inteelt komt bij heel veel arme islamitische mensen voor. het kost je namelijk geen bruidschat en het is geschreven in het 'boek'.
hoeveel inteelt en dan bedoel ik neef en nicht en broer en zus moslims zijn hier eigenlijk?
dus ben je een kind van een neef en nicht/broer zus, meld je hier.
ben je er geen, maar heb je wel kritiek op het feit dat die verhoudingen qua kinderen meestal slecht uitpakken, meld je ook.
ts begint:
ik vind het euro-islamitisch kinderen krijgen maar niks. nog geen 5% doet het dan bovengemiddeld goed, 10 % is ok en de rest is half debiel en crimineel. moet snel stoppen.
misschien kan het ooit, als moslims in nederland, die altijd wel eens een autochtoon links meisje en/of moeder geneukt hebben, inzien dat importbruiden niet zo goed zijn voor de offspring en beter voor de genenpool.
misschien moeten ze maar eens een marokkaans meisje huwen, dat ook tweede, derde en nu al vierde generatie in nl is.
maar nee, de mannetjes willen een 'maagd' uit het dorp van hun vader... meestal hun erg jonge en niet -nederlandse nicht.
staat er in de koran dat het huwen tussen neef en nicht goede is voor de verspreiding van de agressieve islam? ik denk het wel.
verras mij...
[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 13-05-2008 19:52:42 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen