Schakelen is inderdaad niet al te moeilijk, ik snap niet waarom die aspirant agenten dat ook niet kunnen. Of dat die motoragent dat anders niet ging doen (gelukkig maar, want dan had ik wel een hoge boete gehad). En negeren kan ik niet, want er was een motorzionist/jood/muis/welke bijnaam dan ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Sjibble het volgende:
btw, ik had ze keihard gepwnd door het te negeren, en als ze je hebben zeggen dat je er toch niet in trapt.
Die tellers gaan ook maar tot 99... dus 104 is ook een grap
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:31 schreef centenbakkie het volgende:
sjibble kan niet schakelen daarom moet ik het voor hem doen vrijdag
ZOMG HELD!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb vandaag overlegd over het plan om een buggy om te bouwen tot promobuggy.
Was goed
Voorlopige planning:
CR500 2takt blok erin,
Verlagen, brede velgen eronder etc,
Oranje zwarte kleurstelling (kleuren van het bedrijf)
Alleen nog ff over het budget overleggen.
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef fs180 het volgende:
neen, alleen als ze hem innemen, boven de 65 -> 1x kwijt
En jij had geen kentekenpapierenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boetequote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller
Ze deden ook nogal vaag met de correctie, was het niet zo dat er 6km/h af mag met een snelheid in de 60? Ik hoorde ze over 10km/h correctie praten.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ja had iemand vandaag op school ook, 67 op de roller, 54 na correctie, 50 toegestaan dus maar 35 euro boete
65 na correctie natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2008 00:19 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Er stond 67 op de lollerbankteller en meneer de aspirant agent liet mij dus gewoon gaan met een kleine boete. Volgens mij pikken ze hem echtn iet gelijk in als ie boven de 65 gaat hoor. Ik denk dan toch dat je meer aan de 80 moet gaan denken. 65 lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk (ook al staat het wel in de wet neem ik aan). Ze hebben jouw kenteken(bewijs?) dus eens gestolen omdat ie harder dan 65 ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |