Ik heb een nieuwe Daihatsu Cuore. Bedankt voor jullie antwoorden. De sexsuggestie had ik ook al bedacht ;-P Een hele truc om dat ding te laten spuiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat heb je voor een auto? Ik had ook een probleem met tanken en het stopte ook direkt toen ik het handvat indrukte.Er zat een soort klepje dwars in de tankbuis en daardoor liep de benzine terug.Sinds het verholpen is kan ik weer zonder problemen tanken.
In NL is dat, als het goed is, altijd onklaar gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef novel het volgende:
En als het dan loopt zit er soms ook nog een knopje op het handvat waarmee je de hendel vast kunt zetten. Dan loopt het door zonder dat je de hele tijd heft vast te houden.
Waar ik altijd tank, gelukkig niet. Kan ik nog de voorruit wassen ondertussen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
In NL is dat, als het goed is, altijd onklaar gemaakt.
Yep.. dat soort bladiebla.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef novel het volgende:
[..]
Waar ik altijd tank, gelukkig niet. Kan ik nog de voorruit wassen ondertussen.![]()
Maar bij de meeste tankstations dus niet? Vanwege veiligheid zeker?
idd, mijn ma heeft ook een fiat punto en daar heb ik de eerste keer ook erg mee zitten kloten (en dat terwijl macgyver mn middle name isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:52 schreef Dromer het volgende:
Ik heb zelf vele auto's gereden en altijd zonder problemen kunnen tanken, maar vorig jaar heb ik bij de Fiat Punto van m'n vriendin ook behoorlijk zitten klooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |