DEEL 2

De islam kan wel een opmars maken, maar ik zie zo veel dingen gebeuren in heel weinig tijd waarvan ik denk dat dat absoluut niet zou moeten kunnen en die toch geen bal met de islam te maken hebben. Wie ook nieuws leest buiten islam zal op genoeg voorbeelden kunnen komen.
Geert Wilders houd het volk al maanden in zijn greep door alles toetewijzen aan een geloofsovertuiging die al niet bij de tijd te noemen viel. De media is daar blij mee want zo gaat het nou eenmaal.
Maar nee, structueel word er een (toekomstig) probleem gemaakt. Mensen als Wilders gaan zoals hij zegt nergens heen en blijven doorrammen.
Iedereen kent het wel dat als je een leugen maakt niet uit hoe, vaak genoeg blijft herhalen je uiteindelijk altijd mensen krijgt die erin geloven.
Laat er nou al toevalig mensen zijn die al in de hele stamboom een islamofobie hebben ontwikkelt heb je een krachtig bron aan massa-illusie voor het volk. Je moet maar door ontwikkelt zijn om het andere kant te kunnen zien want dit kabinet slaat idd nergens op maar dat is een ander probleem.
Jammer voor Wilders dat hij feitelijk zeer weinig over moslims weet.
Misschien dat sommige wel eens hebben gehoort dat de islam eigenlijk een beetje aan het slapen is. Statistisch is dat zelfs aantoonbaar maar dankzij idioten als hem word er hier wel iets gestimlueerd dat juist dus averechts werkt. Gelukkig voor Nederland dat hij niet veel te zeggen heeft. Moet je eens voorstellen dat hij de overgrote deel van de zetels binnen krijgt volgende verkiezingen. Onwaarschijnlijk maar de moslims zullen dan echt niet meer hun kalmte kunnen bewaren.
Oorlog tegen de Islam eindigt pas tot we weer zo goed als terug de oertijd in zijn gegaan en daar zit de werkelijke paranoide ook bij de hogere heren op deze aardkloot. Ze weten gewoon echt daadwerkelijk niet hoe ze met de islam moeten omgaan. Talloze keren in geschiedenis heeft het tot conflict geleid.
Ik denk echter dat het nu wel anders zit. Bush zit niet voor niets iets te doen want dom, HAHA dat zijn ze absoluut niet.
Hun systeem heeft met bijna alles een compromis weten te bereiken behalve met de islam. Dat kan ook niet zoals Wilders zegt want die staan haaks tegenover het systeem.
Hierin heeft hij dus wel gelijk.
Maar de gene die de islam weer vertegenwoordigen in hun systeem werken lang niet volgens het boek(Zowel volgens de Kuran als in de wetboek soms).
Dus hierbij stel je de ware islam al in een achtergelegen hoek wat uiteindelijk ook het islamofobie versterkt onder elk mens, zelfs moslims! Je maakt kunstmatig een spook van het echte islam waardoor ook vaak moslims zelf niet meer weten waar ze ook al weer voor stonden.
Gevolg op lange termijn zien we in Nederland heel mooi met b.v. stelende marokanen die steeds meer worden.
In principe kunnen ze straks ook zeggen dat stelen gewoon mag volgens de islam.
Dit is maar een voorbeeld.
DIT is niet eerlijk want aangiftes helpt niet zoals men ziet tegen Wilders.
En niemand kan echt de islam vertegenwoordigen want als je dat teveel doet, krijg je sharia-paniekachtig reacties kortom nog meer islamofobie.
DIT is niet eerlijk want ze zitten als ratten in de val(daarmee bedoel ik dus de echte moslims en niet de gene die de slechte voorbeeld geven). Meestal is het in eigen land of oorlog of conflict dus ze zitten echt vast.
Het systeem MOET weer dialoog aangaan en bereid zijn tot een compromis. Dit heeft altijd keer zijdes maar anders krijgen we meer oorlog so think twice. Economisch kan je klappen krijgen.
Het systeem heeft zich vaker aangepast om te groeien. De joden zijn er nog steeds oppermachtig door (Al was er wel laatst geklaag dat de gemiddeld jood er weinig van terug ziet). Kijk toch eens hoe Israël bestaat want hun waren er vroeg bij. Nu moet het ook met de islam. Een islamtisch staat met de ware sharia bestaat nog steeds niet maar het is een kwestie van tijd.
Don`t get me wrong want ik heb absoluut niks tegen joden maar hun zijn ook religeus. En moslims ook. En dat wat ze geloven komt verassend veel overeen.
Dus als er islamofobie heerst, heerst er ook anti-semitisme. Waarom deze angst ?
Osama Bin Laden is een gevolg, waar ligt dan de aanleiding/oorzaak ? Wedden dat dat niet de Kuran kan zijn ?
Osama met bom heeft NIEMAND wat aan behalve cheney en etc. want hun verkopen diezelfde bommen nog aan hetzelfde volk.
Osama en het hele kliek eromheen zijn verzetstrijders niet teroristen. Hun willen zoals vandaag in de krant stond niks te maken hebben met onschuldige maar met het systeem. Amerika wil daar het systeem invoeren.
Deze mensen willen dat niet. Het volk word ertussen gek gemaakt. Simpel toch, zo is het heus vaker gegaan op net iets andere vormen in geschiedenis. Ironisch ook het geval in Nederland waar het maar ietsie pietsie anders ligt.
Er valt niet te praten met osama als zowel bush. Wilders is net 1 van deze kerels maar hij ontwijkt ze simpelweg en hun hoeven dat niet want dat is al gedaan voor ze. Dus nu gaan we of opstaan of vechten.
Osama Bin Laden kan of een "jihadist" of het tegenovergestelde zijn, "munafik" word het genoemt naar mijn weten en dat zijn mensen die zich simpelweg voordoen als moslims maar het niet zijn(Geloof me, je hebt er veel van en geschiedenis heeft dat al aangetoont).
Stel in het geval van een echte jihad, moet hij hebben besloten te vechten omdat anders zijn bestaan word bedreigd of iets dergelijk. Daar zijn strikte regels voor wanneer een jihad rechtvaardig is.
Maar in het geval van Osama kan het moeilijk bepaald worden omdat niemand echt precies weet, wat hij nu doet en wilt enz. Natuurlijk heeft dat ook te maken met dat hij anders opgepakt word.
Maar stel in het geval van een "munafik" en hij stelt zich voor als een moslim. Kan hij gebruik maken van de zwakte van de moslims voor zijn eigen persoonlijke doeleinden. Hij zou zelfs evengoed voor de CIA kunnen werken in dat geval. Dit is echt niet onwaarschijnlijk want zulke praktijken zijn niet nieuw voor wie bij de tijd is dus valt het ook niet uittesluiten. Ik kan overigens met 5 minuten bedenk tijd wel genoeg dingen verzinnen waarom de amerikanen er grote voordeel uit kunnen slaan om een moslim te hebben met gezag in de arabische wereld. Geld !
In dat geval doet het er maar aan 1 ding toe en dat is dat Osama meewerkt aan het systeem en NIKS structueel voor de islam doet. Dat is tenminste in het geval.
Al met al zitten moslims nog steeds vast en als het aan mensen als Bush, Osama of Wilders ligt heeft de wereld nog een lange conflict te gaan.
Ironisch weer dat het juist allemaal aan zulke mensen ligt want dat laat de praktijk wel zien.
Er zit echter een systeem in het leven en je kan het als een cirkel zien. Als Bush en Wilders ons rechts oproept is er ook een links. Als echter het volk niet de keuze word gegeven om ook links te kunnen kiezen krijg je heel veel rechts aanhangers maar niet zonder protest. Als boven en onder een neutraal vorm zou zijn en je
stelt je voor dat islam nou links is en rechts zorgt ervoor dat links altijd negatief in het dagbeeld komt, krijg je dan geen anno 2008 ? Heel veel mensen zitten in het neutraal gedeelte betreft islam, maar als je ze aanwakkert zoals wilders dat doet geef je daar vorm aan. Dit is maar 1 voorbeeld. Ik zie meerdere aanvallen richting de islam gaan.
Bush, Wilders en Osama gaf ik als voorbeelden want hun koppen zien we in de krant etc. maar het gaat om het principe. Het systeem wat hun motiveert botst met de islam dat weer op zijn beurt een eige systeem kent.
Beste mensen, oorlog is niet leuk maar het ligt nu wel heel erg dichtbij huis en dat heeft het systeem gebracht niet de islam.
Je hebt genoeg dingen om je zorgen over te maken en je wilt dit er waarschijnlijk al helemaal niet aan voegen maar het word ons wel gedwongen nu door bepaalde mensen.
Maar bekijk het eens aan de kant van vrede. Probeer serieus eens vrede voortestellen en bedenk waarom we dat niet kunnen bereiken. Ik zie het niet namelijk.
We maken verschrikkelijk veel poen en deze mensen brengen ons niets meer als conflict en problemen.
Waarom zouden we niet moeten opstaan en vechten ?
Vrede is toch wat we willen ? niet oorlog !
Toch ? Willen we wel vrede ?? kennen we dat eigenlijk wel ???
Of zou het al te laat zijn..
Als ik mensen zie die geloven dat er UFO`s komen in 2012 schrik ik. Niet om de UFO`s maar om het principe dat mensen er rots vast in geloven.
Als ik mensen hoor die geloven in illuminati of iets derg. schrik ik ook.
En als ik met eigen ogen getuig dat er nog steeds mensen als hitler zijn moet het eigenlijk wel de druppel zijn.
Maar dat is het niet want zo gaat het nou eenmaal anno 2008 en dat moet toch wel eng zijn want (kinder) verkrachtingen en extreme armoede kijkt niemand meer van op het gebeurt gewoon sterker nog dagelijks.
Ik sprak laatst een man die er heilig in geloofde dat er in 2012 iets groots zou gebeuren. Toevalig ken ik iemand (veel jonger) die ook altijd hetzelfde predikt dus ik had er al wat info over. Deze beste man sprak over dingen die in mensentaal als knettergek omschreven word. Echter als ik kritisch naar hem luister heeft hij het grotendeels over concepten uit religie namelijk de eind-tijd.
Hij sprak ook over een soort god die aarde zal bezoeken zeer binnekort en bladie bladie bla bla. Ik dacht altijd in eerste instantie dat ze gewoon knettergek waren maar laat ik nou toevalig moslim zijn en tot mijn verbazing drong het me pas bij deze meneer door dat ze het hebben over de eind-tijd en detjal.
hun noemen deze ene god echter ketjal maar zoals het altijd gaat in religie doet de naam en derg. er niet veel aan toe. In grote lijnen komt het hele religie tak uit 1 tak. Ik kom uit de Islam tak en was echt geshokeert over deze man. Niet weer om het hele alien gedoe, maar om het mate van detail dat hij over het onderwerp gaf. Zo schrikbarend veel kwam overeen met de kuran terwijl deze man niets met moslims of de islam te maken heeft.
Op internet kwam ik tegen dat er heel veel van deze soort mensen zijn en ze geloven er allemaal heilig in en denken zelfs al materiaal te hebben gevonden het aantetonen.
Wat ik hiermee dan ook wil aantonen is dat er veel mensen zijn voor wie UFO`s en Aliens al werkelijkheid is geworden. Of dat nou een enorme hoeveelheid aan fantasie is maakt niet uit want in principe waarschuwt mijn eige religie (de islam) ook voor zulke dingen maar is dat alleen het geval in de werkelijke eind-tijd. Hier gaat het niet om, het gaat me er persoonlijk ook om dat het NIET gebeurt natuurlijk want wie zit er nou te wachten op ET of de eind-tijd maar daarvoor moeten we wel de ogen openen. De islam belemmerd ons niet de ogen open te houden dus kan je het niet de moslims de schuld geven. Zoals het nu eraantoe gaat verbaast het me ook niets waarom sommige mensen zulke dingen denken want het zijn gewoon al met al zeer extreme tijden.
Om nou van een niet-moslim zulke dingen te horen denk ik: Zou Osama ook tot de zelfde conclusie gekomen zijn als dat deze man is gekomen samen met een steeds meer aantal.
Dan heeft het ook niets meer met de islam te maken maar heeft het te maken met een angst syndroom dat is ontwikkelt onder het volk. Dus ook onder religeuze mensen als onder mensen als deze man.
Ik hoop niet dat dat het geval is maar ik sluit het niet uit. Enkel de toekomst kan het aantonen.
In het ergste geval gaan we allemaal dood

Al met al gebeuren er zeer bijzondere dingen laatste tijden en als we dingen als sex, drugs en alcohol niet hadden moest het wel allang geleden tot een ontploffing zijn gekomen dus mensen open uw ogen en bestudeer kritisch wat u aanhangt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Imagine-Peace op 04-04-2008 19:35:25 ]