Kijk, het goede voorbeeld!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:54 schreef 68Chevelle het volgende:
10 keer liever boerenkool met worst dan die meelteringzooi daar
Nou, dan ligt daar toch de opening, dan is dat de scheur in de dijk. Daar moeten we doorheen, dat gat moet groter!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Culinair is onzin. Altijd maar dat gezeur over eten. Ik kan je vertellen, er ergert zich werkelijk NIEMAND aan het eten van andere culturen. Ik heb nog nooit een broodje kebab en een turkse pizza op straat zien hangen. Ook heeft nog nooit een losgeslagen bende kapsalons een vrouw voor hoer uitgemaakt. Sterker nog, ik durf te wedden dat zelfs Adolf Hitler wel van jodenkoeken hield. Triviale zaak dus, Enge Kat.
Tja, maar bij sommige tenten heb ik wel het idee dat het maar goed is dat ze het eten nog net hebben klaar gemaakt, anders was het zelf weggelopen ipv in de maag van een klant.quote:
Met een lekker speklapjequote:Op donderdag 27 maart 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
alle Marokkanen een dag in de week aan de hutspot.
te veel smaak politie gezien zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef rubbereend het volgende:
goed idee, ik ga vaker döner halenal vertrouw ik de knoflooksaus nog steeds niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |