abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57690326
Ik zat laatst dus te denken met al dat toenemende gezeik tussen het midden oosten en het westen.

Om een vlaggenhandel te beginnen, alvast een vooraad westerse vlaggen halen en winkel keten opzetten in het middenoosten. En om Midden Oostische vlaggen en hetzeflde doen in het westen.

Zoals bv nu door in iran etc. massaal de nederlandse vlag in de aanbieding te doen.

NU! AANBIEDING!

Nederlandse vlag vooringdrenkt in benzine nu met gratis lucifers.

en om dit gewoon massaal te doen, veel media sensatie met al die brandende vlaggen van elkaars vlaggen, zorgt voor meer haat, zorgt voor meer verkoop. De opwaardse viceuze circel

Het is jammer dat ik hier recentelijk mee kwam eigenlijk, had gemoeten voor 9/11

Ik denk eigenlijk dat het best een goede handel zal zijn ook al die haat, dan gaan ze elkaars vlaggen lekker verbranden inplaats van elkaar af te maken
blablabla
  zaterdag 29 maart 2008 @ 03:18:09 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57690404
ONZ topic

Fantastisch
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_57691811
Wel een heel mislukte poging tot humor.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:22:09 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57691835
Ik heb gezocht met elke zoekmachine die ik kon vinden, maar helaas geen enkele zoekmachine gaf aan dat dit topic grappig is, helaas een schopje naar ONZ zit er ook niet in, veels te veel moeite. Dus wat blijft er over, juist een prachtig welverdiend slotje.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')