abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:19:40 #1
158452 IQM
I am the one
pi_57664869
Ja, hoi.

Ik heb last van dubbele dubbele aanhalingstekens.
' = bij mij ''
"" = bij mij ""

En nu heb ik al uren gegoogled, dus kom niet aanzetten met Control+Shift en Alt+Shift-praatjes.
Ik heb wel een paar sites gevonden waarop iets over een keylogger oid werd verteld (en de dubbele dubbele aanhalingstekens zijn te verklaren, omdat die keyloggers niet zijn ingesteld op Nederlandse toetsenbordinstellingen ofzo). Ik heb vanmiddag m'n pc al grondig gescand, maar niks gevonden, of althans, het probleem bestaat nu nog steeds.

Dusse... HELP?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:20:13 #2
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57664873
Ik snap die dingen niet...is er een spellings controle prog dat dit ff kan invullen?
plies
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57664955
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef IQM het volgende:
Ja, hoi.

En nu heb ik al uren gegoogled, dus kom niet aanzetten met Control+Shift en Alt+Shift-praatjes.
Ik zou het niet weten sorry, maar jij hebt mij zojuist hiermee geholpen want al mijn leestekens waren in de war.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_57664993
En wat gebeurd er als je een ander toetsenbord op aan sluit?
So we just called him Fred too
pi_57665089
Tvp. Heb 't zelfde probleem. (Of beter gezegd: Heb ''t zelfde probleem)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57665675
kijk eens onder toenstenbordinstellingen: kan je je taal en toestenbordindeling instellen. Engels (Verenigde Staten) doet precies wat je intikt; "e intikken wordt ook daadwerkelijk "e. Verenigde Staten (Internationaal) heeft als gevolg dat "e intikken een ë oplevert.

Toegegeven; dat zijn nou net die kleine instellingen die zn tijd verdomde irritant kunnen zijn, niet in de laatste plaats omdat je niet 1, 2, 3 weet waar je die instellingen zoeken moet.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:32:50 #7
158452 IQM
I am the one
pi_57669592
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 03:22 schreef harrypiel het volgende:
kijk eens onder toenstenbordinstellingen: kan je je taal en toestenbordindeling instellen. Engels (Verenigde Staten) doet precies wat je intikt; "e intikken wordt ook daadwerkelijk "e. Verenigde Staten (Internationaal) heeft als gevolg dat "e intikken een ë oplevert.

Toegegeven; dat zijn nou net die kleine instellingen die zn tijd verdomde irritant kunnen zijn, niet in de laatste plaats omdat je niet 1, 2, 3 weet waar je die instellingen zoeken moet.
Ja, maar dat is juist het probleem: dat is het probleem niet.
Als het aan mijn toetsenbordtaalinstellingen had gelegen, had ik het wel kunnen oplossen ('t is net als met Control + Shift/Alt+shift)

P.S.
Om de een of andere vagen reden heb ik er vandaag, computer net opgestart, geen last meer van.
Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar voor hetzelfde geld komt het morgen weer terug... Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is/was.
Scio Melius
Gelul.
pi_57689002
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef IQM het volgende:

[..]

Als het aan mijn toetsenbordtaalinstellingen had gelegen, had ik het wel kunnen oplossen ('t is net als met Control + Shift/Alt+shift)
[ afbeelding ]

P.S.
Om de een of andere vagen reden heb ik er vandaag, computer net opgestart, geen last meer van.
Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar voor hetzelfde geld komt het morgen weer terug... Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is/was.
Dat is niet wat je in eerste instantie vroeg
pi_57689056
Even dit topic kapen: Ik ben mijn aanhalingstekens kwijt... Ze staan wel op het toetsenbord, maar als ik ze wil gebruiken geven ze niet thuis. Gisteren deed alles het nog normaal, maar nu dus niet meer. PC heeft een Engelse XP en staat ingesteld op US International.

Als ik een keylogger aanzet, zie ik vreemd genoeg wel dat er aanhalingstekens worden ingetoetst, maar ze verschijnen niet in mijn oorspronkelijke tekst, wel in de log. Dus het keyboard is niet defect. Is er vorige week toevallig een mislukte update uitgebracht of zo?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_57689093
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:21 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Dat is niet wat je in eerste instantie vroeg
Maar wat ie in eerste instantie vroeg is wel nog steeds mijn probleem. En bij mij zit het niet in de taal- of landinstellingen. Iemand nog meer suggesties?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57689217
zomaar even een wilde suggestie; staat er niet iets van plak-, filter- of schakeltoetsen geactiveerd bij Toegangelijkheid? Zou het anders ook niet weten.
pi_57689272
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef harrypiel het volgende:
zomaar even een wilde suggestie; staat er niet iets van plak-, filter- of schakeltoetsen geactiveerd bij Toegangelijkheid? Zou het anders ook niet weten.

Ik heb het pas sinds er een nieuw moederbord (+nieuwe xp-installatie) in m'n computer zit, daarvoor had ik met hetzelfde toetsenbord en verder dezelfde hardware geen probleem. Iemand daar iets mee kan.
pi_57689412
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb het pas sinds er een nieuw moederbord (+nieuwe xp-installatie) in m'n computer zit, daarvoor had ik met hetzelfde toetsenbord en verder dezelfde hardware geen probleem. Iemand daar iets mee kan.
Terug naar het oude toetsenbord dan, of kijken of er al een nieuwere versie van de toestenbord driver is uitgekomen. Overgiens verfoei ik dat soort hypermoderne multifunctionele overladen-met-allelei-in-de-weg-zittende-tierelantijntjes toetsenborden. Dan krijg je van die toestanden dat in Explorer op F3 rammen opeens Internet Explorer opent ipv het zoekvenster te openen .
pi_57689533
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Terug naar het oude toetsenbord dan.
Dit is nog steeds het oude, geweldige, perfecte toetsenbord
pi_57689607
system restore naar een punt van voor het installeren van het nieuwe toetsenbord al geprobeerd?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:55:56 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57689641
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 11:32 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

P.S.
Waarom is jouw screenshot zo wazig? Ik heb ook ClearType aan, maar zo wazig als op de screenshot is 't niet bij mij.
2000 light years from home
pi_57689715
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:53 schreef harrypiel het volgende:
system restore naar een punt van voor het installeren van het nieuwe toetsenbord al geprobeerd?
Het is een nieuw moederbord en een nieuwe XP-installatie. Dat gaat 'm niet worden........
pi_57690007
Note to self: hallo harrypiel, wel wakker blijven na de avondshift ja ?

mss wil het flashen van het mobo met een nieuwe versie van het BIOS helpen (zie site Mobo-bouwer) . Bugs in het BIOS kunnen een PC hele rare dingen laten doen
  zondag 9 november 2008 @ 14:21:51 #19
158452 IQM
I am the one
pi_63073501
DIKKE VETTE SCHOP!

Ik ben er nu achter gekomen dat het een probleem met mijn zogenaamde 'dead keys' blijkt te zijn.

Nu weet ik echter nog steeds niet hoe ik het probleem oplos.
Scio Melius
Gelul.
pi_63073741
Een dead key betekend dat als je de ' en de e achter elkaar indrukt je de é krijgt. Na het indrukken van de ' verschijnt er geen teken op je scherm (de toets lijkt dood), maar de aanslag wordt onthouden voor toepassing op het eerstvolgende teken. Wil je alleen de ' hebben, dan moet je na het aanslaan van de ' een spatie doen.

Als je, omdat de ' niet verschijnt, er nog een keer op drukt, dan krijg je het teken tweemaal te zien: ''. Dit komt omdat de ' niet toe te passen is op de ' zelf, net zoals dat je de ' niet op de p kan zetten en je dan dus 'p krijgt.
  zondag 9 november 2008 @ 14:37:37 #21
158452 IQM
I am the one
pi_63073824
Ja, maar dát is het probleem niet.

' + e wordt bij mij é.
Maar als ik bijvoorbeeld emo.gif-smiley wil typen, dan pakt 'ie de ' niet.
: ' ) wordt bij mij : )
Als ik dus wil doen, moet ik telkens een extra spatie 'typen', omdat ik anders krijg.

Nog een (bijbehorend?) probleem:
Als ik het dakje boven de zes wil doen, krijg ik 'm automagisch twee keer: ^^

Why?!
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 14:38:56 #22
158452 IQM
I am the one
pi_63073853
Samenvatting:

' + e --> é
' + p --> 'p
' + ) --> )
^ --> ^^
Scio Melius
Gelul.
pi_63075111
Gebruik je Synergy (programma om toetsenbord/muis te delen met meerdere pc's)
  zondag 9 november 2008 @ 15:24:12 #24
158452 IQM
I am the one
pi_63075286
Euh, nee. Nooit van gehoord.
Scio Melius
Gelul.
pi_63075331
haal je keyboard instelling eens van dutch - US internationaal af en zet em eens op engels (UK/US) met indeling US
  zondag 9 november 2008 @ 15:32:48 #26
158452 IQM
I am the one
pi_63075561
Done.

Maar nu heb ik:

' + e --> 'e
' + p --> 'p
' + ) -->
^ --> ^

Twee problemen nu dus opgelost (te weten het dakje en de trema gevolgd door een haakje), maar nu kan ik weer niet makkelijk de é doen.
Scio Melius
Gelul.
pi_63075743
En als je nu alleen het toetsenbord op United States-International zet, maar de taal op English (United Kingdom) laat staan?
  zondag 9 november 2008 @ 15:38:13 #29
158452 IQM
I am the one
pi_63075760
Ik ken ze wel uit mijn hoofd, maar het zou toch makkelijker zijn als ik er maar twee toetsen voor nodig had.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 15:40:58 #30
158452 IQM
I am the one
pi_63075834
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:37 schreef HuHu het volgende:
En als je nu alleen het toetsenbord op United States-International zet, maar de taal op English (United Kingdom) laat staan?
Helpt niks.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 15:47:09 #31
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63076061
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef IQM het volgende:
Ik ken ze wel uit mijn hoofd, maar het zou toch makkelijker zijn als ik er maar twee toetsen voor nodig had.
Dat kun je nu dus (waarschijnlijk) wisselen met alt+shift en/of ctrl+shift

[Offtopic]
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom is jouw screenshot zo wazig? Ik heb ook ClearType aan, maar zo wazig als op de screenshot is 't niet bij mij.
JPEG
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zondag 9 november 2008 @ 16:09:53 #32
158452 IQM
I am the one
pi_63076758
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:47 schreef WurM het volgende:

[..]

Dat kun je nu dus (waarschijnlijk) wisselen met alt+shift en/of ctrl+shift
Nope.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 16:15:26 #33
158452 IQM
I am the one
pi_63076960
Overigens, wtfbbq, als ik nu dubbele aanhalingstekens wil doen, krijg ik een apenstaartje. Rare Engelsen.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 17:12:53 #34
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_63078624
Momenteel heb ik ze zo staan:

Op dit moment:
' + e --> 'e

Na alt+shift:
' + e --> é

Mss kun je deze instellingen overnemen, als je dat handig lijkt
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  zondag 9 november 2008 @ 18:07:53 #35
158452 IQM
I am the one
pi_63079980
Thanks.

Nu is de é weer gefix0rd, maar heb ik weer het aloude / -probleem.

Ik ben bang dat ik echt de enige ter wereld ben met dit gare probleem en dat het nooit opgelost zal worden.

Ik zal er maar mee moeten leren leven.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 18:20:21 #36
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_63080237
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef IQM het volgende:
(...)
Ik ben bang dat ik echt de enige ter wereld ben met dit gare probleem en dat het nooit opgelost zal worden.
Nee hoor, iedere windows gebruiker heeft dit probleem. Het punt is dat jij het ziet als een probleem terwijl dit gewoon het normale gedrag is precies zoals het bedoelt is.

Als je 'm op NL zet kan je ' + e doen om é te krijgen, maar dan moet je een spatie tikken als je een gewone ' wilt. Anders weet ie niet dat je de ' niet boven de volgende letter wilt hebben.

Als je ander gedrag wilt zal je een Mac moeten kopen of Linux gebruiken. OS X gebruikt een andere key combo om aan te geven dat de ' boven de e moet (option-e en dan de letter e geeft een é). Onder Linux kan je gebruik maken van een compose key, dan druk je eerst die key in en dan ' en e en dan wordt het é.

Zoals gezegd is dit onder Windows het normale gedrag voor een invoer landinstelling die gebruik maakt van diakritische tekens.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_63080264
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef IQM het volgende:
Thanks.

Nu is de é weer gefix0rd, maar heb ik weer het aloude / -probleem.

Ik zal er maar mee moeten leren leven.
Ik zou je systeem toch eens grondiger onderzoeken op de aanwezigheid van een rootkit (annex keylogger), want dat lijkt de enige verklaring. In ieder geval moet je het er niet bij laten zitten. Voor je het weet heeft iemand je inlog- en/of bank- en/of creditcardgegevens te pakken (kijk vanavond ook even naar Zembla).
  zondag 9 november 2008 @ 19:10:38 #38
158452 IQM
I am the one
pi_63081309
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:20 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee hoor, iedere windows gebruiker heeft dit probleem. Het punt is dat jij het ziet als een probleem terwijl dit gewoon het normale gedrag is precies zoals het bedoelt is.

Als je 'm op NL zet kan je ' + e doen om é te krijgen, maar dan moet je een spatie tikken als je een gewone ' wilt. Anders weet ie niet dat je de ' niet boven de volgende letter wilt hebben.

Als je ander gedrag wilt zal je een Mac moeten kopen of Linux gebruiken. OS X gebruikt een andere key combo om aan te geven dat de ' boven de e moet (option-e en dan de letter e geeft een é). Onder Linux kan je gebruik maken van een compose key, dan druk je eerst die key in en dan ' en e en dan wordt het é.

Zoals gezegd is dit onder Windows het normale gedrag voor een invoer landinstelling die gebruik maakt van diakritische tekens.
Ja, maar lieve schat, Vroegah, in de goede oude tijd, kon ik gewoon : + ' + ) doen en dat leverde me deze smiley op: En ik durf te wedden dat jij dat ook zo kan. Maar ik moet nú opeens een extra spatie tikken tussen de ' en de ). En dát is echt niet normaal.
En daarbij krijg ik dus ook twee dakjes voor de prijs van één: ^^
Scio Melius
Gelul.
pi_63083410
IQM: zoals jij het beschrijft kan iig gewoon met English (united states) en US indeling (daar type ik zelf op namelijk) lukt dat niet mag je verder gaan zoeken of er iets als een virus is...
  zondag 9 november 2008 @ 20:37:18 #40
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_63083784
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:10 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, maar lieve schat, Vroegah, in de goede oude tijd, kon ik gewoon : + ' + ) doen en dat leverde me deze smiley op: En ik durf te wedden dat jij dat ook zo kan. Maar ik moet nú opeens een extra spatie tikken tussen de ' en de ). En dát is echt niet normaal.
Ja, dat is heel erg normaal. Waarschijnlijk stond ie 'vroeger' gewoon als US-keyboard ingesteld, dan kan je inderdaad gewoon : + ' + ) doen, maar dan werkt dus ' + e = é niet. Je kan niet EN gewoon de ' tikken EN diakritische tekens. een van de twee kan, maar niet beide. De reden dat de ' niet komt als je er op drukt is dat ie wacht totdat je een letter zoals een e hebt ingedrukt om dan dat streepje boven de e te zetten. De computer kan niet ruiken wat jij bedoelt dus hij doet OF altijd de ' gebruiken als accent of altijd de ' direct intikken. Hetzelfde geld voor het ^ en nog wat andere tekens.

Hij verwacht gewoon dat dat teken niet direct getikt moet worden maar moet worden gecombineerd met een letter. Met het drukken op spatie laat je weten dat je echt alleen het teken bedoelde en niet de combinatie met een letter. V.z.i.w. kan dit in Windows niet anders, iig niet standaard. Dit gedrag is alleen actief als je een taal hebt gekozen waarin diakritische tekens voorkomen, zoals het nederlands. Als je de taal dus op US english zet b.v. dan verdwijnt dit gedrag maar kan je dus niet meer makkelijk diakritische tekens typen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 9 november 2008 @ 20:42:08 #41
158452 IQM
I am the one
pi_63083962
Nou...Volgens mij kon ik dat wel. Al zo lang het me heugt.

Ik mis die goede, oude tijd.
Scio Melius
Gelul.
  zondag 9 november 2008 @ 20:43:43 #42
158452 IQM
I am the one
pi_63084011
Als ik het goed heb, was het vroeger zo.

Ik tik de ' en meneer laat zich niet gelijk zien. Want er kan nog een e achteraan komen.
Als ik dus ' + e doe, verschijnt er é.
Máár als ik ' doe, gevolgd door een ), dan moet hij gewoon dat teken plus het haakje laten zien: ') (Want: haakje met een aanhalingsteken erboven bestaat niet. )

En dát doet hij dus niet meer. Als ik ' + ) doe, negeert hij het hele aanhalingsteken!
Scio Melius
Gelul.
  maandag 10 november 2008 @ 18:34:14 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63108267
Ik heb dit probleem nu ook. Als ik op " druk gebeurt er niks, als ik er twee keer op druk krijg ik '', als ik daarna backspace doe heb ik ', en als ik '' + e doe krijg ik een normale E. Er klopt geen zak van dus. Toetsenbordindeling is gewoon good ol' Verenigde Staten (internationaal). HELP, dit is niet te doen zo.
  maandag 10 november 2008 @ 18:36:57 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63108325
En nu is het ineens weer goed, heb niks veranderd. Wat bizar zeg.
  maandag 10 november 2008 @ 21:15:16 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63113376
En nu is het weer niet goed. Snap er echt niks van.
  maandag 10 november 2008 @ 21:16:35 #46
158452 IQM
I am the one
pi_63113424
Hé, eerst moet mijn probleem opgelost worden, ja!
Scio Melius
Gelul.
pi_63113490
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Ga nu eens onderzoeken of er een rootkit op je systeem aanwezig is. Ik durf er bijna wat onder te verwedden dat dat het geval is.
  maandag 10 november 2008 @ 21:25:00 #48
158452 IQM
I am the one
pi_63113709
quote:
Avira AntiRootkit Tool - Beta (1.0.1.17)

==========================================================
- Scan started maandag 10 november 2008 - 21:23:45

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Configuration:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
- [X] Scan files
- [X] Scan registry
- [X] Scan processes
- [ ] Fast scan
- Working disk total size : 48.83 GB
- Working disk free size : 1.29 GB (2 %)

Scan task finished. No hidden objects detected!

Files: 0/0
Registry items: 0/0
Processes: 0/0
Scan time: 00:00:00
Active processes:
- Scan finished maandag 10 november 2008 - 21:23:45
Avira AntiRootkit Tool - Beta (1.0.1.17)

- Scan started maandag 10 november 2008 - 21:23:48

Configuration:
- [X] Scan files
- [X] Scan registry
- [X] Scan processes
- [ ] Fast scan
- Working disk total size : 48.83 GB
- Working disk free size : 1.29 GB (2 %)

Scan task finished. No hidden objects detected!

Files: 0/0
Registry items: 0/0
Processes: 0/0
Scan time: 00:00:00
Active processes:
- Scan finished maandag 10 november 2008 - 21:23:48
Betere Rootkit-scanner-tips?
Scio Melius
Gelul.
  maandag 10 november 2008 @ 21:26:04 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63113750
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Zeer verwant probleem wel ! Wat ik heb gedaan is een rare toetsenbordindeling toevoegen (Belgische AZERTY volgens mij, zodat je zeker weet met welke toetsenbordindeling je aan het typen bent omdat dit lang niet altijd overeen komt met wat Windows zegt als Q = A, dan is het goed), deze als standaard ingesteld, overige indelingen verwijderd en gereboot . Vervolgens VS internationaal weer toegevoegd en de oude taal verwijderd. En toen was alles gucci !

Ik deed wellicht een beetje veel -smilies, maar dat is alleen maar omdat het zo gemakkelijk kan .
  maandag 10 november 2008 @ 21:27:04 #50
158452 IQM
I am the one
pi_63113801
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zeer verwant probleem wel ! Wat ik heb gedaan is een rare toetsenbordindeling toevoegen (Belgische AZERTY volgens mij, zodat je zeker weet met welke toetsenbordindeling je aan het typen bent omdat dit lang niet altijd overeen komt met wat Windows zegt als Q = A, dan is het goed), deze als standaard ingesteld, overige indelingen verwijderd en gereboot . Vervolgens VS internationaal weer toegevoegd en de oude taal verwijderd. En toen was alles gucci !

Ik deed wellicht een beetje veel -smilies, maar dat is alleen maar omdat het zo gemakkelijk kan .
Ja, maar nu is het toch niet meer goed bij jou?
Scio Melius
Gelul.
pi_63114041
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef IQM het volgende:

[..]

Betere Rootkit-scanner-tips?
Ja, misschien deze nog eens proberen of een analyse uitvoeren met SDFix. Dit laatste moet je in Safe Mode draaien, lees eerst goed de instructies.
pi_63114487
Op de 1 of andere manier heeft windows er nogal moeite mee als er meerdere layouts/talen ingesteld staan. Zet hem gewoon op English (United States) - US. En flikker de rest weg.
  maandag 10 november 2008 @ 21:48:04 #53
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63114613
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:27 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja, maar nu is het toch niet meer goed bij jou?
Jawel, heb het zojuist gefixt op deze wijze, wellicht had ik dat voor de duidelijkheid moeten vermelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')