ik ben serieus. misschien zijn er wel mensen die zich melden en waarvan ik hun inteeltverleden niet eens gemerkt had.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:29 schreef Aoristus het volgende:
wat een bescheiden humor dat je zoiets in het integratietopic moet posten, zoalshetis
Het is altijd goed om te weten dat er iemand is die aan dossieropbouw doetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben serieus. misschien zijn er wel mensen die zich melden en waarvan ik hun inteeltverleden niet eens gemerkt had.
want er zijn genoeg moslims hier die uit inteelt relaties komen. is toch een openhartige vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:45 schreef Placenta het volgende:
Hoe kun je zien als een islamitisch meisje nog maagd isnogmaals. dit is een uiterst serieus topic. humor doe je maar ergens anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
een beetje dit gedoe:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef weasel85 het volgende:
inteelt komt genoeg voor in enschede en omgeving...
kom ik vandaag aan op mijn werk.... dacht de meisje te zien die altijd in hetzelfde gedeelte werkt.... kijk ik dr aan.... AAAAAAAAAAAAHHHH MY EYES! 'T was niet eens haar maar ze leek er fucking op!
Iedereen heeft echt hetzelfde gezichtsbouw... echt om op te kotsen...
dit topic gaat over de vele kinderen die ontsproten zijn uit islamiische neef en importnicht. wat jij meemaakt met nederlanders zal me aan mijn reet roesten, net als wat er gebeurd in de rifstreek.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:09 schreef weasel85 het volgende:
inteelt komt genoeg voor in enschede en omgeving...
kom ik vandaag aan op mijn werk.... dacht de meisje te zien die altijd in hetzelfde gedeelte werkt.... kijk ik dr aan.... AAAAAAAAAAAAHHHH MY EYES! 'T was niet eens haar maar ze leek er fucking op!
Iedereen heeft echt hetzelfde gezichtsbouw... echt om op te kotsen...
waarom niet serieus?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Serieus topic ??????????????????????????????????
hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |