abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 23:52:04 #151
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57727661
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

No sir.
En het gaat nog wel over Islam en wetenschap!? Jeetje, nu ben ik confuus. Ik hoop wel dat het beter is dan die filosofasters op YouTube. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_57727852
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

En het gaat nog wel over Islam en wetenschap!? Jeetje, nu ben ik confuus. Ik hoop wel dat het beter is dan die filosofasters op YouTube. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd!
sorry, ik bezit de rechten niet om het te verspreiden, voor Paramnesia had ik toestemming gekregen.
pi_57728341
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sorry, ik bezit de rechten niet om het te verspreiden, voor Paramnesia had ik toestemming gekregen.
Je kan toch zeker wel de titel van de film noemen (en de makers ervan)?
pi_57728385
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Je kan toch zeker wel de titel van de film noemen (en de makers ervan)?
Nope.

Dit gaat bekant het topic overnemen als het al niet te laat is, ik zwijg hier over verder.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2008 00:20:58 ]
  maandag 31 maart 2008 @ 00:24:05 #155
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57728454
quote:
Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Triggershot het volgende:
Dit gaat bekant het topic overnemen als het al niet te laat is, ik zwijg hier over verder.
Bekant? Je kunt ook te veel integreren hè!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 31 maart 2008 @ 08:45:56 #156
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_57731042
Jammer Trigger, maar geen toestemming is geen toestemming. Ik zal wel gedoemd zijn om voor eeuwig te branden in de hel dan
Siamo Tutti Antifascisti!
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:00:04 #157
193470 Vocoder
Sequencing
pi_57757782
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik geloof meteen dat Surinaamse moslims een relaxtere houding tov afvalligheid hanteren dan Arabieren.

of heb ik het mis?

Van enkele Zuid Amerikaanse kennissen van me (Colombianen) hoor ik wel eens dat ze het Nederland niet in dank afnemen dat "we een moslimland in Zuid Amerika geplaatst" hebben (daarmee doelend op Suriname)

maar dat is weer een ander topic wellicht...
Dat is ook te verklaren.

Arbieren beschouwen Amerika als de vijand vanwegen het palstina en Isreal conflict. Dit is ook hoofdzakelijk de reden waar die haat vandaan komt.

Wanneer een moslim een vijand heeft is het niet raar dat ie roept, dat Allah hem gaat verbranden, want dat is wel waarom een moslim in geloven. Dat allah straft en niet hun.

Zo staat er ook in de Islam dat geduldig zijn een belangerijk eigenschap is en later goed beloont zal worden in de hiernamaals. Met geduld bedoel ik niet gewoon wachten, zoals op de trein wachten. Maar meer, de trein heeft vertraging en mijn auto staat beneden beschikbaar en toch op de trein blijven wachten.

Als je weet hoeveel moslims de terroristen als ongelovige beschouwen dan zul je versteld staan! Helaas worden deze terroristen wel gesteund, omdat nogmaals. Ze strijden wel tegen Amerika en de vrienden er van en dat wordt in de meeste Arabische landen gewoon gewardeerd.

Maar ja. Dat krijg je als je als grootmacht alleen maar oorlogen voert
Nah.
pi_57758372
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 15:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nee Paramnesia, heeft er geen problemen mee... nou fijn.. daar gaat het me niet om

het gaat me om die anderen, die dit meelezen en zien dat er een moslim mod is, die actief iemand benaderd die van zijn geloof is gevallen

ik kan me dus voorstellen dat het voor die mensen geen prettig idee is, geen veilig gevoel geeft

zo van, ben je eindelijk van je geloof af, is er zelfs hier op fok al een soort sociale controle en wordt je er op aangespoken

iemand met een beetje inlevensvermogen(en kennis van de moslim gemeenschap) kan dit toch wel aanvoelen, lijkt me
Weet je? Hij deed volgend mij niet echt iets verkeerd. Hij heeft mij ook wel eens een fimpje laten zien en eigenlijk ben ik lij dat ik die gezien heb. Het werpt een heel ander licht op mijn visie over de Islam. Er zijn net zo veel verschillen in de Islam als die in het Christelijke geloof.

Wanneer een Atheïst iemand in zijn omgeving moslim ziet worden? Zal die ook proberen te beargumenteren waarom je het beter niet kunt worden. Andersom is dat net zo, maar wanneer je het als durk ervaart zeg je dat zelf tegen die persoon.

In het geval van Trigger ziet de user het zelf ook niet als druk, maar het was ook geen druk Hij laat je gewoon zien dat er meerdere manieren van geloven zijn en dat die niet fout zijn. Ik heb nog nooit ook maar enige druk gevoeld van mijn gesprekken met Trigger...ik vond ze juist fijn, want hij liet mij in mijn waarde

Ik zou nu dan ook druk van jou moeten ervaren. Dat je als wel of niet gelovige niet eens meer mag laten zien waarom je iets wel of niet ervaart of beleid.

Oh ja, en ik en geen moslim
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')