Of z'n pruik had afgedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
FitnaValt me tegen. Het was leuker geweest als ie nog een week gewacht had (1 april) en dan een moslim in pipo-pak had laten rondhuppelen voor 5 minuten.
Al zegt deze review genoeg. Ik denk dat ik Tomb Raider: Anniversary (360) weg doe, die heb ik toch al op de PS2 gegamed.quote:Gone is the Day-Glo cartoon cuteness and coin-collecting kleptomania of old, and in comes an action-adventure which sits somewhere between the architectural beauty of Ico and Prince of Persia: Sands of Time, and the combat intensity of Resident Evil 4 and Gears of War. Far from being just another Tomb Raider, Uncharted, at times, feel like a wish-list of all the best bits of your favourite action games of the past five years.
Eurogamer 9/10
Zo is mijn sexleven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geweld enzo was tof, maar het was vrij kort en vrij snel afgelopen
Gijs...je hebt twee kinderen. Het is nu wel klaar met sex.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Bastard het volgende:
Zo is mijn sexleven.
Zoooooo goed beeldquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PSN-tag is NotoriousRoy, maar ik kan voor onbepaalde tijd geen vriendenverzoeken accepteren
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3quote:
Mocht je hem niet eens houden als dank voor bewezen diensten? Flauw hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3
Roy-O-Rama is leuker..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3
90210! Daar woont mijn Roy USA kloon ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Net in de US store de Condemned 2 demo gedowned,.... en wat gratis themes en de GoW PSP demo. Tip voor Struik en Strol,.... maak ook een 91210 US account aan om in die store te komen. Velen malen uitgebreider dan de PAL store!!
Ja, pff, dat was een zware zit toch wel hoor!quote:
Nee natuurlijk niet. Ding was een 60GB he, die zou ik ook terug eisenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mocht je hem niet eens houden als dank voor bewezen diensten? Flauw hoor.
60GB versies zijn cult,..... is geld waard,... mijne spint heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
90210! Daar woont mijn Roy USA kloon ookZo kon ik flink wat meer demo's downloaden!
[..]
Ja, pff, dat was een zware zit toch wel hoor!
[..]
Nee natuurlijk niet. Ding was een 60GB he, die zou ik ook terug eisen
Daar baal ik ook het meest van, ik was ook zo blij dat na de zoveelste BC update Digital Devil Saga 1 en 2 werkten op de PS3. Ik hoop ook dat Sony alsnog ooit 'ns de 40 GB BC maakt via een update!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
60GB versies zijn cult,..... is geld waard,... mijne spint heerlijk
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar baal ik ook het meest van, ik was ook zo blij dat na de zoveelste BC update Digital Devil Saga 1 en 2 werkten op de PS3. Ik hoop ook dat Sony alsnog ooit 'ns de 40 GB BC maakt via een update!
De PAL 60 GB PS3 heeft ook enkel softwarematige BC toch? Weet niet precies wat er anders is in de 40 GB, maar volgens mij kan het wel nog, ooit. Als Sony echt wil.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?
Nee, heb ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooo...alles ingesteld!
Struik, heb je GT5P al? Kopen?
Mijn nick is niet Moeder Theressa.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, heb ik niet
beter geef je hem gewoon
Jaaaaaaaaaa ik denk 800 topics zonder mij das te langquote:
Weet het niet,... het ziet eruit als een matige film met een matig verhaal groot gemaakt door de twee uber overgekwalificeerde acteurs!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 06:38 schreef Strolie75 het volgende:
de Niro en Pacino samen in Righteous Kill
Ik hoopt verrast te worden. Maar vooralsnog ziet het er inderdaad een beetje uit als een "hypotheek aflossing" film.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Weet het niet,... het ziet eruit als een matige film met een matig verhaal groot gemaakt door de twee uber overgekwalificeerde acteurs!
Ik zal je eens verrassenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoopt verrast te worden. Maar vooralsnog ziet het er inderdaad een beetje uit als een "hypotheek aflossing" film.
Die stilte,..... je PS3 staat zeker aanquote:
Ik was gister de update aan het downloaden, kuiken zat achter de computer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Die stilte,..... je PS3 staat zeker aan![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was gister de update aan het downloaden, kuiken zat achter de computer.
"Wanneer zet je hem aan?"
"Hij staat al zeker een kwartier aan lieverd"
Totdat je weer een Wii koopt.quote:
Neej, dat is echt klaar. Coole console hoor, best leuke games. Maar niks voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totdat je weer een Wii koopt.
Tering wat een setquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nu DIVX-je aan het kijken. Werkt perfect. Stil. En met de afstandbediening is het niet anders dan een DVD-tje bekijken.
[ afbeelding ]
Beste aankoop van dit jaar
Heb op de PS3 tot nu toe alleen films gekeken. Paar op DVD, paar op divx.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar wat Strolie nu voelt met z'n nieuwe PS3 heb ik met m'n nieuwe PC. Heerlijk snel, kan normaal programma's openen, eindelijk films kijken zonder rode waas en ... muisstil
Net in Delft geweest,.... Dimplusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar wat Strolie nu voelt met z'n nieuwe PS3 heb ik met m'n nieuwe PC. Heerlijk snel, kan normaal programma's openen, eindelijk films kijken zonder rode waas en ... muisstil
Ben blij dat je geniet Gijs. Stream je de shit vanaf je Pc dan? Heavenly Sword is misschien wel het proberen waard zodra die budget wordtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb op de PS3 tot nu toe alleen films gekeken. Paar op DVD, paar op divx.
Zo heerlijk muisstil. En via het menu werkt het perfect!
Heb mijn DVD speler maar losgekoppeld. Is dubbelop.
Nee, ik brand de bestanden op een DVD-RW en speel die af op de PS3.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:18 schreef Chocobo het volgende:
Ben blij dat je geniet Gijs. Stream je de shit vanaf je Pc dan?
Net de demo van Ninja Gaiden Sigma gespeeld. Blijft tof! Maar ik wacht op deel 2.quote:Heavenly Sword is misschien wel het proberen waard zodra die budget wordtOh,.. en haar theme is wel heftig en gratis te downen. In de US store vind je wel wat nieuwe demo's
Wat is er vreselijk aan? Gewoon dekking zoeken en schieten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted heeft een vreselijk aimingsysteem. Verder klopt je verhaal wel, mooiste game die ik ken!
Geen lock-on. Third person games zonder lock-on zijn kutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er vreselijk aan? Gewoon dekking zoeken en schieten.
Ik vind Dimplus nog wat kaal, maar is ook nog maar een beginnende gameshop natuurlijk. Had ik trouwens al verteld dat ik daar aangenomen was maar toch gekozen heb voor het geld van de Makro (2 euro per uur meerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net in Delft geweest,.... DimplusGeweldige zaak maar daar wil ik het niet over hebben. Delft heeft echt een heerlijk centrum Gijs! Zo ouderwets,... middeleeuws,.... die combi met de moderne tijd,... dacht echt even dat ik in Brugge liep. Lijkt me heerlijk om in die buurt te wonen in een straat grachtpand!
Nu is geld nog belangrijk,.... begrijp je keuze wel. Zelf had ik toch voor dimplus gegaan,.... je naam staat op die baan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Dimplus nog wat kaal, maar is ook nog maar een beginnende gameshop natuurlijk. Had ik trouwens al verteld dat ik daar aangenomen was maar toch gekozen heb voor het geld van de Makro (2 euro per uur meer)
En tja, Delft is een mooie toeristische stad, maar ik wil later toch wel in een modernere omgeving wonen. Ouwe panden hebben hun charmes, maar ook flinke gebreken (er is geen pand dat nog recht staat bijv) De vele bruggen over de grachten zijn ook een bitch voor de fietsende burger:P
*PETS*quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik brand de bestanden op een DVD-RW en speel die af op de PS3.
[..]
Net de demo van Ninja Gaiden Sigma gespeeld. Blijft tof! Maar ik wacht op deel 2.
Ook begonnen met Uncharted. Gijs. Dat je dit spel nog niet hebt!?! Als Tomb Raider fan staat je naam echt op dat spel geschreven! Tomb Raider, met naast platformen de gameplay van Gears of War. Oh ja, en dat gecombineerd met de architectuur van ICO. Dan kom je al aardig in de buurt.
[ afbeelding ]
Sfeer
Graphics
Setting en verhaal
Serieus! Een van de mooiste games die ik deze generatie heb gespeeld! Sorry dat ik het zeg, maar na 3 levels kan ik al zeggen dat deze game op Lara poept!
Ik merk ook meteen het voordeel van Blue-Ray:
Welke taal wil je: Nederlands, Engels, Frans, Duits of Spaans?
Ondertiteling? Hebben we er ook zat van!
En geluid zeg je: Stereo, Dolby 5.1 of DTS? Kies maar.
Oh ja, en je hoort de PS3 niet. Gewoon helemaal niet! Muisstil! Liep net door de jungle. En in plaats van een stofzuiger of opstijgende helicopter hoorde ik zachtjes het geluid van insecten uit mijn surround speakers komen.
Fanboys blijven wel triest, maar ik begin ze te begrijpen. Op hardware gebied is de PS3 echt geen vergelijk met de 360. Bij Microsoft mogen ze zich in de handen knijpen met als die topgames op hun console. Godver![]()
Heh,... ik denk dat het per spel in te stellen is Gijsquote:Op zondag 30 maart 2008 10:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Hebben jullie ook zo`n gigantische last van die controller![]()
De linkers stik zit precies andersom dan bij die van ms
Misschien heeft hij een southpaw instelling op de 360 getieft,.... maar ik merk ook geen verschil. Links is links,... rechts is rechts,... is hetzelfde met tepels!!quote:Op zondag 30 maart 2008 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga ook voor de DS3. Maar ik wacht wel tot hij hier in de winkel ligt. Kan niet lang meer duren, toch?
Met de knoppen eigenlijk geen last.
Jij dit?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Noot, moet je nog knuffels voor op je bed?
http://www.thinkgeek.com/geektoys/japanfan/97cc/
Overigens gave shit manquote:Op zondag 30 maart 2008 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Noot, moet je nog knuffels voor op je bed?
http://www.thinkgeek.com/geektoys/japanfan/97cc/
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Die linkse is een Nissan 350Z. Die rechtse volgens mij een Mazda.
Linkse klopt, rechtse is volgens mijn een mazda RX8quote:Op zondag 30 maart 2008 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Die linkse is een Nissan 350Z. Die rechtse volgens mij een Mazda.
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Struik,... ga jij ook voor GTAIV?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geeft niks Gijs,... ieder zijn games toch!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, heb 2x een deeltje gespeelt, vind er geen klap aan
Had ik ook altijd, snapte er gewoon geen zak van. Al die vrijheid. San Andreas was een schop in de goede richting (heerlijke setting en soundtrack), maar nog steeds geen idee.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, heb 2x een deeltje gespeelt, vind er geen klap aan
quote:4 mensen hebben deze site bezocht
5 Bezoeken
4 Unieke bezoekers
7 Paginaweergaves
1,40 Gemiddelde paginaweergaves
00:00:36 Tijd op site
60,00% Weigeringspercentage
0,00% Nieuwe bezoeken
Verkapte spam-post!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Google Analytics trouwensKan precies bijhouden hoe het met Roy O Rama gaat
![]()
[..]
Klopt! Views + 1quote:
Dan ga je met het GTAIV GPS systeem echt gillen denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, snapte er gewoon geen zak van. Al die vrijheid. San Andreas was een schop in de goede richting (heerlijke setting en soundtrack), maar nog steeds geen idee.
Saint's Row, dankzij GPS, heeft mn Free Roaming ogen geopend en daarna nog genoten van Crackdown. GTA IV, spelend in New York, wordt meesterlijk. Hoef niet eens het verhaal te doen, gewoon cruisen en chillen in New YorkUren gamen zonder iets te doen
Gewoon lekker een stukkie schrijven zo af en toe. Heb ik nodig.quote:
Heb er zoooo'n zin in ookquote:Op zondag 30 maart 2008 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ga je met het GTAIV GPS systeem echt gillen denk ikSowieso genieten van de details en de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zelden een film gezien waarbij ik me moest inhouden om niet tegen de TV te schreeuwen: DOE DIE DEUR DICHT! DOE DAT LICHT UIT! RIJ NOU WEEEEEEEEG!!!!!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Net weer een paar uurtje Uncharted gespeeld. Moet toch deze post nog even quoten als aankondiging dat er binnenkort een uitgebreide uitleg volgt waarin ik laat zien HOE TOTAAL EN ONGELOOFLIJK ongelijk je hebt, op zoveel verschillende niveaus.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
Ohjee,.... tis toch niet naar je bol gestegen he. Niks,... maar dan ook niks komt in de buurt van Lara,... misschien moet je Anniversary nog maar eens gamen om dat te begrijpen
Ik trek die Uncharted game niet echt. Wordt verkocht als DE PS3 game,.... logisch want het is ook DE PS3 game,.. niks anders komt in de buurt. Echter,... ben GRAW en GoW gewend als third-person shooters en die ownen Uncharted. Rainbow Six Vegas owned het cover systeem,.... ook iets wat niet lekker werkt. In Uncharted kreeg ik de vijanden amper neer,.... dramaaaatische aiming,...
De demo voelde aan als een Prince of Persia Lara Croft wannabee AC jumpende Indiana Jones meets the Mummy copy in ICO verkleding/settings ripDe Far Cry meets Lost into Jurassic Park setting ken ik inmiddels ook wel.
Maar,.... ik vond de graphics ook mooi,... maar ja,.. GoW vind ik nog steeds de mooiste next-gen game om eerlijk te zijn.
Opvallend genoeg is de Nederlandse voice-casting echt geweldig gedaan. Beter als de Engelse track,.. droger,... en iets harder. Jammer alleen van de eindeloze vreemde teksten van de vijanden (negers). Ik ga je pakkeeeen
Niemand komt in de buurt van de PS3 console qua hardware inderdaad Gijs,.... zo ziekelijk stabiel en lekker. Snap M$ ook echt niet dat ze met dat stuk speelgoed (want dat is het) een mediacenter achtige film machine wilde (of willen) maken,... hahahahaha,... nee dat ding moet gewoon gamen en gamen en gamen,... meer niet
Misschien dat ik de Uncharted game nog wel eens uit de budgetbak haal Gijs, maar dan geef ik Heavenly Sword toch wel voorrang. Korter misschien,... maar lijkt me leukerOok prachtige graphics
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
Tering, net The Mist gekeken. Wat een filmGaaf he,.... die gelovige hoer nog willen slaan? Of die eigenwijze negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zelden een film gezien waarbij ik me moest inhouden om niet tegen de TV te schreeuwen: DOE DIE DEUR DICHT! DOE DAT LICHT UIT! RIJ NOU WEEEEEEEEG!!!!!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gijs ik sta open voor alles,.... dat weet jequote:Op zondag 30 maart 2008 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net weer een paar uurtje Uncharted gespeeld. Moet toch deze post nog even quoten als aankondiging dat er binnenkort een uitgebreide uitleg volgt waarin ik laat zien HOE TOTAAL EN ONGELOOFLIJK ongelijk je hebt, op zoveel verschillende niveaus.
Een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Gaaf he,.... die gelovige hoer nog willen slaan? Of die eigenwijze neger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ontbreken van achievements geeft veel meer rust bij het gamen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Zonde van deze GTA achievement
Liberty City Minute 30G
Complete the story missions in less than 30 hours.
Morgen typ ik een hype-post, onder werktijdquote:Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik sta open voor alles,.... dat weet jeHype me,... maak me gek!
Al iets unlocked met Uncharted. Met DMC4 kon je een overzichts-scherm naar iemand mailen. Zoiets ook in Uncharted. Als het goed is is die wel Home voorbereid namelijk!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontbreken van achievements geeft veel meer rust bij het gamen.
Ben wel benieuwd naar de trofeeen in home.
Jaaaaa dat wordt heftig!! En gratisquote:Op zondag 30 maart 2008 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens ook wat gelezen over de MP gameplay van MGS. Klinkt goed!
Niet helemaal aangezien je Metal Gear Solid Online los moet kopen.quote:
het ligt toch voornamelijk aan de developer zelf. Zo heeft Ubisoft er duidelijk wat moeite mee, want de MP van Vegas2 op de PS3 schijnt dus helemala niet te werkenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaa dat wordt heftig!! En gratis![]()
Las dat CoD4 op de PS3 het online beter op een rij heeft dan de 360 versie. Heel artikel ergens over dat EDGE voorkeur geeft aan de PS3 versie. Toch wel raar,... bij M$ betaal je 60 euro per jaar voor een service die bij een game waar het om gaat beter draait op een gratis online versie van de PS3
Als Sony het kan,.... kan M$ het ook,... gewoon gratis maken voor iedereen. En excuses aanbieden voor de diefstal van de afgelopen 2 jaarquote:Op zondag 30 maart 2008 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
het ligt toch voornamelijk aan de developer zelf. Zo heeft Ubisoft er duidelijk wat moeite mee, want de MP van Vegas2 op de PS3 schijnt dus helemala niet te werken
Ik denk trouwens niet dat MS het gratis zal maken, miljoenen mensen betalen die 60 euro met plezier. Het zou veel beter zijn als je meer krijgt voor dat geld, nu krijg je alleen de mogelijkheid om online te gamenOw ja en demo's een week eerder
![]()
het onderhouden van de service is natuurlijk niet gratis. Indirect betaal je er natuurlijk wel voor, en sowieso zijn een hoop games op de PS3 al duurder (maar dat heeft er ws niet direct mee te maken).quote:Op zondag 30 maart 2008 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als Sony het kan,.... kan M$ het ook,... gewoon gratis maken voor iedereen. En excuses aanbieden voor de diefstal van de afgelopen 2 jaarGoed begin!
Mee eens,... PSN is dramatisch maar toch. Dat gaat veranderen,... en binnenkort nog wel. De store wordt volledig omgebouwd,... Home komt deze zomer uit,... gratis,.. en de XMB en ingame messenging komt ook binnen nu en twee maanden. En dat,.. allemaal gratis. M$ moet dit jaar zoals Kep zegt eeeecht met iets van compensatie gaan komen,...quote:Op zondag 30 maart 2008 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind op dit moment Xbox Live de 60 euro meer dan waard, ondanks dat ik nog nooit de volle 60 euro betaald heb dankzij bundels enzo.
PSN is op dit moment echt ruk, de PS store is nog slechter dan het Wii Winkelkanaal en geen ingame messages sturen is natuurlijk te karig voor woorden in 2008!
Ik moet nog maar zien of het allemaal werkt zoals XBL werkt. Op papier is het erg goed idd, en alles gratis is natuurlijk helemaal netjes!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mee eens,... PSN is dramatisch maar toch. Dat gaat veranderen,... en binnenkort nog wel. De store wordt volledig omgebouwd,... Home komt deze zomer uit,... gratis,.. en de XMB en ingame messenging komt ook binnen nu en twee maanden. En dat,.. allemaal gratis. M$ moet dit jaar zoals Kep zegt eeeecht met iets van compensatie gaan komen,...
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of het allemaal werkt zoals XBL werkt. Op papier is het erg goed idd, en alles gratis is natuurlijk helemaal netjes!
Te langquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef kepler het volgende:
Cho: hoe lang zeggen ze nu al dat Home uitkomt? En dat in-game messaging?![]()
ze noemen het ook wel de DelayStationquote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te langmaar geloof wel in een beta binnenkort. XMB boeit mij persoonlijk niet maar het staat al op de launch-lijst sinds release
Binnenkort weer een update! Denk ikquote:
firewall van Vista gebruiken, virusscanner gratis downloaden via Blackboard (F-secure werkt nu ook in Vista)quote:Op zondag 30 maart 2008 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Gijsjes? Firewall en virusscanner, nodig of niet?
Ik zou de standaard firewall aan laten staan,... kan geen kwaad toch? AVG free edition downen voor gratis virusscanquote:Op zondag 30 maart 2008 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Gijsjes? Firewall en virusscanner, nodig of niet?
Thanks Gijs,... ik ben overquote:Op zondag 30 maart 2008 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, kijk eens even in het GTAIV topic.
Geen idee nog,... appartementen zijn het geloof ik,.... in een bepaalde wijk met een bepaald uitzicht,... weet alle opties nog niet,.. maar ik vind het erg cool allemaal. Beta zou in april/mei starten,... dan zomer volledige launchquote:Op zondag 30 maart 2008 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan een huis in HOME?
Misschien kosten die appartementen wel geld, behalve dan die in achterstandswijken!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee nog,... appartementen zijn het geloof ik,.... in een bepaalde wijk met een bepaald uitzicht,... weet alle opties nog niet,.. maar ik vind het erg cool allemaal. Beta zou in april/mei starten,... dan zomer volledige launch?
Hoop youtube presentaties gezien,... erg cool!
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien kosten die appartementen wel geld, behalve dan die in achterstandswijken!
Hahahahahaha...ik weet niet echt wat ik kan verwachten. Ik heb ooit beelden gezien van een traditioneel Japans huis. Daar ga ik voor. Beetje zen inrichten.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:35 schreef Chocobo het volgende:
Jij je behang al uitgekozen Gijs,... of moet ik je komen helpen van de zomerNeem ik mijn USB stick met foto's mee
Kan je een foto van mij naast je bed leggen,... of aan je muur hangen
![]()
[ afbeelding ]
Was da ... achievements ?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Zonde van deze GTA achievement
Liberty City Minute 30G
Complete the story missions in less than 30 hours.
Nooit van gehoord nog,... overload? Kan je reciever zowel PCM als bitstream aan? PCM is ongecompreseerd geluid,... en daarom beter! Bitstream is gecompresseerd,... denk aan bv DTS ofzo. Ik denk dat de optische kabel niet de juiste bandbreedte heeft om meer-kanaals PCM te verwerken. Ik zou bitsteaming aanhouden voor de meeste gangbare merken en versterkers. Overigens zou die er nooit zo mee op mogen houden natuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 21:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanmiddag Spiderman 3 op blu-ray gekeken, mooi hoor
alleen m`n versterker nokte er 2x mee![]()
![]()
![]()
zit via de optische kabel van PS3 naar reciever. 2x OVERLOAD ...
Bij de xbox nog nooit gehad.
Sjo, Lineaire PCM of Bitstream ?
Wij gaan voor entitlements en Home versieringenquote:
Hji staat zoooooooooooo voor lulquote:Op zondag 30 maart 2008 23:11 schreef Chocobo het volgende:
WTF?
Nazi-sex? Ziek
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_formule_1_baas.html
[ afbeelding ]
Max Mosleyquote:Op zondag 30 maart 2008 23:11 schreef Chocobo het volgende:
WTF?
Nazi-sex? Ziek
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_formule_1_baas.html
[ afbeelding ]
Maak jij wel eens sextapes Gijs?quote:
Ja,... heb er ook zin in. Ik heb in de zomer minder maar meestal late game-sessies. Van 23:00 tot 02:00 soms,.... echt zo heerlijk in die warmte met een lekker koud biertje,.... MGS4 avonden deze zomer!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Het is weer zomertijd!!!!
Vroeg licht, laat donker, warmte en zonneschijn, terrasjes en koele biertjes, strakke truitjes en korte rokjes.
*naar buiten kijkt*
Het is grijs, nat en koud.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:37 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het anders wel lekker zacht buitenGeen sneeuw is al goed
Ik moet echt de hele tijd aan je Seth peertjes opmerking denken als ik tieten ziequote:Op maandag 31 maart 2008 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is grijs, nat en koud.
Ik wil pronte tietjes in strakke truitjes potverdorrie!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…die avonden zijn zo heerlijk. Rosé erbij en lekker in je onderbroek op de bank gamen.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... heb er ook zin in. Ik heb in de zomer minder maar meestal late game-sessies. Van 23:00 tot 02:00 soms,.... echt zo heerlijk in die warmte met een lekker koud biertje,.... MGS4 avonden deze zomer!
De tietjes van Seth zijn heerlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet echt de hele tijd aan je Seth peertjes opmerking denken als ik tieten zie
Gijs vergis je niet in die stille Sarah,... ik denk dat je in d'r kont mag als je het vraagt. Maar ik zou ook voor Seth gaan. Of voor Tolten als ik genoeg gedronken hebquote:Op maandag 31 maart 2008 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De tietjes van Seth zijn heerlijk.Die van Ming zijn goor
, en Sarah vind ik een beetje een saaie muts. Ik gebruik haar ook niet.
Ik hou nu even Uncharted-pauze, maar daarna ga ik weer verder met LO. Even moed verzamelen voor de laatste dungeons.
Ja inderdaad,.... onderbroek sessiesquote:Op maandag 31 maart 2008 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…die avonden zijn zo heerlijk. Rosé erbij en lekker in je onderbroek op de bank gamen.
MGS4, zo’n zin inJuni komt hij Gijs. Ben trouwens zo blij met m’n PS3. Wat een wereldapparaat.
Gijsquote:Op maandag 31 maart 2008 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Gijs vergis je niet in die stille Sarah,... ik denk dat je in d'r kont mag als je het vraagt. Maar ik zou ook voor Seth gaan. Of voor Tolten als ik genoeg gedronken heb
Te warm om te slapen, dan maar gamen.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ja inderdaad,.... onderbroek sessiesGeweldige game-sessies zijn dat soms. Late zomernacht game-sessies.
Zal je straks nog even voor Uncharted hypen.quote:Terecht Gijs,... de PS3 is geweldig,.... denk dat jij hem op het juiste moment gekocht hebt!!
Golden boy wa,... hahahaha,.. die Jansen maakt me zo aan het lachenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal je straks nog even voor Uncharted hypen.
Als ze nu ook nog anaal werd gepaald door een dood paard, dan was het indrukwekkend.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotograaf van het jaar, indrukwekkend.
Tering,............................. !! Pfffffffffquote:Op maandag 31 maart 2008 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotograaf van het jaar, indrukwekkend.
Kutsite (Fok! dan)quote:Op maandag 31 maart 2008 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, serieus. Imageshack werkt niet op FOK!
Bestaat dat subforum nog?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, dat krijg je met fora als KPD enzoDan wordt je site aangemerkt als pornosite en dan wil imageshack niet meer.
Oh.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Baarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd van 2005.
quote:
nee?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb toentertijd de reviews van Uncharted gelezen, en het spel sprak me al meteen aan. Ik heb toch enkele keren zitten twijfelen om een PS3 te halen voor dit spel. Uiteindelijk heb ik de console gehaald voor GTAIV, maar nu kan ik toch mooi Uncharted spelen. En het stelt absoluut niet teleur. Tot nu toe een van de mooiste game-ervaringen die ik heb gehad.
Wat het eerste opvalt zijn de graphics. Mooiste spel tot nu toe van deze generatie. Alles is zo ongelooflijk mooi. Beter dan Gears waar toch alles bestond uit bruintinten, en het spel een grauwe sfeer uitstraalde. Zo niet in Uncharted. Het is echt een levende jungle, met alles wat je je daarbij voorstelt: veel vegetatie, watervallen, bloemen. Ook wordt prachtig gebruikt gemaakt de belichting. En het is niet alleen jungle. Na een tijdje kom je de overwoekerde ruines van tempels en 17e eeuwse Spaanse forten tegen. Echt schitterend, ik moest heel erg aan ICO denken. Screenshots doen niet helemaal recht aan het spel. Die glimmen teveel. Op je TV ziet het allemaal veel natuurlijk er uit. Ik heb het rechterpookje van mijn controller in elk geval kunnen “inrijden”.
Gameplay is gewoon goed. Platformen werkt lekker, maar ik had niks anders verwacht van de makers van Jak and Dexter. Soms gaat het zelf iets te soepel. Net als bij Tomb Raider Legend komt het vaak voor dat je een level in een keer foutloos doorloopt. Schieten doet het meest aan Gears denken. Dekking zoeken en schieten. Auto lock ontbreekt, maar daar stoor ik me niet aan. Je zit veilig achter je dekking en hebt tijd genoeg om te mikken.
Het allermooiste aan Uncharted is dat het spel echt een filmische ervaring biedt. Het had zo een Indiana Jones game kunnen zijn als het spel zich 40 jaar eerder had afgespeeld, en de hoofdpersoon niet Drake maar Indy had geheten. De hoofdpersonen zijn sympathiek, de voiceacting geweldig en de cutscenes duren nooit te lang, en zijn altijd boeiend.
Ik moest tijdens het gamen aan LO denken, net als dat spel is Uncharted niet bijster origineel, het is een herkenbaar concept dat prachtig is uitgewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat het genre van de third persoon actieavontuur beter wordt dan dit. Het platformen is misschien iets beter in Tomb Raider, en het schieten is niet zo goed als in Gears. Maar het komt toch verdomt dicht in de buurt. Belangrijkste is dat alle losse gameplayelementen naadloos gecombineerd worden met een fantastische setting en geweldig goed (verteld) verhaal. De som van de afzonderlijke delen vormt een groter geheel. 1+1=3. Heel veel respect voor de makers, en ik kan niet wachten op deel 2.
Ohhhh Gijs niet gezien sorryquote:
Serieus,..... FOK!games had jou moeten betalen voor je content,.... serieus goed geschreven weer. Zie niet veel mensen je dit na doen Gijsquote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb toentertijd de reviews van Uncharted gelezen, en het spel sprak me al meteen aan. Ik heb toch enkele keren zitten twijfelen om een PS3 te halen voor dit spel. Uiteindelijk heb ik de console gehaald voor GTAIV, maar nu kan ik toch mooi Uncharted spelen. En het stelt absoluut niet teleur. Tot nu toe een van de mooiste game-ervaringen die ik heb gehad.
Wat het eerste opvalt zijn de graphics. Mooiste spel tot nu toe van deze generatie. Alles is zo ongelooflijk mooi. Beter dan Gears waar toch alles bestond uit bruintinten, en het spel een grauwe sfeer uitstraalde. Zo niet in Uncharted. Het is echt een levende jungle, met alles wat je je daarbij voorstelt: veel vegetatie, watervallen, bloemen. Ook wordt prachtig gebruikt gemaakt de belichting. En het is niet alleen jungle. Na een tijdje kom je de overwoekerde ruines van tempels en 17e eeuwse Spaanse forten tegen. Echt schitterend, ik moest heel erg aan ICO denken. Screenshots doen niet helemaal recht aan het spel. Die glimmen teveel. Op je TV ziet het allemaal veel natuurlijk er uit. Ik heb het rechterpookje van mijn controller in elk geval kunnen “inrijden”.
Gamplay is gewoon goed. Platformen werkt lekker, maar ik had niks anders verwacht van de makers van Jak and Dexter. Soms gaat het zelf iets te soepel. Net als bij Tomb Raider Legend komt het vaak voor dat je een level in een keer fout doorloopt. Schieten doet het meest aan Gears denken. Dekking zoeken en schieten. Auto lock ontbreekt, maar daar stoor ik me niet aan. Je zit veilig achter je dekking en hebt tijd genoeg om te mikken.
Het allermooiste aan Uncharted is dat het spel echt een filmische ervaring biedt. Het had zo een Indiana Jones game kunnen zijn als het spel zich 40 jaar eerder had afgespeeld, en de hoofdpersoon niet Drake maar Indy had geheten. De hoofdpersonen zijn sympathiek, de voiceacting geweldig en de cutscenes duren nooit te lang, en zijn altijd boeiend.
Ik moest tijdens het gamen aan LO denken, net als dat spel is Uncharted niet bijster origineel, het is een herkenbaar concept dat prachtig is uitgewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat het genre van de third persoon actieavontuur beter wordt dan dit. Het platformen is misschien iets beter in Tomb Raider, en het schieten is niet zo goed als in Gears. Maar het komt toch verdomt dicht in de buurt. Belangrijkste is dat alle losse gameplayelementen naadloos gecombineerd worden met een fantastische setting en geweldig goed (verteld) verhaal. De som van de afzonderlijke delen vormt een groter geheel. 1+1=3. Heel veel respect voor de makers, en ik kan niet wachten op deel 2.
Nja, ik hou wel van een goed onderbouwd verhaal. Ik probeer het altijd zo te schrijven dat mijn oma ook gehyped zou worden. Doe ik op het werk ook mijn voordeel mee, ik moet vaak lange ingewikkelde stukken schrijven voor simpele zielen als managers.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,..... FOK!games had jou moeten betalen voor je content,.... serieus goed geschreven weer. Zie niet veel mensen je dit na doen GijsEn,.... heb alleen de demo gespeeld,...... maar toch,.... je hebt me vaker wat aangeraden,... wat goed uitpakt altijd,... ga het spel dit jaar proberen!!
HS is prachtig,... en 'was' te koop voor 25 euroquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik hou wel van een goed onderbouwd verhaal. Ik probeer het altijd zo te schrijven dat mijn oma ook gehyped zou worden. Doe ik op het werk ook mijn voordeel mee, ik moet vaak lange ingewikkelde stukken schrijven voor simpele zielen als managers.
Echte gamereviewers verdienen geen kont, toentertijd met een paar van die gasten op de E3 gesproken. En sowieso wacht het FOK!games publiek meer op reviews van PU niveau: niet te lang, veel plaatjes, geen moeilijke woorden maar gewoon vertellen of het "vet" is.
Ik ben nu trouwens de demo van Heavenly Sword aan het downloaden.
Ideale lengte voor mij tegenwoordig Gijsquote:Op maandag 31 maart 2008 21:37 schreef Chocobo het volgende:
echte spel is voor ons zo'n 10 uur denk ik. Met mazzel 12 uur Sjotime,...
Maar die chick heeft wel moves hoor
12 van de 14 goed.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
GT5; http://generationdreamteam.free.fr/Quizz.html
Gister ongezien verkochtquote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
13 van de 14, dit zijn ook meteen alle auto's in het spel he.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Werden gisteren door de makelaar gebeld van de andere partij, of we ipv 1 Augustus 1 Oktober of ! November de passering wilde doenquote:
Ja joh.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werden gisteren door de makelaar gebeld van de andere partij, of we ipv 1 Augustus 1 Oktober of ! November de passering wilde doen![]()
Euh nee.
Overigs was ik gisteren nog zo duf als een konijn
Oh dat is kut, 1 dag vrij, 1 dag werkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja joh.
Lag er zondag vroeg in rond 23.00 ofzo.
Vanaf smiddags 16.00 uur Prison Break gezien.
Kuiken had hem zondag gehaald.
Zitten nu alweer op disc 4 dus gaat lekker rap.
Vrijdag een vrije dag, moet zaterdag weer werken.
Ja valt me niets tegen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is kut, 1 dag vrij, 1 dag werken
Prison break is wel cool he?
Ach werken bij ouders he.quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is kut, 1 dag vrij, 1 dag werken
Prison break is wel cool he?
Ik vond die eindes altijd zo spannen dat je zo denkt JA EN NUUU DAN???quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja valt me niets tegen.
Leek me altijd wel een leuke serie, wou hem niet zien op tv.
Altijd die klote reclameof dat je een week moet wachten op het vervolg.
Oh man dat is toch geen werkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach werken bij ouders he.
Ma haalt me op die heeft dan nachtdienst, scheelt weer.
Moest gisteren nog lachen om Sander... MILF tegen ieder lelijk wijf wat ie tegen kwamquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach werken bij ouders he.
Ma haalt me op die heeft dan nachtdienst, scheelt weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:PVV-leider Geert Wilders eist dat premier Jan Peter Balkenende excuses aanbiedt voor alles wat hij voor publicatie over de film Fitna heeft gezegd. Doet de premier dat niet dan overweegt Wilders een motie van wantrouwen tegen hem in te dienen.
JP is gewoon een laffe drol die partijpolitiek boven het landbelang stelt.quote:
Wilders is een klein kind dat schreeuwt om aandacht, en nog harder gaat schreeuwen als hij niet genoeg aandacht krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JP is gewoon een laffe drol die partijpolitiek boven het landbelang stelt.
[ afbeelding ]
Hij laat overigens wel zien hoe de wereld momenteel in elkaar zit. Alleen bij de dreiging van een nog uit te komen en 'waarschijnlijk' moslim onvriendelijke film zet jou en je land al op de de lijst voor een 9/11 deel 2. Dood aan de ongelovigen,.... mooi motto anno 2008,....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Wilders is een klein kind dat schreeuwt om aandacht, en nog harder gaat schreeuwen als hij niet genoeg aandacht krijgt
Balkenende heeft het nog best ok gedaan, omdat Wilders weigerde te vertellen wat de precieze inhoud was van die film moest hij wel uitgaan van het ergste. Nu gaat Wilders roepen dat hij excuses eist van Balkende, die alleen maar zulke dingen moest zeggen omdat Wilders die film aan niemand wilde laten zien (ook niet in besloten kring).
Ik had al niet zo'n hoge pet op van Wilders, maar ik ben er nu echt klaar meeHij mag dan best gelijk hebben op sommige punten (en niet eens zoveel), maar alleen problemen aankaarten kan iedereen. Echte oplossingen heb ik nog niet gehoord en het uitbrengen van zo'n flutfilm lost al helemaal niks op.
Het is vandaag 2 April hequote:Op woensdag 2 april 2008 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
Schijnt ook dat we een nieuwe datum erbij hebben, namelijk 31 november.
Gisteravond een flink stuk gezien.
Wilders is een provocateur, een schreeuwert. Iemand die door hard te roepen aandacht vraagt voor zaken die in zijn ogen niet deugen. Dit doet hij in mijn ogen te simplistisch. Zo gooit hij twee problemen bij elkaar die los van elkaar gezien en opgelost moeten worden: de strijd tegen extremistische moslimterroristen en de problemen die veroorzaakt wordt door asociaal en niet-geïntegreerde allochtonen die zich verschuilen achter de Islam. Ook zijn zijn oplossingen te simpel of gewoonweg niet haalbaar. Wat dat betreft is het zeker geen Fortuyn. Het is jammer dat er geen fatsoenlijk rechts alternatief is. Rita Verdonk is onzichtbaar, en de VVD heeft voor mij afgedaan. Ik zie Wilders als de tegenhanger van de SP, maar dan in het rechterdeel van de kamer. Iemand die nodig is om door de politieke kaasstulp te breken en zaken op de agenda te zetten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Wilders is een klein kind dat schreeuwt om aandacht, en nog harder gaat schreeuwen als hij niet genoeg aandacht krijgt
Balkenende heeft het nog best ok gedaan, omdat Wilders weigerde te vertellen wat de precieze inhoud was van die film moest hij wel uitgaan van het ergste. Nu gaat Wilders roepen dat hij excuses eist van Balkende, die alleen maar zulke dingen moest zeggen omdat Wilders die film aan niemand wilde laten zien (ook niet in besloten kring).
Ik had al niet zo'n hoge pet op van Wilders, maar ik ben er nu echt klaar meeHij mag dan best gelijk hebben op sommige punten (en niet eens zoveel), maar alleen problemen aankaarten kan iedereen. Echte oplossingen heb ik nog niet gehoord en het uitbrengen van zo'n flutfilm lost al helemaal niks op.
Nee, maar wel een aangifte bij de politie wegens bedreiging.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook wel eens gezegd dat ik een brandbom bij het UWV naar binnen wilde gooien, heb ik nu recht op TBS?
Sport zal me aan mijn kont roesten.quote:
Zag vanochtend dat er ook een demo van Army of 2 op live staat.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is vandaag 2 April he
Maand van GTA
Idem hier,..... als alle TV zenders HD gaan uitzenden haal ik ook een nieuwe plasma. Een met de hoogste res. tegen die tijd.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sport zal me aan mijn kont roesten.
Ik voorlopig niet. TV blijft bagger, of het nu in high res is of niet. Coole TV-series haal ik wel op Blue-Ray.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier,..... als alle TV zenders HD gaan uitzenden haal ik ook een nieuwe plasma. Een met de hoogste res. tegen die tijd.
Nou ik ga echt wel voetbal kijken deze zomer, in HD kwaliteit met een biertje erbijquote:Op woensdag 2 april 2008 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sport zal me aan mijn kont roesten.
Oh zal die ook eens downen dan,.. kun je meteen samen online ook zeker?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zag vanochtend dat er ook een demo van Army of 2 op live staat.
Meteen ff gedownd vanavond ff checken.
Heb je al een HD decoder?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
Nou ik ga echt wel voetbal kijken deze zomer, in HD kwaliteit met een biertje erbij
Jep co op.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zal die ook eens downen dan,.. kun je meteen samen online ook zeker?
Prima, is toch geen house op vandaagquote:Op woensdag 2 april 2008 08:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep co op.
Kunnen we samen es kijken.
Decoder(s) zijn maar 400 euroquote:Op woensdag 2 april 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik ga echt wel voetbal kijken deze zomer, in HD kwaliteit met een biertje erbij
Misschien heeft hij digitale TVquote:
20:30uquote:Op woensdag 2 april 2008 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, is toch geen house op vandaag
Digitale tv inderdaad.. en over het algemeen is het gewoon kijken van tv in dvd kwaliteit, ik weet niet welke decoder jij had maar zeker beter dan een mininova divx aftrekselquote:Op woensdag 2 april 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij digitale TV![]()
Mpeg troep convertor noem ik dat. Heb mijne weggegeven en zit weer lekker op analoog. Idioten van de kabel noemen dat digitaal beeld en geluidIk wacht inderdaad op de HD decoders met hoge bitrate. Niet een bitrate lager dan een kopie van Mininova i.v.m. zenderplaatsing
Klopt, dat is het zwakke van de serie.. je weet dat als ze na 20 minuten weten wat het is dat ze dan de verkeerde medicatie aan het geven zijn want de aflevering duurt nog een half uurquote:Op woensdag 2 april 2008 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20:30u
Er is iemand ziek!
Oh noes! Wat heeft ie?!
Geen idee, het is erg raar allemaal!
20:45u
Het is een virus!
Het is een worm!
Het is een schimmel!
21:00u
House bemoeit zich er mee, doet iets achterlijks
Ohhhh, het was een griepje!
21:15u
Patient overleefd, of sterft.
21:30u
Einde.
Dramatisch samsung ding. Hele slechte deal van Casema. ik trek de Mpeg fouten en geluidskwaliteit niet. Analoog is beter vind ik zelf,... Met die decoder wordt het overigens geen HD voetbaljaar hoor Gijs!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Digitale tv inderdaad.. en over het algemeen is het gewoon kijken van tv in dvd kwaliteit, ik weet niet welke decoder jij had maar zeker beter dan een mininova divx aftreksel
Oh het is allemaal niet goed genoegquote:Op woensdag 2 april 2008 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dramatisch samsung ding. Hele slechte deal van Casema. ik trek de Mpeg fouten en geluidskwaliteit niet. Analoog is beter vind ik zelf,... Met die decoder wordt het overigens geen HD voetbaljaar hoor Gijs!
Ik lees het inhoudelijk niet eens.. tis scrollen door fanboy opmerkingen.. altijd met die muti topics, ben GAM moe ook want xbox topic is net zo poep.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Dat GTA topic,.... zo jammer he,.... wordt oud
Een hele clan 15-20'igers,...... pffff echt zo erg! Zonde van al die useless posts,.... mag wel wat strenger gemod worden in GAM.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik lees het inhoudelijk niet eens.. tis scrollen door fanboy opmerkingen.. altijd met die muti topics, ben GAM moe ook want xbox topic is net zo poep.
Is er nog een old-school fora ergens op FOK!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, je wordt ouder, FOK! groeit, veel meer user en vrijere regels enzo. Ik hou er ook niet van, maar ik heb ook totaal geen zin meer om te discussieren ofzo. Vind het allemaal wel prima zo! Ik weet wat ik leuk vind en welke games ik wil spelen. En voor overige zaken zijn er nog steeds een aantal Gijsjes
Er is een oldbies only, voor users met een id van 5000 of lager. Dat is echter een incrowd hok waarbinnen alleen het 'dit is een topic dat je niet mag missen' topic leuk is. En ja, ik heb er af en toe meegelezen, mn ex is oldbiequote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is er nog een old-school fora ergens op FOK!
Ik lees er graag, maar meediscussiëren doe ik zelden.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
www.neogaf.com
voor al u leuke gamesdiscussies.
Ik heb ook een accountquote:Op woensdag 2 april 2008 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een oldbies only, voor users met een id van 5000 of lager. Dat is echter een incrowd hok waarbinnen alleen het 'dit is een topic dat je niet mag missen' topic leuk is. En ja, ik heb er af en toe meegelezen, mn ex is oldbie
Porno forum van Fokquote:Op woensdag 2 april 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mag er niet komen.
Bij de Gijsjes hypen blijft toch het leukst.
Heb je Condemned 2 al binnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Dus,... conclusie,... meer games, funny files, geile vrouwen en tieten bij Gijsjes
Gijsjes,.... het echte GAM deel 1
Games: Heb mn God of War PSP impressie geschrevenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Dus,... conclusie,... meer games, funny files, geile vrouwen en tieten bij Gijsjes
Gijsjes,.... het echte GAM deel 1
Ja,... geweldige game.... in het begin een stuk ingewikkelder dan Condemned 1 i.v.m. de extreem uitgebreide vechtopties. Ben gisteren level-up gegaan. Kan nu ook armen of benen breken ipv de kopstoot special move. Maar de sfeer en de survival horror levels is waar het spel echt schijnt. Geweldig weerquote:
Geef je pics een center command en maak ze 450 width. Is zoveel mooier denk ik. Ga nu lezen!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games: Heb mn God of War PSP impressie geschreven
Ok klinkt goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... geweldige game.... in het begin een stuk ingewikkelder dan Condemned 1 i.v.m. de extreem uitgebreide vechtopties. Ben gisteren level-up gegaan. Kan nu ook armen of benen breken ipv de kopstoot special move. Maar de sfeer en de survival horror levels is waar het spel echt schijnt. Geweldig weer
Zeker als je net deel 1 hebt gehad zou ik even wachten Gijs! Met Rainbow Six zit ik nu in de flat,... en werk mezelf naar beneden,... act 5 ofzo,... scene 1,... echt een lange zit manquote:Op woensdag 2 april 2008 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok klinkt goed.
Wacht wel ff voor ik hem haal.
Krijg als het goed is deze week eerst PGR4 binnen.
Ik gebruik de standaard opties van blogger, kun je plaatjes links en rechts laten uitlijnen. Geen idee hoe de breedte precies aan te passen is. Heb nu voor de optie 'groot' gekozen en dan zijn ze 400 breed. Stuk mooier als ik ze tussen de tekst gecentreerd heb. Thnx!quote:Op woensdag 2 april 2008 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef je pics een center command en maak ze 450 width. Is zoveel mooier denk ik. Ga nu lezen!Plaatjes die je links en rechts heb zijn netjes zo,... die zijn 200 zeker! Of 150?
Netter inderdaad zegquote:Op woensdag 2 april 2008 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik de standaard opties van blogger, kun je plaatjes links en rechts laten uitlijnen. Geen idee hoe de breedte precies aan te passen is. Heb nu voor de optie 'groot' gekozen en dan zijn ze 400 breed. Stuk mooier als ik ze tussen de tekst gecentreerd heb. Thnx!
ik ben het bijna helemaal met je eensquote:Op woensdag 2 april 2008 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wilders is een provocateur, een schreeuwert. Iemand die door hard te roepen aandacht vraagt voor zaken die in zijn ogen niet deugen. Dit doet hij in mijn ogen te simplistisch. Zo gooit hij twee problemen bij elkaar die los van elkaar gezien en opgelost moeten worden: de strijd tegen extremistische moslimterroristen en de problemen die veroorzaakt wordt door asociaal en niet-geïntegreerde allochtonen die zich verschuilen achter de Islam. Ook zijn zijn oplossingen te simpel of gewoonweg niet haalbaar. Wat dat betreft is het zeker geen Fortuyn. Het is jammer dat er geen fatsoenlijk rechts alternatief is. Rita Verdonk is onzichtbaar, en de VVD heeft voor mij afgedaan. Ik zie Wilders als de tegenhanger van de SP, maar dan in het rechterdeel van de kamer. Iemand die nodig is om door de politieke kaasstulp te breken en zaken op de agenda te zetten.
Daar tegenover staat dat de regering en andere partijen in het meest gunstige geval verdrinken in een moeras van politieke correctheid, maar nu lijkt het vooral reageren uit angst en uit partijbelangen. Zoals JP en zijn kliek reageren is gewoon laf: bang voor de reactie van de moslims, bang voor het imago van Nederland in het buitenland, bang voor de eigen christelijke kiezers als de scheiding tussen kerk en staat ter sprake komt. En elke keer maar toegeven aan dat hypocriete geschreeuw van moslimsorganisaties. Ik vind JP zo’n laffe slappe drol. Hij vergeet dat hij premier van alle Nederlanders is. Ook is hij alleen met de korte termijn bezig. Bang dat er shit met moslims tijdens zijn premierschap gebeurt.
Ik kan me vinden in sommige zaken die Wilders zegt, maar lang niet alles. Waar ik wel absoluut voor sta is de Vrijheid van Meningsuiting. Je kan het er misschien niet met hem eens zijn, maar hij moet gewoon kunnen zeggen/laten zien wat hij wilt: al had hij zijn billen met een Koran afgeveegd en hem daarna in de fik gestoken. Voor die vrijheid hebben heel wat mensen hun leven gegeven. En dat mogen we niet weggeven aan een stel Middeleeuwers met te lange tenen.
Wat mijn betreft schaffen we vrijheid van godsdienst ook af. Godsdienst is een mening en kan prima onder Vrijheid van Meningsuiting. En belediging is subjectief en kan nooit worden getoetst door een rechter. Klaar.
En Fitna is voor moslims net zo beledigend als een film over Auschwitz voor Duitsers.
Je hebt dan nog steeds je team bij je he.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker als je net deel 1 hebt gehad zou ik even wachten Gijs! Met Rainbow Six zit ik nu in de flat,... en werk mezelf naar beneden,... act 5 ofzo,... scene 1,... echt een lange zit manDit spel is groter dan deel 1 vind ik!
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ben er eigenlijk wel klaar mee. Extremistische moslims, verongelijkte moslims, het paniekerige van Wilders, het laffe van JP.
Iedereen gaat mee en op in de hype,... de stenen! Vraag me af hoeveel van de analfabeten de film gezien hebben,... sowieso HOE!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef Bastard het volgende:
Maar er staat niks verkeerds in de film... een opsomming van gebeurtenissen en uitspraken... het zijn hooligans, mensen die rellen om het rellen.
Langharig werkschuw tuig!
Je zat te gniffelen heh toen je dat besloot te postenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zat te gniffelen heh toen je dat besloot te posten
Geef het echt op daarquote:Op woensdag 2 april 2008 15:30 schreef Bastard het volgende:
Maak me trouwens maar wakker als er iets leuks in GAM staat..
Ja dat bedoel ik... inhoudelijk crap, totaal geen hypegevoel.... klaar mee.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... B. Lees na je half 4 ik ben klaar opmerking de rest van de posts in het GTA topic nou eens. Dat gaat toch NEEERGENS meer over![]()
Guitar Hero guitaren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |