Jij rijdt?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je écht in de buurt speelt kom ik wel een keer kijken
En dan neem ik witch ook wel mee
Bagegedragenquote:
Zeker met winst ook nogquote:Op maandag 31 maart 2008 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Nou, dat volumepedaal verkocht via Marktplaats, ben ik ook van die Dribbelzooi af.
Nahquote:
Ik doe hem wel met pijn in het hart weg hoor, mijn eerste pedaalquote:Op maandag 31 maart 2008 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah
hij lag in de weg en gebruikte hem toch niet dus als ik er iemand blij mee kon maken
Maarja nu ben je blij met je winst
Ik weet niet zeker wat ze er voor vragen bij de plaatselijke gitaarboer, maar meer dan 30 incl. is voor mij toch niet interessant, anders kan ik 'm net zo goed hier kopen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe maar een goed bod
hij hoeft niet weg
Was een tijdje terug (jaren 90-tig) wel te vinden in de winkel budget versterkers destijds.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kopen!! En mij je Dean verpatsen
Torque ken ik verder niet... maar er zit wel een Celestion in
We kunnen ook geen rekening gaan houden met mensen die overal met de fiets heen moeten natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je écht in de buurt speelt kom ik wel een keer kijken
En dan neem ik witch ook wel mee
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitarenquote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het maar niks. Vind het naast andere merken in dezelfde prijsklassen net speelgoedgitaartjes lijken. Voelt ook allemaal zo nep aan, lijkt allemaal net plastic, speelt ruk, weet niet... niet echt mijn ding
Ik had laatst een van een duurdere serie uit Japan in mijn handen. Opzich speelde die wel fijn, alleen die vormen. Zo onhandig enzo, en lelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het maar niks. Vind het naast andere merken in dezelfde prijsklassen net speelgoedgitaartjes lijken. Voelt ook allemaal zo nep aan, lijkt allemaal net plastic, speelt ruk, weet niet... niet echt mijn ding
Ja, die dure Mockingbirds enzo schijnen wel goed te zijn... maar vind dan nog de vorm niet echt mooi. Maar die echt dure [en goede?] serie heb ik inderdaad nog niet bespeeld, dus die geef ik het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik alleen maar die Platinum series dingen geprobeerd, dat is inderdaad brandhout maar BC Rich heeft ook hele goede (en hele dure) gitaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |