www.depers.nl/spor(...)ertrek-Van-Gaal.html
quote:Harde confrontatie Van Gaal en spelers
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - AZ-trainer Louis van Gaal heeft de verhoudingen binnen de Alkmaarse club op scherp gesteld. Het kwam na afloop van de training in een groepsgesprek tot een harde confrontatie tussen de oefenmeester en de selectie. Daarin gaf Van Gaal aan dat het voor hem nu een kwestie is van 'buigen of barsten'. Later werd gesuggereerd dat de oefenmeester zijn contract na dit seizoen niet zal uitdienen, maar dit wordt vooralsnog niet door AZ bevestigd.
Bron: de telegraaf
quote:'Van Gaal blijft bij AZ'
Uitgegeven: 28 maart 2008 15:26
Laatst gewijzigd: 28 maart 2008 16:39
AMSTERDAM - AZ ontkent dat trainer Louis van Gaal vrijdag zijn contract bij de club heeft ingeleverd. Volgens verschillende media wil de trainer na dit seizoen vertrekken uit Alkmaar.
ANP
Technisch directeur Marcel Brands laat weten dat Van Gaal vrijdagmiddag crisisoverleg heeft gevoerd met zijn selectie. De trainer heeft hierbij aangegeven dat het 'twee voor twaalf' is, aldus Brands. Hij ontkent echter dat Van Gaal zijn positie ter discussie heeft gesteld.
Pittig
"Het was een zeer pittige discussie waarbij harde woorden zijn gevallen. In zijn emoties heeft Van Gaal duidelijk gemaakt dat hij het in zijn eentje ook niet kan. Hij heeft gevraagd of hij nog de steun van de selectie heeft en daarbij kwamen veel positieve reacties los uit de spelersgroep."
Eerder op vrijdag meldden diverse media het vertrek van de trainer. Van Gaal zou geen basis meer zien voor de toekomst en zijn contract na dit seizoen willen inleveren. Van Gaal heeft nog een doorlopende verbintenis tot 2010.
Teleurstellend
Onder Van Gaal maakt AZ een teleurstellend seizoen door. De gedoodverfde titelkandidaat staat met 33 punten op de twaalfde plaats van de ranglijst, en lijkt Europees voetbal te kunnen vergeten.
In het bekertoernooi, waarin AZ vorig seizoen nog verliezend finalist was, werd de club vroegtijdig uitgeschakeld door Cambuur Leeuwarden.
Landstitel
Van Gaal volgde in 2005 Co Adriaanse op bij de club van Dirk Scheringa. Vorig seizoen liep AZ onder zijn leiding pas op de laatste speeldag de landstitel mis door een nederlaag bij Excelsior (3-2).
ach ze hadden bennie neyman ook wat te vroeg doodverklaard, maar wat moet komen, komt.... eerder of laterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
enorme flater van de media (vi?)
óf ze hebben vanmiddag in spoed alles uitgepraat. zou goed kunnen... Scheringa weet ook wel dat Louis zijn enige hoop is.
Bron hiervoor? Of is dit uit de wandelgangen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:
De Zeeuw en Cziommer schijnen van Gaal zat te zijn en zien hem liever vandaag dan morgen vertrekken.
Cziommer heeft in Kerkrade openlijk gesolliciteerd na afloop van Roda - AZ.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:
De Zeeuw en Cziommer schijnen van Gaal zat te zijn en zien hem liever vandaag dan morgen vertrekken.
Cziommer kan met zijn ego denkelijk met geen enkele trainer goed overwegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:
Die mof moet gewoon zijn bek houden. Hij heeft zijn kansen vaak genoeg gekregen, alleen dat hij het iedere keer voor elkaar heeft weten te krijgen om als een natte dweil te spelen is volledig op zijn conto te schrijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:
RTV Oost, Sport op vrijdag. Ze zitten er met hun GAE en FCT-contacten in ieder geval zelden naast.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bron hiervoor? Of is dit uit de wandelgangen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Godverdomme, wat een lekker wijf die vriendin van Ruud Vormer!
(net op het sportjournaal)
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ruud Vormer heeft wel een lekkere vriendin. Die zal wel balen dat hij terug moest komen ipv te spelen met haar.
Helaas te laat...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Godverdomme, wat een lekker wijf die vriendin van Ruud Vormer!
(net op het sportjournaal)
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.
En dan neem je het op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehehe. Ze was ook écht lekker. Ik ga vanavond nog een keer kijken.
quote:Crisisberaad bij AZ; spelers bij stadion
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Gaat Louis van Gaal nu wel of niet aan het einde van het seizoen weg bij AZ? Alle spelers hebben zich momenteel bij het DSB-stadion verzameld voor een crisisberaad. Het kwam vrijdagochtend na de training in een groepsgesprek tot een harde confrontatie tussen de oefenmeester en de selectie. Daarin gaf Van Gaal aan dat het voor hem nu een kwestie is van 'buigen of barsten'.
Later werd gesuggereerd dat de oefenmeester zijn contract na dit seizoen niet zal uitdienen, maar dit wordt vooralsnog niet door AZ bevestigd.
Denk dat ze Roos heet, als ik het via Hyves zo ff snel bekijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ruud Vormer heeft wel een lekkere vriendin. Die zal wel balen dat hij terug moest komen ipv te spelen met haar.
ik wil nu ook wel een foto zien...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar de vriendin van Ruud als ik dit zo lees.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat ze Roos heet, als ik het via Hyves zo ff snel bekijk.
Nu op RTL ,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |