Naar mijn mening zijn homo's net zo normaal als een blondharig persoon.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:33 schreef Microtechs het volgende:
Ik ken er 1, ga er wel eens mee om, maar homosexualiteit..keur ik toch af.
Is homo-zijn volgens jou eigenlijk een keuze?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:40 schreef Dipkip het volgende:
Is homo zijn volgens moslims eigenlijk een keuze?
Nee. Ik bedoel dus, ik hoor vaak van moslims dat ze het afwijzen omdat Allah er op tegen is ofzo. Dus dan vraag ik me af, kiezen die mensen er dan voor of zie je het als een ziekte of hoe zit dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:42 schreef Bakakame het volgende:
Is homo-zijn volgens jou eigenlijk een keuze?
NIet de persoon zelf, maar de seksualiteit keur ik af.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn homo's net zo normaal als een blondharig persoon.
Wat is er volgens jou zo anders aan homo's dat het in jouw ogen onacceptabel is?
Leven en laten leven klinkt leuk, het betekent immers dat je de ander laat doen wat hij wil, zodat diegene gelukkig wordt, ook al keur je dat af. En natuurlijk geldt het omgekeerde ook: de ander laat jou doen wat jij wil, zodat jij gelukkig wordt, ook al keurt hij of zij dat af.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Xbox360 het volgende:
In de Koran is er niks bekend over homo's.
Waar het om gaat is dat sex alleen kan plaats vinden tussen een man en vrouw.
Maar er staat niks in over dood maken of ophangen of van een flat naar benenden gooien.
Ik heb geen homo's in mijn familie, maar heb wel homo vrienden en collega's, mij maakt het niks uit. Ik zie ze ook niet anders omdat ze homo zijn.
Leven en laten leven![]()
Als ik dit goed begrijp, zeg jij dat het jou niet uitmaakt wat iemand vindt, zolang het maar niet is omdat het van zijn of haar geloof moet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dus, ik hoor vaak van moslims dat ze het afwijzen omdat Allah er op tegen is ofzo. Dus dan vraag ik me af, kiezen die mensen er dan voor of zie je het als een ziekte of hoe zit dat.
Als ze het om andere redenen afwijzen, zeg maar prive redenen in plaats van geloofsredenen, zit ik er niet zo mee als wanneer ze verklaren dat het vanuit geloof is.
De homo's die ik ken, lopen niet rond met 'n bord om hun nek met "HOMO" erop.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:57 schreef thedude0 het volgende:
Als homo's nou eens niet overal zitten te schreeuwen dat ze homo zijn dan worden ze misschien niet zo uitgekotst door de maatschappij (en moslims dus).
IK BEN HOMOquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef thedude0 het volgende:
homo's willen gewoon aan iedereen laten weten dat ze homo zijn en daar heb ik persoonlijk een tyfushekel aan.
Of je moslims kent en wat je van homoseksualiteit vindt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:14 schreef HiZ het volgende:
Fijne openingspost weer; vragen aan moslims of ze homo's kennen en hoe ze ertegenoverstaan.
Wat moet ik daar nou weer op antwoorden? Dat het beter neuken is met moslims of zo?
Niet alle homo's zijn zo. Of de mensen die ik ken zijn geen homo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef thedude0 het volgende:
homo's willen gewoon aan iedereen laten weten dat ze homo zijn en daar heb ik persoonlijk een tyfushekel aan.
De meerderheid van de homo's die ik ken zijn moslim, net zoals ik overigens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Of je moslims kent en wat je van homoseksualiteit vindt?
Er wordt ook nergens gesteld dat christenen wel tolerant zijn of waren. Er wordt alleen gevraagd hoe de moslims* in dit topic tegenover homoseksualiteit staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Alsof homohaat exclusief iets is voor de Islam?
Christenen zijn dr ook altijd lekker tolerant voor geweest he?
Bij ons in Vlaanderen hebben we daar een subtiel woordenverschil voor:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef thedude0 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |