Je hoeft ook geen secretaresse te zijn maar opgeven kan jij toch wel. Ik kijk nooit op dat soort site's. Dus doe mij en Eend maar en weet je nog meer fokkers?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed plan. Jij en PC Eend.
Maar doe je dat wel even zelf? Want voor secretaresse ben ik niet in de wieg gelegd.
een ribkarbonade?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kruip jij lekker tegen een kruik aan, ik tegen iets van vlees en bloed![]()
Hup, daar hebbie weer die geheimtaal!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zocht Remlof eigenlijk, maar die heeft zeker ook iets beters te doen op vrijdagnacht?!
Remlof, je had gelijk, bedankt!!!
Ik stel voor dat we het hele huis met FOK!kers volplempen, die de boel compleet op stelten zetten en na de dramatische finale zeggen: Grápje.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:15 schreef Coos het volgende:
Je hoeft ook geen secretaresse te zijn maar opgeven kan jij toch wel. Ik kijk nooit op dat soort site's. Dus doe mij en Eend maar en weet je nog meer fokkers?
Nee, dat zie ik niet voor mequote:Je moet wel op het aanmeldings formulier zetten dat ik wiet voor medische doeleinden gebruik.
Zie je het voor je? Ik de hele dag paffen en die Eend krijgt niks!
Slaapvink denk ikquote:
Maar... maar... jij ging slapen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik zocht Remlof eigenlijk, maar die heeft zeker ook iets beters te doen op vrijdagnacht?!
Remlof, je had gelijk, bedankt!!!
Hij heeft een heerlijk afgetraind lijf, ribbetjes zijn zichtbaarquote:
Een opkickkliniek.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het hele huis met FOK!kers volplempen, die de boel compleet op stelten zetten en na de dramatische finale zeggen: kennen we effe vangen! [..]
We kunnen er trouwens ook een soort afkickkliniek van maken
Slapen??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar... maar... jij ging slapen?
Zeker zo een Ethiopische marathonlopert?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft een heerlijk afgetraind lijf, ribbetjes zijn zichtbaarNu tandjes poetsen en een tent bouwen
Succes met je kruik Coos !
![]()
Hij loopt wel halve marathonsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker zo een Ethiopische marathonlopert?
Ach welnee.... morgen gewoon een uur later opstaanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:19 schreef APK het volgende:
Maar vanavond dus weer een uur minder slaap vanwege de Wilders gestapo.
Deze was een grotere hit (en een mooier nummer, vind ik):quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ho ho... we eren die artiest voor dat ene K. nummertje![]()
en deze![]()
Al lang mooi dat je niet "een Karn" gedaan hebt toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:58 schreef APK het volgende:
Wel kut dat je op de heenweg 5 buft tegen hebt en op de terugweg weer.
Half momenteel.quote:
Uhn... dat gaat meestal andersom.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik blaas wel wat leven bij je naar binnen
Op dat plaatje ziet ze eruit of ze minstens 5x per avond klaar kan komen!quote:
Da's wel érg vaak. Toch niet ook nog eens meerdere malen per week hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Op dat plaatje ziet ze eruit of ze minstens 5x per avond klaar kan komen!
Lijkt mij niet, dan kun je niet meer fietsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:59 schreef Gert het volgende:
Da's wel érg vaak. Toch niet ook nog eens meerdere malen per week hè?
een echte vent met visie en humor..ikhoudurfanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
Nou, 't is weer bar en boos.![]()
[ afbeelding ]\
Ja lekker dansen met tegen de 40 graden koorts.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef Lobasca het volgende:
Fietsen lukt mij ook niet..maar dat heeft een andere reden..helaasch ik leef nog, dus dat is de reden niet![]()
Skopje skopje Kurt?
OKEE, EEN LAATSTE NUMMERTJE VOOR HET SLAPEN GAANquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja lekker dansen met tegen de 40 graden koorts.
Sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OKEE, EEN LAATSTE NUMMERTJE VOOR HET SLAPEN GAAN
Waar gaat dit over? Voetbal?quote:
Die lellebel al g'spot vanavond?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel érg vaak. Toch niet ook nog eens meerdere malen per week hè?
Oh, jezus, die ava is nog lelijkerquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, jezus, die ava is nog lelijker
Groen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ga je schamen.
Dit is een avatar Met Een Achtergrond
Dus, onschuldigquote:
Echt? Ik heb dr nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen ze die Sonja Bakker ook niet even verbranden.
Dat mormel heeft zo'n irritant accent
Weet je Manuutjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen ze die Sonja Bakker ook niet even verbranden.
Dat mormel heeft zo'n irritant accent
Oh jeequote:
En dat is dus het grote probleem, moet ik dat mormel nog vaker aanhoren als ik de tv aan zet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je Manuutje![]()
Sonja is een zaken wief, met ballen: respect hoor !
Maar iewwwwk wat een stemEcht zo'n Noord Hollandse polder biatch
![]()
ps. Wel handig dat Robijn weer in een kleine fles zit
Gelukkig volgend seizoen Humbero "goedenafunt" Tan niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is dus het grote probleem, moet ik dat mormel nog vaker aanhoren als ik de tv aan zet.
Nee mop !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is dus het grote probleem, moet ik dat mormel nog vaker aanhoren als ik de tv aan zet.
Enige wat ik RTL wel na moet geven; die reclame voor het eredivisie is wel goed gemaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig volgend seizoen Humbero "goedenafunt" Tan niet meer.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig volgend seizoen Humbero "goedenafunt" Tan niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |