Oke behalve pendulum misschienquote:
Inderdaad, ik haat vrij weinig muziek, maar britpop hoort daar toch echt wel bij.quote:
Heb ik al gedaan:quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef basmens het volgende:
eens even een lijstje maken van artiesten die ik iig wil zien.
1 |
quote:
Maandag is er nog helemaal niets te doen. Dinsdag zijn 's avonds de barren wel open, en treed Iron Maiden op (quote:Op zondag 15 juni 2008 21:37 schreef basmens het volgende:
thnx juicy, is even een lijstje maken van artiesten die ik iig wil zien.
ma en dinsdag niet echt mensen die dan optreden? Of zijn het dan alleen kleinere bands?
Lauren harris treed ook opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maandag is er nog helemaal niets te doen. Dinsdag zijn 's avonds de barren wel open, en treed Iron Maiden op (). Vanaf woensdag begint het pas
Discotheken zijn kut in Buda. Stervensduur en je kan je de kont niet keren zonder gelijk 5 HIV-hoeren aan je te hebben hangen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet iemand nog wat leuke discotheken in Budapest zelf?
Ok thanks, ga ik dat doenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Discotheken zijn kut in Buda. Stervensduur en je kan je de kont niet keren zonder gelijk 5 HIV-hoeren aan je te hebben hangen.
Eén eiland ten zuiden van Sziget zeg maar, heb je wel toffe shit. 80 cent entree en dan heb je twee podia. Hangt dan van de dag af wat voor een muziek er is. Rock, hiphop, electro, DJ die draait... Goedkoop en een leuke mengeling tussen Hongaren en toeristen/Szigetgangers
Als het hiphop (of : r Urbanliever) nacht is trouwens niet gaan. Even veel paupers als in Nederland bij dat soort feesten...
Maarrrr, het allertofste is om flink te ouwehoeren met wat Hongaren in parkjes en op pleintjes in de avond die wat aan het drinken zijn. Voor je het weet nodigen ze je mee uit naar suppertoffe feestjes in leegstaande flats of binnenplaatsen. En dan zit je een beetje tussen de Hongaarse studenten en ietwat alternatieven. Allemaal superaardig
He dat klinkt leuk...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maarrrr, het allertofste is om flink te ouwehoeren met wat Hongaren in parkjes en op pleintjes in de avond die wat aan het drinken zijn. Voor je het weet nodigen ze je mee uit naar suppertoffe feestjes in leegstaande flats of binnenplaatsen. En dan zit je een beetje tussen de Hongaarse studenten en ietwat alternatieven. Allemaal superaardig
Aranyi Aszok bar? Gezellig bij de karaoke?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ff back 2 business, de eerste FOK-Sziget-meet hoe gaan we die organiseren. Zullen we met zn allen op day Zero ergens afspreken bij een barretje, iemand een suggestie. Want het lijkt me best gezellig, de eerste buitenlandse fok-meet
Anders sturen we allemaal onze telefoonnummers naar 1 persoon en die dat in een excel-sheetje bijhoud?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt het ook wel leuk. Al blijf ik wel van mening dat als het zonder telefoonnummers het een epische faal gaat worden
Maarja, nog genoeg tijd om te plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |