abonnement Unibet Coolblue
pi_57682071
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nu nog steeds? We zijn namelijk aan het schoppen geweest om INT weer terug te brengen naar het onderwerp waarvoor het bedoeld is. .
Okee, tijdelijke zaak dan?
I´m back.
pi_57682177
Hoe bedoel je?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57682347
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef Misstique het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat die topica niet permanent in twee subfora blijven staan, bedoel ik. .
I´m back.
pi_57682469
Voorbeeld overigens: dit topic Stelling: Fitna bewijst ongelijk van rechts Nederland stond in POL en INT.
I´m back.
pi_57682624
Hmm vreemd, waarschijnlijk is het een bugje geweest, want dat hoort niet te kunnen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57682766
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Misstique het volgende:
Hmm vreemd, waarschijnlijk is het een bugje geweest, want dat hoort niet te kunnen.
D'r zijn meer topics die tegelijkertijd in POL en INT featuren hoor.
Daarom vroeg ik het even. .
I´m back.
pi_57683048
Nu niet meer als het goed is, anders hoor ik het wel.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57683153
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef Misstique het volgende:
Nu niet meer als het goed is, anders hoor ik het wel.
Tofik Dibi in de Volkskrant afgelopen woensdag
POL en INT.
Dat topic van Sunny ook nog. .
Maakt mij verder niet uit hoor, het viel mij alleen op. .
I´m back.
pi_57683748
Ik zie het hier echt niet, kun je een screenshot maken?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57683786
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 22:06 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het hier echt niet, kun je een screenshot maken?
Ja, ik geloof dat ik dat wel kan.
Maar eh gek dat je suggereert dat het alleen aan mijn pc ligt.
Zie die topics toch echt in POL en INT.
Daarnet althans.
Maakt mij niet uit, nogmaals.
I´m back.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:20:09 #61
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57684083
Nou ja, op zich zijn we wel benieuwd hoor
Wij zien het niet iig.

op zich is het wel een ding voor op de backburner qua ontwikkeling hoor, topics crossfora openen. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57684194
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, op zich zijn we wel benieuwd hoor
Wij zien het niet iig.

op zich is het wel een ding voor op de backburner qua ontwikkeling hoor, topics crossfora openen. .
Ja, ik druk op printscreen en niets hoor.
Hoe moet ik dat doen dan?
Ik heb er nog 1 gezien nl.
Kan aan mijn pc liggen???
I´m back.
pi_57693104
Volgens mij wordt er een vrij pro-actief post-verwijder-regime aangehouden hier, n'est ce pas?

Vind het goed hoor, maar ik miste opeens ergens een post en vroeg het me af.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:51:09 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57693170
We houden het inderdaad redelijk strak, geen gebash en daar ga ik ook niet veel woorden aan vuil maken. Zeker nu in de beginfase, de eerste paar uur zag je ook een heleboel topics hier verschijnen die hier niet hoorden en je ziet dat met wat strakke moderatie die nu allemaal naar de plekken zijn waar ze wel horen. Houdt het voor iedereen leefbaar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57695850
wat vinden jullie hier van:?

Ik ben dus afvallig moslim

iemand op fok verteld een afvallige te zijn, en niet meer moslim te zijn

wordt hij direct actief benadert door een moslim moderator van fok, zo van ik ga je wel weer bekeren

en gaat vervolgens in een prive mailing, buiten het publieke fok forum om, hem proberen te bekeren en op hem inpraten

is dit misbruik maken van fok en je positie als moderator ?

ik heb er een raar gevoel bij
pi_57696781
Gast really, loosin up a little.
pi_57696926
Triggershot, het is echt geen persoonlijke aanval op jou hoor. Je zult het ongetwijfelt allemaal goed bedoelen en er geen kwaad in zien.

Maar ik denk dat je echt onderschat, hoe intimiderend jou actie in deze specifieke situatie kan overkomen op afvalligen. Zeker als je weet hoe moeilijk het is voor veel gelovigen om een afvallige te worden. (druk van familie, vrienden enz) . Gelukkig reageerde de topicstarter in dit geval goed, zijn coming uit was dan gelukkig ook geen problematische .
pi_57697221
Ik zie echt niet in hoeverre ik dit NIET als een persoonlijke aanval op mijn persoon kan zien, gezien je het hebt over mijn posts, moslim zijn, moderator zijn etc

Als je zo bezorgd bent over de user, spreek hem dan aan, prive of openlijk, hoe hij er naar tegen kijkt, of hij kwestbaar etc in plaats van je eigen gevoelens op hem te projecteren, ik ben er in ieder geval niet van gediend.
pi_57698683
Ik zei dus, ( en zeg het nu weer voor de zoveelste keer), het ging mij niet specifiek om de topicstarter (zucht, lees je wel wat ik schrijf?)

maar goed, kan me goed voorstellen dat jij het niet leuk vind dat ik je er op aanspreek

maar , ik ben dus niet gedient van je bekeringsdrang, hoe grappig en onschuldig jij het ook allemaal vind.
pi_57698723
Ja, wat Trigger zegt, loosen up.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 31 maart 2008 @ 19:50:35 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57743731
Islam en homoseksualiteit

Is die post ontoelaatbaar, of is dat gewoon mijn eigen gevoel wat me parten speelt?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57745753
Nee dat is absoluut niet toelaatbaar, had het topic nog niet bijgelezen, dank je, is nu weg.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57749672
Hoe zit dat eigenlijk met 'respekt' hiero. Als men agressief reageert als gelovige zijnde, moet ik dan een homoholocaust respekteren?

Je raakt daar een koddig gevoelige snaar. Zo'n onderwerp uit de weg gaan omdat je de religieuzen anders niet de rust gunt om in alle vrede homosexuelen te haten en dood te wensen is weer zo'n typisch voorbeeld van appeasement.

Ik heb wel zo'n vermoeden waar die homohaat vandaan komt, maar mag ik me dat hier afvragen?

Een door mij geponeerde veronderstelling kan een trollerige doodzonde zijn in de ogen van de devoten...

EDIT: Geen prangende mits en maren? Ok, daar gaat ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door ArchEnemy op 01-04-2008 00:18:26 ]
pi_57749860
welk erg zeg, dat het islam/homo topic is dichtgegooit

is dit het failliet van het integratie-debat?
pi_57750005
opruimslotje. gaat dus weer open.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')