quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:24 schreef Nee het volgende:Vooral het einde spreekt mij erg aan, de inhoud van deze (amateur) documentaire, ongeacht of deze nu klopt of niet, boeit mij niet zozeer. De boodschap is iig overgekomen, namelijk: bewustzijn.
Eigenlijk best slecht, als je erover nadenkt maar ik heb precies hetzelfde. ongeacht of het nou waar is of niet, lekker belangrijk. laat die grote kleuters maar lekker spelen tot ze zichzelf tegenkomen/gelukkig sterven/whatever. mij maken ze de pis niet lauw

. Bewustzijn is hetgeen wat er belangrijk is en niemand kan je daar iets mee maken. David Wilcock ( zelfbenoemde reincarnatie van edgar casey oid

) had het er ook al over dat wat wie dan ook probeert met bijvoorbeeld HAARP e.a dingen ( UMTS etc. ) ze kunnen nooit en te nimmer het bewustzijn tegenhouden als het echt ergens heen wilt. Alsof je met een vliegemepper de oceaan wilt terugdringen

Als je het even van een afstandje bekijkt kan je ook zien dat het dus eerder een actie vanuit angst is wat betreft de rijken en machtigen der aarde dan dat ze vol vertrouwen zien dat alles van een leien dakje gaat.
Of niet natuurlijk maar dan nog, komt goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid