Ja, dat blauwe oog klinkt niet echt geloofwaardigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:14 schreef swollywood het volgende:
Ook leuk is voicemails inspreken. Heeft een maat van me een keer geflikt bij een collega van hem.
Collega gebeld op zijn vaste nummer: "Dit is de voicemail van Gert en Tineke en de kids, spreek een boodschap in na de piep"
En toen zijn vriendin laten inspreken: "Hoi Gert, dit is Melissa van Huize Carla, ik bel even om door te geven dat je je paraplu vergeten bent!"
Kwam zijn collega de volgende dag met een blauw oog op het werk.
Misschien was ie gevallen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat blauwe oog klinkt niet echt geloofwaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
En dan met je zus bellen.quote:
Ja, ook net een half uurtje. Ik heb nog niet eens cafeïne gehad.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef shiznuts het volgende:
Op je vaste lijn gebeld worden en dan zeggen 'bel later maar even terug, ik rijd net een tunnel in gkeggg skkkhhcccc.. tu tu'Maar wat als je achternaam Tunnel is, stoort de lijn dan ook altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Als je dat echt denkt, leid je aan tunnelvisie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Maar wat als je achternaam Tunnel is, stoort de lijn dan ook altijd?
Maakt niet uit, ik ga lekker camperen volgend weekend en dan ben ik er van af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, leid je aan tunnelvisie.
Dat doe ik ook wel eens bij (mannelijke) collega's als ze niet op hun plek zitten. En dan gaan ze gewoon hun hele verhaal houden, waarna ik ze halverwege onderbreek dat diegene niet op zijn plek zit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Op werk neem ik de telefoon van mijn vrouwelijke collega als ik op haar stoel zit op met haar naam. Geeft altijd wel leuke reacties.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef shiznuts het volgende:
Op je vaste lijn gebeld worden en dan zeggen 'bel later maar even terug, ik rijd net een tunnel in gkeggg skkkhhcccc.. tu tu'Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek af
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een keer halverwege ene gesprek gezegd "we rijden nu de schipholtunel in!"... Alle mensen om me heenin de trein van Utrecht naar Leiden keken HEEL verschrikt om zich heen, en ik was van het veel te langdradige gesprek af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |