Ha je hebt het toch gelezen! Je hebt geen ruggengraatquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:09 schreef Hanstin het volgende:
"Deepart zijn buikje maakt varkens geluidjes,"
Hier stopte ik
edit:
Dus jij loopt te klagen omdat jij je bord niet goed op tafel zet?nog erger
Ja wat dan? Je denkt toch niet dat ik dit in scene heb gezet??quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef BereNDD het volgende:
en het eerste wat je doet is natuurlijk gelijk je camera pakken
Nha het zit wel zacht...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:14 schreef Ps2K het volgende:
oppakken en opvreten jankert
snel die zooi oppakken zodat je het kan opeten, 3 seconden regel héquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja wat dan? Je denkt toch niet dat ik dit in scene heb gezet??
wet van Bermond,quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Thy... het volgende:
Het is heul geen wet!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Thy... het volgende:
Het is heul geen wet!
welquote:De zwaartekracht wordt beschreven door de gravitatiewet van Newton (zie hieronder). Een zwaartekrachtveld kan worden beschreven als een vectorveld. Elk object met massa heeft in dit veld een zwaartekrachtpotentiaal.
Moet je nagaan hoe intressant dat plaatje eruit zagquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Ha je hebt het toch gelezen! Je hebt geen ruggengraat
Het is een model gemaakt naar aanleiding van metingen. Denk je echt dat de natuur zich aan een wet gaat houden, gemaakt door wat bewegend koolstof en water? Newton is een opschepper door te zeggen dat ie een natuurwet heeft gemaakt!quote:
Die heb ik nog gebruikt ja, maar wel met een nieuwe boterhamquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Dan heb je nog geluk, ei ziet er nog prima bruikbaar uit.
Ik ken mensen die eieren zoeken in de tuin.. en daarna opetenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:24 schreef Paaskonijn het volgende:
TS eet van stoelen_!
whahaah wat voor noobs zijn dat wel niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ken mensen die eieren zoeken in de tuin.. en daarna opeten![]()
Daar laat ik mij niet over uit!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
whahaah wat voor noobs zijn dat wel niet?![]()
Of..of.of van die mensen hè..die dan een ei in een pan kokend water doen..wat een noob ben je dan!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar laat ik mij niet over uit!![]()
Of van die mensen die hun eieren pellen voordat ze ze eten... Dan zit er toch geen smaak meer aan
Neen. Is bewezen van niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wet van Bermond,
"brood valt altijd met de besmeerde kan op de grond"
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef BereNDD het volgende:
en het eerste wat je doet is natuurlijk gelijk je camera pakken
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja wat dan? Je denkt toch niet dat ik dit in scene heb gezet??
Of van die mensen die een ei die uit een kip zijn kont komt in hun eigen kont stoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of..of.of van die mensen hè..die dan een ei in een pan kokend water doen..wat een noob ben je dan!!
Of van die mensen hè die geen eier eten omdat ze vegetariër zijn!! Hoe sad!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Of van die mensen die een ei die uit een kip zijn kont komt in hun eigen kont stoppen
Ja man... Iedereen weet dat eieren aan de bomen groeien!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of van die mensen hè die geen eier eten omdat ze vegetariër zijn!! Hoe sad!!
Ja en sommige speciale eier komen uit vliegtuigen met parachutes!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja man... Iedereen weet dat eieren aan de bomen groeien!!!
Echt hè!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja en sommige speciale eier komen uit vliegtuigen met parachutes!!
Bwahah wat is dat voor een mongool?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Echt hè!
Ik ken zelfs iemand die beweerd dat melk uit de tieten van een koe komenAbsurd! Iedereen wet dat lopende band werk is..
wij hebben de 5 seconden regel want als het eenmaal zover is is de snelheid meestal een beetje uit de man.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
snel die zooi oppakken zodat je het kan opeten, 3 seconden regel hé
Heerlijk!quote:
Daar zitten heel veel vitamine W inquote:
Blond is altijd lekker..quote:
Als je aids hebt wel.. dan maakt het toch allemaal niet meer uitquote:Op maandag 31 maart 2008 00:22 schreef Nemain het volgende:
Kan je bij jou niet van de vloer eten?
Viespeuk!
En dan toch reageren, volgensmij heb ik vanmiddag iets gevonden wat jij kwijt was, hier is het:quote:Op maandag 31 maart 2008 00:29 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik stopte al bij het zien van z'n usericon.
Sorry, wat zei je? Ik werd afgeleid door je usericon.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:35 schreef deepart het volgende:
[..]
En dan toch reageren, volgensmij heb ik vanmiddag iets gevonden wat jij kwijt was, hier is het:
[ afbeelding ]
NP
DAT JE MOEDER EEN HOER IS!quote:Op maandag 31 maart 2008 00:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik werd afgeleid door je usericon.
Dan lees je het toch nog een keer?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik werd afgeleid door je usericon.
Anders jat je mijn klacht even ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 18:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zou graag 1 klacht toe willen voegen:
MAYO bij je ei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou je eigenlijk eens moeten proberen, erg lekker.. Mayo is ook gemaakt van aajer... Goeie combi jeweetzzquote:Op maandag 31 maart 2008 18:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zou graag 1 klacht toe willen voegen:
MAYO bij je ei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|