Ik weet het niet hoor maar volgens mij vloog ajaks eruit in de kwartfinale door Obikuquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En Ajax won dat jaar de beker, kan je nagaan hoeveel er veranderd is de laatste dertien jaar.
[..]
Prima, winnen we ook weer eens in Eindhoven!
So? Beetje lang geleden om je daar nog op af te moeten trekken, vind je niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar volgens mij vloog ajaks eruit in de kwartfinale door Obiku
Historische overwinningen zijn altijd leuk om over na te praten, en jij bent degene hier die onwaarheden zit te posten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
So? Beetje lang geleden om je daar nog op af te moeten trekken, vind je niet?
Het gaat om het principe omdat Feyenoord dit keer toevallig met veel thuiswedstrijden de finale heb gehaald. Dus ik geef een voorbeeld dat het ook anders is geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
So? Beetje lang geleden om je daar nog op af te moeten trekken, vind je niet?
Het kan, maar het gaat alleen nooit gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als die belachelijke play-offs weer verdwijnen kan het gewoon.
Welke onwaarheid precies?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Historische overwinningen zijn altijd leuk om over na te praten, en jij bent degene hier die onwaarheden zit te posten.
Oh, excuses. Doelde op het winnen van de CL.quote:
Dat was het jaar dat jullie werkelijk alles wonnen, daarom was het extra mooi om te winnen in de verlenging.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, excuses. Doelde op het winnen van de CL.![]()
Weet het nog precies, in de VI van de week daarop zat een poster. Aan de ene kant de Ajax-selectie juichend met de CL en aan de andere kant de Feyenoord-selectie euforisch na het winnen van de KNVB-beker.
Natuurlijk, en die wedsrtijd is ook best legendarisch. Maar De_Slagert haalt wedsrtijden van dertien jaar geleden aan om aan te tonen dat Feyenoord ook weleens buitenshuis doorbekert, niet echt sterk dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat jullie werkelijk alles wonnen, daarom was het extra mooi om te winnen in de verlenging.
Geen 'triple' dat jaar dus.
Het is ook gelijk de laatste keer dat we dat ding gewonnen hebben, echt raar vind ik het dan ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, en die wedsrtijd is ook best legendarisch. Maar De_Slagert haalt wedsrtijden van dertien jaar geleden aan om aan te tonen dat Feyenoord ook weleens buitenshuis doorbekert, niet echt sterk dus.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:35 schreef VoreG het volgende:
Dat was verdomme de 1e wedstrijd die ik in het stadion heb gezien...
Gelukkig maakte de 2e wedstrijd veel goed in Wenen.
Het is meer dat ik me dat herinner, van de andere bekerwinners heb ik echt geen idee of ze veel uit of thuis speelden, vandaar dat ik dat voorbeeld aanhaaldequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk, en die wedsrtijd is ook best legendarisch. Maar De_Slagert haalt wedsrtijden van dertien jaar geleden aan om aan te tonen dat Feyenoord ook weleens buitenshuis doorbekert, niet echt sterk dus.
Hoezo thuisvoordeel?? Ajax mag in de halve finale niet in de Arena en PSV niet in het Philips Stadion. Dan heeft er ook niemand een thuisvoordeel. De enige die nog steeds een thuisvoordel kan hebben is Feyenoord.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat je met zulke stadions weer het gejammer krijgt over thuisvoordeel.
Een DSB Stadion kan ik trouwens niet serieus nemen in dat rijtje. Te klein, en denk niet dat het daar bepaald veilig is als je dat als 'neutraal' gebruikt.
Ik speur in jouw verhaal jaloezie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Lionheaad het volgende:
Ik vind het een goed idee om de halve finales op neutraal terrein te spelen.
Aangezien De Kuip als finale plaats beschikbaar is, komen de Arena en het Philips Stadion in aanmerking voor de halve finales.
Eventueel kan hier nog vanaf geweken worden als het gaat om een wedstrijd tussen de grote 3. Dan kan er, om veiligheids redenen, gekozen worden voor een ander stadion.
deal, schaffen we wel de play offs ter compensatie afquote:
dan wil je 15.000 bezoekers via de sluis proppen in Eindhovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Alle stadions zonder een sluis voor uitsupporters zijn onveilig voor halve finales op neutraal terrein.
Hou je dus alleen Utrecht, PSV, Ajax en Feyenoord over.
Nog steeds een piepklein trauma, die mafkees over de boardingquote:
Stadion verbouwen dan maarquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jawel, want dan nog heb je of een team met meer supporters dus meer steun dan de ander. Of je hebt een immens stadion van 50.000 man waar je maar twee keer 5000 toelaat omdat het uitvak die capaciteit nu eenmaal heeft.
Neutrale stadions gaan gewoon niet werken in Nederland voor de halve finale beker. Met de bekerfinale in de Kuip werkt het vaak nog maar net; ook bij de JC schaal zijn er vaak genoeg problemen met politie en overheid rondom supporters.
Uit en thuis zitten de meeste clubs niet heel erg op te wachten zou ik denken.
Bij iemand die voor NEC is??? vreemd...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |