quote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is een NL auto uit de tijd van vóór de GAIK platen, toen was jij nog niet geboren
Beta 5 in tha housequote:Op zondag 6 april 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
hotlinkplaatjes zijn voor noobs, ik zie 'gewoon' een Sierra.
Hoe groter de uitlaat, hoe kleiner de piemel?quote:Op zondag 6 april 2008 21:40 schreef RiKe het volgende:
Ligt het aan mij.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of rijden er meer van die malloten rond met die haardroger
als dat zo is, heten ze zeker Kellyquote:Op zondag 6 april 2008 22:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe groter de uitlaat, hoe kleiner de piemel?
*wacht op de reactie totdat iemand zegt: "dan wil ik de kleinste uitlaat die er is"quote:
je hebt ook die fluitende uitlaten in USA, maar als je dat hier dus onder je auto zet, denken ze nog dat er wat mis met je isquote:Op zondag 6 april 2008 23:19 schreef invine het volgende:
[..]
*wacht op de reactie totdat iemand zegt: "dan wil ik de kleinste uitlaat die er is"
Dan is je operatie nog niet helemaal afgemaaktquote:Op zondag 6 april 2008 23:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
je hebt ook die fluitende uitlaten in USA, maar als je dat hier dus onder je auto zet, denken ze nog dat er wat mis met je is
Dit kan niet waar zijn. Wat een drama.quote:Op zondag 6 april 2008 21:40 schreef RiKe het volgende:
Ligt het aan mij.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of rijden er meer van die malloten rond met die haardroger
Ik heb 'm nu ook in het echt gezienquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 23:41 schreef RiKe het volgende:
[..]
je hebt ook die fluitende uitlaten in USA, maar als je dat hier dus onder je auto zet, denken ze nog dat er wat mis met je is
En, die gast een welverdiende ros voor zijn bakkes gegeven?quote:
Klaag 'm aan omdat hij verkeersgevaarlijke situaties veroorzaaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:30 schreef Spamblik het volgende:
Nee, hij reed langs me, schrok me dood, wat een hok..
Dat zie ik dus weer liever nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
ik zie nog liever patty brard een clysma aanbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:26 schreef fathank het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat die chicks niet bij jou auto staan.Ik heb geen chick gezien op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsterlook/Monsterbumpertquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Die voorbumper op die Mondeo zie je ook regelmatig op ´M3´s´ verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |