Dat vind ik ook net iets te ver gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vind die WTC jumper nou niet echt een topper ofzo..
Nou ja, leuk is anders, maar je moet toch toegeven dat hij flink gepwned isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vind die WTC jumper nou niet echt een topper ofzo..
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef superworm het volgende:
Geweldig topic, tvp! Heb echt 30 pics opgeslagen ofzo. Bijdrage voor wie het zich nog kan herinneren (ik zeg Florida):
[ afbeelding ]
Toen wonnen de democraten in Florida, maar kregen de republikeinen toch de zetels doordat ze een smerig justitie-spelletje speelden met teveel republikeinse rechters in Supreme Court. Pwned, dus.quote:
Ik heb 5minuten lang non-stop gelachen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die om deze
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel pwnder dan dat krijg je ze niet, toch?
what the heck?..quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Toen wonnen de democraten in Florida, maar kregen de republikeinen toch de zetels doordat ze een smerig justitie-spelletje speelden met teveel republikeinse rechters in Supreme Court. Pwned, dus.
Al Gore had de verkiezingen gewonnen, maar Bush werd president. Pwned, dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
what the heck?..![]()
* Djarum zoekt de pwnd...![]()
nope niet gevonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |