klinkt erggg lekker DE!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:37 schreef DarkElf het volgende:
speciaal voor jullie dan(en voor Tezz
)
Kabak mücveri- oftewel courgettekoekjes
(voor 4 personen en je kan het zowel koud als warm eten)
1 grote ui gesnipperd, beetje zonnebloemolie, 500 gram courgettes fijngehakt, 3 eieren, 3 el bloem, zwarte peper, wat takjes munt (2-3), wat takjes dille (zelfde) allebei fijngehakt, 200 gr feta fijngeprakt en olie om te bakken....
De ui fruiten in de olie tot hij gaar is en lichtgekleurd. de courgettes toevoegen en die mee roerbakken tot ze beetgaar zijn.
In een kom de eieren en de bloem goed door elkaar gooien, peper erbij (geen zout ivm zoute feta), de kruiden er ook bij en alles vermengen... Daarna de fijngeprakte feta en het ui/courgettemengsel er ook doorheen mengen...
Koekenpan met antidingeslaag beetje olie in gooien en schep er dan bergjes beslag in van twee eetlepels per keer. (ik gebruikte vorige keer een juslepeltje ging veel snelleren in mijn pan passen er 6 bergjes per keer) en bak ze zachtjes tot ze aan beide kanten lichtbruin zijn... (even op keukenpapiertje laten uitlekken)

Guybrush Threepwoodquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Game over
Rubber tree

Scheelt weer een paar topics doornemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef Isabeau het volgende:
ok, we waren nog in Monkey Island-mode
Nee, SiGNe, je hebt niets gemist.

ja had ik ook aan gedacht en dan heb je wel een meer consequente vorm maar die pan heb ik niet dus ik doe het zo maarquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klinkt erggg lekker DE!
miss een tip: een poffertjespan gebruiken voor de koekjes, heb je miss wel wat kleinere koekjes, maar dat maakt voor de smaak niet uit, lijkt me

Sam & Max zijn ook coolquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Guybrush Threepwood![]()
Man wat heb ik Monkey island (en alle andere versie die erna volgden) veel gespeeld..
Dat soort spellen mogen van mij zo snel mogelijk terug komen (Sam&Max zijn gelukkig al terug)
[ afbeelding ]

daar kan ik je niet mee helpen... weet wel een lekker pakketje voor witvis maar zalm niet..quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar eh, jongens, dit is CUL...zalmforel?

How appropriate, you fight like aquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef FleshWound het volgende:
You fight like a dairy farmer!

Serieus Isa, serveer hem slachtafval want beter verdient hij niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar eh, jongens, dit is CUL...zalmforel?

DOTT had ik vroeger nog op 5¼" floppiesquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sam & Max zijn ook coolDay of the Tentacle ook.
I am rubber, you are gluequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef FleshWound het volgende:
You fight like a dairy farmer!

quote:

Sorry, Isa, maar ik ben het met Steer eens. Maar aan een recept kan ik je niet helpen. Want ik eet nooit visquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus Isa, serveer hem slachtafval want beter verdient hij niet.

quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus Isa, serveer hem slachtafval want beter verdient hij niet.
Maaaaar omdat je dat vrees ik niet over je hart kan krijgen stel ik voor slibtongetjes te bakken. Die zijn superlekker, makkelijk maar toch chique, en gaan bij heel veel soorten bijgerechten.

Precies. You're as repulsive as a monkey in a negligee!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, je moet niet met een antwoord beginnen.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |