De stats site van DukeBox heeft momenteel wat kuren (niet eens de site, maar wel het netwerk van Tiscali) als die het weer doen, kan je het zien op http://sob.qik.nl/stampede.phpquote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef Bakakame het volgende:
Username: Funz
UserID: 14836
Maare, ik weet niet zeker of ik helemaal goed ingelogd ben enzo.. Waar kan ik 't zien?
Welkom, hier vind je je persoonlijke statspagina op de officiële SoB site. Daar zie ik iig dat je bij DPC bent aangemeld. Op die site hierboven ^^ genoemd, kom je vanzelf onder FOKSchaap te staanquote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef Bakakame het volgende:
Username: Funz
UserID: 14836
Maare, ik weet niet zeker of ik helemaal goed ingelogd ben enzo.. Waar kan ik 't zien?
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:13 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Count me finally in.![]()
Met grote dank aan frut666.
Done!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:38 schreef Jamal het volgende:
[..]
Je moet je alleen nog even aanmelden voor het Dutch Power Cows team! Dat kan je doen op de website van seventeenorbust: www.seventeenorbust.com
Ja dan moet je een snelkoopeling aanmaken naar svc.exe ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:21 schreef gateway het volgende:
hmmzz, ik krijg het niet voor mekaar met die service client? ik download vand e site gewoon dw windows installer? daar zou de service bijin zitten?
Aiaiaiai dit komt me allemaal heul errug bekend voor uit het FAD-verleden. Nu is het dus wachten op die muziekdoos en dat kan idd wel ff duren.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Eronymus het volgende:
Trouwens even los van de virtuele stampede stats, jullie kunnen je ook aanmelden voor FOKschaap bij de normale subteam stats en wel bij http://sob.qik.nl/
Als je een login gekregen hebt, (kan even duren) log je in en ga je naar 'Your page' daar kies je bij: Choose your subteam: [DPC]Fokschaap. Zo simpel is het.
d'r zijn nu 8 schaapjes die daar meedoen.
whehequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Aiaiaiai dit komt me allemaal heul errug bekend voor uit het FAD-verleden. Nu is het dus wachten op die muziekdoos en dat kan idd wel ff duren.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:05 schreef FJD het volgende:
M'n PC heeft een hele dag op een enkele core gedraaid omdat ik er eentje had dichtgegooid
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef zakjapannertje het volgende:
omdat ik dit weekend bij mijn ouders zit stond mijn moeder erop mijn laptop uit te zetten, ze had van familie gehoord over TV's die in standby in de fik vlogen en dat zou dan ook met mijn laptop kunnen gebeuren, helaas hadden we geen tijd om te argumenteren omdat we weg moesten dus heb ik maar geschikt: maandag ben ik weer terug en doe ik weer mee, stop
U roept, wij draaien...quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:53 schreef Fjolle het volgende:
Aiaiaiai dit komt me allemaal heul errug bekend voor uit het FAD-verleden. Nu is het dus wachten op die muziekdoos en dat kan idd wel ff duren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |