Ah mooi, ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Eindelijk weer bericht van de timmerman: morgenmiddag komen ze de dakkapellen afwerken
En waar blijven de fotos?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Eindelijk weer bericht van de timmerman: morgenmiddag komen ze de dakkapellen afwerken
Mwah, we hebben nog wel wat overquote:
Ja, dat snap ik, maar dan nog...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah, we hebben nog wel wat over
[ afbeelding ]
Waar ze nu bezig zijn, is het grindveld midden boven op de foto.
Integendeel. Dat grindvlak moet sowieso nog weg, dus hier ligt het absoluut niet in de weg. Aan de zijkant juist wel. Achter het huis hebben we een stukje gras met bomen, dat is onze directe achtertuin..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Beter was geweest an de zijkant zodat je nog een iets wat normale achter/voortuin zou hebben.
Met die machines..
Of wilde jullie toch veranderingen in de tuin?
Wij zijn niet aangesloten op het riool. De oude voorziening waar het water in liep (voor zover ik weet gewoon een onderdeel van een oude mestput) is al jaren geleden afgekeurd en kreis Kleve loopt dus al een tijdje te zeuren dat er iets aan moet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:27 schreef siemi het volgende:
Ik dacht hetzelfde, toen ik die man tijdens het hijsen er middenin zag staan.... Zij liever dan ik.
Maar blijkbaar heb ik wat berichten gemist. Wat gaat die put doen (oftewel iets uitgebreider dan water zuiveren).
Er zit alweer een nieuw stukje tussen.quote:
We hebben dan ook heel erg veel boeken..quote:
Jij hebt ons kind toch bij?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie die foto en denk: zo, je bent lekker opgeschoten!
Lelijk is volgens mij een kwestie van smaak..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Super!! Wat lekker veel boeken en rommelruimte, wij gebruiken de oude lundia ook nog steeds als kast in de woonkamer waar tv, video en audio in staan. Ideaal vinden wij, alhoewel de meningen verdeeld zijn van 'lelijk', 'ouderwets', 'onrustig met tv kijken', tot 'handig'...
Zit veel suiker in, dus plakt goed..quote:
Als ik heeeel eerlijk mag zijn zijn we nog bezig met inruimen.. Tja, grote kast, veel boeken, duurt even..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:39 schreef Dinus het volgende:
Hebben jullie nog foto's gemaakt van de boekekast met boeken?
Vast wel![]()
Wie zich niet kan bedwingen kan 'm ook live komen bekijken..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:43 schreef Dinus het volgende:
Dan wachten we nog even
Heel even maar hoor
We zijn nog niet klaar met planten. Ik wil het lekker vol zetten..quote:Op woensdag 1 april 2009 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet dat een werk zijn geweest!!Hulde aan qltel hoor voor het spitten
En voor jou, voor het plantjes planten eenGaat er vast super uitzien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |