Wat mot je ?quote:
O god, daar hebbie haar ook.quote:
Een tweedehands kapotje, zeiden wij vroegâh dan altijd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
Wat mot je ?
Doe je best http://www.fabervlaggen.nl/?gclid=CIbnl6icsZICFQ1rMAodUg4-jAquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:57 schreef Coos het volgende:
Ik zou toch zo van m'n stoel pleuren als ik de komende dagen EEN nieuws-item zie waar een verhitte menigte met een stropop en grote spandoeken met de tekst; "GREET WILDERS MOET DEAUDDDD!! " door de straten van Verweggiestan trekt.
Als je zo'n spandoek in Verweggistan ziet, weet je dat de macht van GeenStijl grenzenloos is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:57 schreef Coos het volgende:
Ik zou toch zo van m'n stoel pleuren als ik de komende dagen EEN nieuws-item zie waar een verhitte menigte met een stropop en grote spandoeken met de tekst; "GREET WILDERS MOET DEAUDDDD!! " door de straten van Verweggiestan trekt.
Doe het zonder ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een tweedehands kapotje, zeiden wij vroegâh dan altijd.
Walgelijke site dat GeenStijl. Alle creeps van Nederland bijeen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je zo'n spandoek in Verweggistan ziet, weet je dat de macht van GeenStijl grenzenloos is.
Neehee. Die schrijft 'X moed doot'.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:06 schreef Coos het volgende:
Walgelijke site dat GeenStijl. Alle creeps van Nederland bijeen.
Maar qua spelling wilde ik niet plagieren. Ik wilde APK dus niet nadoen. Die schrijft b.v. altijd "Joost moet doooodddddd". Maar ik heb er niet bij stilgestaan dat dit exclusief GS vocabulaire is.
Geenstijl is mijn startpaginaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Walgelijke site dat GeenStijl. Alle creeps van Nederland bijeen.
Maar qua spelling wilde ik niet plagieren. Ik wilde APK dus niet nadoen. Die schrijft b.v. altijd "Joost moet doooodddddd". Maar ik heb er niet bij stilgestaan dat dit exclusief GS vocabulaire is.
Geef jij me vast op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komt er na DGK weer een nieuwe BB?
een warme kruik?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
ga nu tegen het lekkers in mijn bed aankruipen![]()
quote:
Veel plezier.quote:ga nu tegen het lekkers in mijn bed aankruipen![]()
Trustequote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:08 schreef Lobasca het volgende:
Ik lach nietiK LACH NIET
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga nu tegen het lekkers in mijn bed aankruipen![]()
Wacht nou eerst maar es waar ze tegenaan kruipt.quote:
Goed plan. Jij en PC Eend.quote:
Met een kruik kun je toch ook plezier hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:11 schreef Coos het volgende:
Wacht nou eerst maar es waar ze tegenaan kruipt.![]()
Dat horen we later nog wel.![]()
Maar ik blijf bij een kruik.
Kruip jij lekker tegen een kruik aan, ik tegen iets van vlees en bloedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar es waar ze tegenaan kruipt.![]()
Dat horen we later nog wel.![]()
Maar ik blijf bij een kruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |