dat doe ik niet!quote:
wat jij wilt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:02 schreef Misstique het volgende:
Het is geen discussie over integratie, je opent het topic om daarmee de discussie in NWS FB verder te kunnen voeren en die discussie hou je maar lekker daar. Een forum evalueren doe je niet door middel van een topic in een ander forum.
Vind het ok een beetje belangenverstrengeling om een moslim moderator te maken in een subforum waarin grotendeels over de islam gediscussieerd wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef RickoKun het volgende:
Beter tyft die misstique een end op met al mijn fucking posts te deleten etc. omdat het haar beter uitkomt.
BB_Koning heeft een vooruitlopende blik.quote:
Ik heb het oevr Misstiques moderatorgedrag in verschillende topics.quote:
Zoals ik je per PM al heb gemeld; je post normaal mee of je blijft weg. Sim-pel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:09 schreef RickoKun het volgende:
Beter tyft die misstique een end op met al mijn fucking posts te deleten etc. omdat het haar beter uitkomt.
Ik ben doopsgezind, dat is heul wat anders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef BB_Koning het volgende:
Vind het ok een beetje belangenverstrengeling om een moslim moderator te maken in een subforum waarin grotendeels over de islam gediscussieerd wordt.
nog steeds dicht, conclusie:quote:Op maandag 7 april 2008 21:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Islam en homoseksualiteit
nog steeds dicht, lijkt me eerder censuur dan een opruimslotje
Goede beslissing, zo'n hatespeech is niet wenselijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:49 schreef Misstique het volgende:
Heb je überhaupt mijn sluitpost wel gelezen? Dat staat namelijk nergens.
hate? misschien heb ik wel eens sex met mijn nicht gehad (zie vele posts van mij op fok! op bijna elk terrein). daarnaast staan importbruiden bekend als nichtjes van vaderskant, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Goede beslissing, zo'n hatespeech is niet wenselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |