Of z'n pruik had afgedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
FitnaValt me tegen. Het was leuker geweest als ie nog een week gewacht had (1 april) en dan een moslim in pipo-pak had laten rondhuppelen voor 5 minuten.
Al zegt deze review genoeg. Ik denk dat ik Tomb Raider: Anniversary (360) weg doe, die heb ik toch al op de PS2 gegamed.quote:Gone is the Day-Glo cartoon cuteness and coin-collecting kleptomania of old, and in comes an action-adventure which sits somewhere between the architectural beauty of Ico and Prince of Persia: Sands of Time, and the combat intensity of Resident Evil 4 and Gears of War. Far from being just another Tomb Raider, Uncharted, at times, feel like a wish-list of all the best bits of your favourite action games of the past five years.
Eurogamer 9/10
Zo is mijn sexleven.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geweld enzo was tof, maar het was vrij kort en vrij snel afgelopen
Gijs...je hebt twee kinderen. Het is nu wel klaar met sex.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Bastard het volgende:
Zo is mijn sexleven.
Zoooooo goed beeldquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PSN-tag is NotoriousRoy, maar ik kan voor onbepaalde tijd geen vriendenverzoeken accepteren
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3quote:
Mocht je hem niet eens houden als dank voor bewezen diensten? Flauw hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3
Roy-O-Rama is leuker..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen FOK!games crew meer, dus geen PS3
90210! Daar woont mijn Roy USA kloon ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Net in de US store de Condemned 2 demo gedowned,.... en wat gratis themes en de GoW PSP demo. Tip voor Struik en Strol,.... maak ook een 91210 US account aan om in die store te komen. Velen malen uitgebreider dan de PAL store!!
Ja, pff, dat was een zware zit toch wel hoor!quote:
Nee natuurlijk niet. Ding was een 60GB he, die zou ik ook terug eisenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mocht je hem niet eens houden als dank voor bewezen diensten? Flauw hoor.
60GB versies zijn cult,..... is geld waard,... mijne spint heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
90210! Daar woont mijn Roy USA kloon ookZo kon ik flink wat meer demo's downloaden!
[..]
Ja, pff, dat was een zware zit toch wel hoor!
[..]
Nee natuurlijk niet. Ding was een 60GB he, die zou ik ook terug eisen
Daar baal ik ook het meest van, ik was ook zo blij dat na de zoveelste BC update Digital Devil Saga 1 en 2 werkten op de PS3. Ik hoop ook dat Sony alsnog ooit 'ns de 40 GB BC maakt via een update!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
60GB versies zijn cult,..... is geld waard,... mijne spint heerlijk
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar baal ik ook het meest van, ik was ook zo blij dat na de zoveelste BC update Digital Devil Saga 1 en 2 werkten op de PS3. Ik hoop ook dat Sony alsnog ooit 'ns de 40 GB BC maakt via een update!
De PAL 60 GB PS3 heeft ook enkel softwarematige BC toch? Weet niet precies wat er anders is in de 40 GB, maar volgens mij kan het wel nog, ooit. Als Sony echt wil.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de 40GB de emotion engine/chip missen?
Nee, heb ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooo...alles ingesteld!
Struik, heb je GT5P al? Kopen?
Mijn nick is niet Moeder Theressa.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, heb ik niet
beter geef je hem gewoon
Jaaaaaaaaaa ik denk 800 topics zonder mij das te langquote:
Weet het niet,... het ziet eruit als een matige film met een matig verhaal groot gemaakt door de twee uber overgekwalificeerde acteurs!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 06:38 schreef Strolie75 het volgende:
de Niro en Pacino samen in Righteous Kill
Ik hoopt verrast te worden. Maar vooralsnog ziet het er inderdaad een beetje uit als een "hypotheek aflossing" film.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Weet het niet,... het ziet eruit als een matige film met een matig verhaal groot gemaakt door de twee uber overgekwalificeerde acteurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |