aan jou avatar te zien kun je zo raden dat je niets van de Islam af weet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:40 schreef Druuna het volgende:
[..]
..eh volgens mij!
Bedoelde men hiermee dat een vrouw een slipje moest dragen over haar
SCHAAMHAAR!
SCHAAM!
haar dus...dus?
Niks chador enzo..nee gewoon haar schaamtegehare bedekken! Dat klinkt logisch joh
ik pik deze zin er even uit, hoe bedoel je moet? andere moslims hierboven zeggen dat het vrijwillig is?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef PureMe het volgende:
[..]
wat een onzin, waar halen ze dat vandaan.
de tweede is ongeveer waar,
[b]Een meid moet de Hijaab dragen zodra de vrouwlijke vormen zichtbaar zijn
Met alle respect hoor, maar je zou ze de kost moeten geven die met hun vingers aan allerlei dames zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:39 schreef PureMe het volgende:
[..]
wat een onzin, waar halen ze dat vandaan.
de tweede is ongeveer waar,
Een meid moet de Hijaab dragen zodra de vrouwlijke vormen zichtbaar zijn
zodat haar schoonheid wordt bedekt en alleen zichtbaar is voor haar man, sommige delen zoals het haar ook voor haar vader, broers etc.
Het is respectvol bedoeld,
b.v een vrouw wordt gezien als een diamand.
[b]Zodra er vingers aan komen wordt het vies en onaantrekkelijk.Maar als niemand haar raakt wordt de diamand mooi, en aantrekkelijk.
sommige meisjes gaan er van uit dat je de hijaab pas hoeft te dragen als je er klaar voor bent,quote:[b]Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik pik deze zin er even uit, hoe bedoel je moet? andere moslims hierboven zeggen dat het vrijwillig is?
dat zijn scheinheiligerds. Op hun moet je niet letten.[/b]quote:[b]Op vrijdag 28 maart 2008 23:14 schreef geppie het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar je zou ze de kost moeten geven die met hun vingers aan allerlei dames zitten
en vervolgens een maagd uit het buitenland trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |