Mei Li betekent 'mooi' in het Chinees, maar voor zover ik weet gebruik je 'mei li' alleen voor landschappen enzo. Voor personen gebruik je 'piao liang' of 'hao kan' .quote:
Ach, is beter dan jonge linksjes met babyhaar op de armen die gepenetreerd worden door rechtsjes die voorheen in Taiwan woonden en nu weer terug zijn in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:56 schreef SeLang het volgende:
Linksen
Nu proberen ze zich ook al voort te planten
Die zijn serieus, die doen niet aan seks.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:50 schreef Hexagon het volgende:
Nu is het wachten tot Dion Graus Fleur Agema neemt in de fractiekamer van Groenlinks
Zieke geest.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:50 schreef Hexagon het volgende:
Nu is het wachten tot Dion Graus Fleur Agema neemt in de fractiekamer van Groenlinks
Laat 'm toch lekker. Hij rukt zich er bij af.quote:
Heel liberaal, gunnen we hem dit pleziertje. Het CDA zou het hem vast willen verbieden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat 'm toch lekker. Hij rukt zich er bij af.
Weet Huilebalkenende dit al? Zal die nu Ernst Maurits Henricus en Maria naar de fractiekamer van pvda sturen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel liberaal, gunnen we hem dit pleziertje. Het CDA zou het hem vast willen verbieden.
Van dit soort ideeen krijg ik behoefte aan psychische zorg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet Huilebalkenende dit al? Zal die nu Ernst Maurits Henricus en Maria naar de fractiekamer van pvda sturen?
Hij zal toch met een verklaring moeten komen dat sexen niet de visie van het kabinet is?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van dit soort ideeen krijg ik behoefte aan psychische zorg.
Ja, dit soort seks kwetst mijn geloofsbeleving in de pvdA.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij zal toch met een verklaring moeten komen dat sexen niet de visie van het kabinet is?
Mei Li betekent bij mijn beste weten mooi oog in het Chinees.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mei Li betekent 'mooi' in het Chinees, maar voor zover ik weet gebruik je 'mei li' alleen voor landschappen enzo. Voor personen gebruik je 'piao liang' of 'hao kan' .
Dat wordt wel tijd jaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:28 schreef borisz het volgende:
Zijn er al kamervragen over gesteld ?
Jij kent alle PVDA-leden?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:46 schreef draaijer het volgende:
Blegh vieze mensen.. Ik zou het op geen van de PVDA leden kunnen. blegh
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee maar heb ik een hekel aan linkse graaiers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |