quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Posdnous het volgende:
Die grafiekjes![]()
![]()
![]()
Michael Moore lijkt er wel het CBS bij..
Kun je dan ook recente aanslagen van deze Christenen tonen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Nu dus, kan het bijna geen film noemen. Zo kan ik ook een negatieve "film" over de bijbel en Christenen maken... Enkel een paar dingen uit die Koran trekken.
welke rode draad in de film moet zo enorm belangrijk zijn dat wij in nederland al onze aandacht moeten gaan richten op het wegkrijgen van allochtonen en met name moslims!? en als je je rode draad wilt aantonen met brokkelwerk van beelden die al in de media zijn geweest en dingen die nog eens fout zijn getoond, zoals die vergissing met Mohammed, dan is fitna inderdaad een teleurstelling! vooral omdat het totaal niet laat zien wat de situatie in nederland is en wat er in nederland veranderd moet worden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Of je noemt het een slechte compilatie van beelden en let alleen op de slordigheidsfoutjes, OF je begrijpt de rode draad uit de film... - Dat laatste zet toch echt wel tot denken aan.
Tja, wat had je dan verwacht. Ik zag dit wel aankomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Nu dus, kan het bijna geen film noemen. Zo kan ik ook een negatieve "film" over de bijbel en Christenen maken... Enkel een paar dingen uit die Koran trekken.
Dat is helemaal het punt niet dat ik hier net maak Einstein...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef About2Break het volgende:
[..]
Kun je dan ook recente aanslagen van deze Christenen tonen?
Usenet will do the trickquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat duurde lang
de film: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
in FF kan ik 'm wel kijken, hij buffert wel om de haverklap
En beelden van moslims die handelen naar die verzen uit de koran. Dat is het hele puntquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Usenet: http://www.binsearch.net/?q=Fitna.The.Movie&max=100&adv_age=28quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Echt te traag voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |