Vissen opgegetenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Over een week horen we het resultaat wel van Pheno.
MacSushi.quote:
Met mcWasabi?quote:
ja hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef Q. het volgende:
Mag ik al naar huis?
Mijn Japans was niet goed genoeg om hem dat te vragen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe heeft die ze door die buis gekregen?![]()
Toen ze nog klein waren misschien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe heeft die ze door die buis gekregen?![]()
Uhm, dus....quote:
De bovenste ook wel. Die heeft niet eens toffe plantjes.quote:
Hm, ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Toen ze nog klein waren misschien?![]()
En dan maar hopen dat de visjes geen kluizenaarstypes zijn, beetje met z'n 2-en in zo'n krap dingetje.quote:
Het was die dag ook nog eens 35 graden, ik vroeg me al meteen af hoe warm het water was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de visjes geen kluizenaarstypes zijn, beetje met z'n 2-en in zo'n krap dingetje.![]()
YOU'RE IN MY PERSONAL SPACE, GET THE FUCK OUT!!!! OOOOOUUUT!!!!!!!
En ze zijn vergeetachtig, dus elke keer doen ze dat weer...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de visjes geen kluizenaarstypes zijn, beetje met z'n 2-en in zo'n krap dingetje.![]()
YOU'RE IN MY PERSONAL SPACE, GET THE FUCK OUT!!!! OOOOOUUUT!!!!!!!
Het was gewoon lang kokende Sushi.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het was die dag ook nog eens 35 graden, ik vroeg me al meteen af hoe warm het water was.
Ze krijgen wel snel feedback.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Handig, die testservers.
Geen last van (txtonly ftw)quote:Op donderdag 27 maart 200814:16 schreef Pheno het volgende:
Mooi, een leeg "Breuls is aan het kutten met PHP" scherm.
Iedereen had er last van, ik werk namelijk ook niet in de baggermeuk van Danny. Dit was serverside, omdat hij niets aan de oude layouts meer doetquote:
Zullen we hem die mac om zijn kop doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb via google nog een foto van 'm gevonden![]()
[ afbeelding ]
Maar onze foto is toch mooier
Ik denk niet dat ik dan nog goed kan slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we hem die mac om zijn kop doen?
Oh, ik dacht dat je die man wilde importeren en bij ons op de bank ging zetten. Maar onze Mac wordt verscheept, begrijp ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
Maar je hebt wel een reden om af en toe op bezoek te gaan.
Die tepels!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb via google nog een foto van 'm gevonden![]()
[ afbeelding ]
Maar onze foto is toch mooier
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
@_Arual_: Van harte gefeliciteerd met je baan! Eindelijk!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef AirwiN het volgende:
@_Arual_: Van harte gefeliciteerd met je baan! Eindelijk!
Werd je hem al zat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Dank jullie wel!
Ik ga parttime manusje van alles spelen bij een angstbehandelkliniek hier in het dorp. Het overige deel van de week ga ik lekker freelancen. Van 40 uur per week teksten schrijven, zo alleen thuis achter mijn computertje word ik redelijk gaar, dus dit is een welkome afwisseling. Lekker ook mijn handen uit de mouwen steken, en ik zie weer eens iemand anders dan alleen Pheno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |