abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 00:33:56 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57638786
http://video.google.com/videoplay?docid=-1131942400352901009
quote:
There is an Esoteric Agenda behind every facet of life that was once believed to be disconnected. There is an Elite faction guiding most every Political, Economic, Social, Corporate, some Non-Governmental or even Anti-Establishment Organizations. This film uses the hard work and research of professionals in every field helping to expose this agenda put the future of this planet back into the hands of the people.

The orginal site (TalismanicIdols.com) was taken from under us so the new site will be TalismanicIdols.org.
een docu van 2 uur en 6 minuten die een poging doet om de werkelijkheid van de meest 'populaire' samenzweringen aan elkaar te knopen terwijl het religie, spiritualiteit EN ( daar issie weer! ) om 2012 draait. En nee, uiteindelijk is het geen BNW docu.

Ja, een grotendeels deprimerend blik op wat er mogelijk op ons afkomt maar sit it out en het einde is verrassend .

Ik heb em gekeken en het doet me een beetje denken aan Zeitgeist, alleen beter.

Een jogy-score van

Enjoy! .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_57639286
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:33 schreef jogy het volgende:
een docu van 2 uur en 6 minuten die een poging doet om de werkelijkheid van de meest 'populaire' samenzweringen aan elkaar te knopen terwijl het religie, spiritualiteit EN ( daar issie weer! ) om 2012 draait. En nee, uiteindelijk is het geen BNW docu.

Ja, een grotendeels deprimerend blik op wat er mogelijk op ons afkomt maar sit it out en het einde is verrassend .

Ik heb em gekeken en het doet me een beetje denken aan Zeitgeist, alleen beter.

Een jogy-score van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Enjoy! .
hej jogy

Kun je er wat meer over vertellen? ik zit nml in Nieuw-Zeeland atm en de internetverbinding is niet zo best. de docu kijken heeft hier dus geen zin.. Miss dat je de conclusie kunt PM'en naar me? Heb nml aardig wat docu's omtrent dit soort onderwerpen gezien, maar ben wel benieuwd

Gr
Boswachtertje
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:42:42 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57641824
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 01:03 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

hej jogy

Kun je er wat meer over vertellen? ik zit nml in Nieuw-Zeeland atm en de internetverbinding is niet zo best. de docu kijken heeft hier dus geen zin.. Miss dat je de conclusie kunt PM'en naar me? Heb nml aardig wat docu's omtrent dit soort onderwerpen gezien, maar ben wel benieuwd

Gr
Boswachtertje
Done .
Vrijheid
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:18:56 #4
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57648543
oeh, dat wil ik zien
tvp
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57671753
Vooral het einde spreekt mij erg aan, de inhoud van deze (amateur) documentaire, ongeacht of deze nu klopt of niet, boeit mij niet zozeer. De boodschap is iig overgekomen, namelijk: bewustzijn.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:57:37 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57672494
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:24 schreef Nee het volgende:
Vooral het einde spreekt mij erg aan, de inhoud van deze (amateur) documentaire, ongeacht of deze nu klopt of niet, boeit mij niet zozeer. De boodschap is iig overgekomen, namelijk: bewustzijn.

Eigenlijk best slecht, als je erover nadenkt maar ik heb precies hetzelfde. ongeacht of het nou waar is of niet, lekker belangrijk. laat die grote kleuters maar lekker spelen tot ze zichzelf tegenkomen/gelukkig sterven/whatever. mij maken ze de pis niet lauw . Bewustzijn is hetgeen wat er belangrijk is en niemand kan je daar iets mee maken. David Wilcock ( zelfbenoemde reincarnatie van edgar casey oid ) had het er ook al over dat wat wie dan ook probeert met bijvoorbeeld HAARP e.a dingen ( UMTS etc. ) ze kunnen nooit en te nimmer het bewustzijn tegenhouden als het echt ergens heen wilt. Alsof je met een vliegemepper de oceaan wilt terugdringen Als je het even van een afstandje bekijkt kan je ook zien dat het dus eerder een actie vanuit angst is wat betreft de rijken en machtigen der aarde dan dat ze vol vertrouwen zien dat alles van een leien dakje gaat.

Of niet natuurlijk maar dan nog, komt goed.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')