Bedoelde met dat bloed, niet met dat kind van 3,5 jaar oud, wat overigens ook wel erg was. Gelukkig legt Wooldoor het uitquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Iets over dat Joden apen en zwijnen zijn zegt Allah, uit een kinderprogramma...ik wil dat niet eens begrijpen...
Zelfkastijdingquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat was er trouwens met die moslimkinderen in de film, wat was daarmee gebeurd dat ze zo onder het bloed zaten?
Jihad Mickey Mouse van scherm gehaaldquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Je hebt toch ook ergens een zender met Jihad Micky Mouse die aan kinderen leert alle ongelovigen te haten e.d.
Tenminste een signaal geven aan hun eigen gemeenschap dat het niet kan wat ze doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En daar moeten al die andere moslims zich voor verantwoorden of zo?
Nee?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:12 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat was hem jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef Suko het volgende:
[..]
Jihad Mickey Mouse van scherm gehaald
Nou ja, ik ben Ajacied maar veroordeel hooligans ook in het openbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
JAA EN IN HOOFDLETTERS HEB IK NOG MEER GELIJK EN MAAKT HET NIET UIT DAT HET AL 100000 KEER GEMELD IS!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef fr0x het volgende:
SCHANDALIGE FOUT IN DE FILM HAHA
DE FOTO DIE GEBRUIKT IS VOOR MOHAMMED B IS MOHAMMED B NIET !!!!!
DIT IS DE RAPPER SALAH EDIN DIE ZO EEN ZELFDE FOTO HEEFT GEMAAKT VOOR ZIJN ALBUM HOES
HOE DOM !!! HAHAHA
was al bekend dushiquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:16 schreef fr0x het volgende:
SCHANDALIGE FOUT IN DE FILM HAHA
DE FOTO DIE GEBRUIKT IS VOOR MOHAMMED B IS MOHAMMED B NIET !!!!!
DIT IS DE RAPPER SALAH EDIN DIE ZO EEN ZELFDE FOTO HEEFT GEMAAKT VOOR ZIJN ALBUM HOES
HOE DOM !!! HAHAHA
Jawel. Maar dat zijn wat rare sjiieten in een klein gedeelte van Irak, de kans dat dat in Nederland komt is zo minuscuul dat je dat van Wilders toch wel als opruiing kunt zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:10 schreef Wooldoor het volgende:
Al die mensen en zwaarden zaten onder het bloed denk dat het gewoon een manier is van uiting, die kinderen zullen niet gesneden zijn denk ik
Dat over verdraagzaamheid is pure onzin. Als jij daar met pech staat zijn er een stuk meer mensne die je helpen dan als je hier met pech komt te staan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:17 schreef agter het volgende:
Veel Islamitische landen zijn ondemocratisch (ik ken er eigenlijk geen een die echt democratisch is...zijn die er wel?). Landen met een dictatuur hebben vaak gemeenschappelijk dat de tv, media, onderwijs etc ook gedicteerd wordt vanuit de machthebber.
Dit maakt dat mensen in zo'n land zich geen beeld kunnen vormen over andere volkeren ,andere gewoontes, andere godsdiensten. Laat staan om te weten wat verdraagzaamheid is.
En aangezien er weinig (geen?) democratische Islamitische landen zijn, denk ik dat veel moslims gehersenspoeld zijn in het betreffende land.
Daarmee geef ik niet af op die mensen, zij kunnen er immers niets aan doen dat ze niet beter weten.
In dat licht vond ik het beeld van dat meisje over joden erg sprekend over hoe er in zo'n land gedacht wordt. Een mooie metafoor...
Nou, wat wil je er dan mee zeggen.quote:
Buiten de arabische wereld zijn er meer dan genoeg: Bangladesh, Indonesie, India (200 miljoen moslims), Pakistan (al is dat niet echt meer wat het is geweest).quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:17 schreef agter het volgende:
Veel Islamitische landen zijn ondemocratisch (ik ken er eigenlijk geen een die echt democratisch is...zijn die er wel?).
Vanuit de cel is wat lastig om een politieke beweging te runnenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:17 schreef Chadi het volgende:
Wat een pussy zeg.. was dat alles wat ie kon gebruiken.. fragmenten aan elkaar zetten en zo alles uit zijn verband trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |