Zojuist ben ik slachtoffer geworden van de wet van Newton.. Het ging als volgt..
12:25:
Deepart zijn buikje maakt varkens geluidjes, wat duid op honger.. Dus ik loop naar beneden voor een boterham met wat eieren. Dus ik zet die pan op het vuur en gooi er van afstand wat smeuige beuter in en laat die pan warm worden..
12:29:
De pan is eindelijk warm en de ondertussen geklopte aaaajeren giet ik in 1 soepele beweging in de pan. Ik leg alvast wat boterhammen op mijn bord en wacht ongeduldig af, want een Deepart met honger is als een chirurg met parkinson..
12:34:
De eieren zijn gaar en lekker mals dus ik deponeer ze op mijn brood.. Vervolgens maak ik het gerecht af met een snufje mayo en loop naar mijn bureau.. Ik neem en hap en vul nog wat vragen in van mijn oefenexamen..
12:38:
Ik ben aanbeland bij de 2de boterham en begin te snijen, en toen gebeurde het.. Het bord vloog van de rand, de eieren vielen flats op mijn stoel en het brood lag helemaal beneden op de grond.. Geschokt bleef ik zitten.. Bevend van angst.. Amper besefend wat er zojuist was gebeurd....
![]()
+ R.I.P. 12:25 - 12:38 +
Klacht: bovenstaande
[ Bericht 1% gewijzigd door deepart op 27-03-2008 14:21:42 ]