kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kan je niet met je eigen brommert erheen en het ding duwen?
Of heb je er geen 1 meer?
Haha, dat kan altijd.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met fietsen doe ik dat wel eens, maar een 60 kilo wegende brommer aan mijn linkerhand meetrekken? Ik vind het al linke soep als ik een boodschappentas aan mijn stuur moet hangen.
Ik kom er wel uit.
Ja, we stonden op een beurs (gennep on wheels) en ik moest daar samen met een collega demo's geven met de quads.quote:
Ik ben jaloers ja, maar in positieve zinquote:
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:00 schreef Geqxon het volgende:
20 kilometer met een brommer aan de hand lopen, weet iemand of een normaal gezond persoon dat gaat lukken?
Ik heb namelijk een hele toffe brommer gevonden, echter met een vernaggeld blok. Een busje of kar heb ik helaas niet...
Slepen kan ook, maar het ding heeft helaas geen remmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
is te doen.. maar dan zoek je letterlijk elke manier om gewoon te lopen of te rijden ipv te duwen.. sleep hem gewoon?
Zijn de rollerbank boetes ook omhoog gegaan? Dus had ik gisteren een gigantische 30 euro kwijt geweest ofzo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:07 schreef Gibeon het volgende:
Vanaf vandaag 45 in bebouwde kom he. En de meeste boetes zijn met 20% omhoog gegaan
(nee geen grap, google maar)
Ik kom net bij die gast vandaan waar ik de MT van koop.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:12 schreef Xenwolfie het volgende:
Er was vandaag een rollerbank voor onze school. Ik kom daar dus aanrijden, komt meneer de motornazicommunistischejood mij even gebaren dat ik hem moet volgen. Nou ik dacht dus kut, brommerrijbewijsje kwijt totdat ik hem afgevoerd liet zien. Mijn arme Rieju werd dus zwaar mishandeld op de rollerbank, met als eindscore 67km/h
![]()
![]()
. ¤35 boete
. Het waren van die agenten in opleiding die blijkbaar nog nooit geschakeld hebben. Ze lieten hem eerst 2 keer afslaan. Derde keer proberen kregen ze hem aan de gang, maar volgens mij dachten ze dat ik een AM5 heb in plaats van een AM6 dus stopte ze al doodleuk bij de 5e versnelling. Bovendien lieten ze na elke versnelling flink het gas los zodat die telkens in snelheid terug viel. Overigens waren die agenten wel aardig, ik kreeg geen boete voor het niet bij mij hebben van mijn kenteken bewijs
.
In andere woorden, ik heb toch best wat geluk gehad bij dit zionistisch complot voor de school.
Opgevoerde scooters waren gewoon de lul. 1 ingenomen omdat die 104 ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |