Had je ook selectie AC Milan neer kunnen zetten, en die hebben toch altijd een matig elftal...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Selectie Feyenoord 2008/2009:
[ afbeelding ]
We zullen zien..
Nou mooi toch? Ik zou voor het 2e tekenen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen, speel een aantal wedstrijden bij Ajax goed en je spelers staan in de belangstelling bij europese clubs. Bij psv moeten ze eerst de champions league winnen wil er een speler in de belangstelling staan.
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De.Kromme heeft Lindgren nog nooit zien spelen?
Dat is bekend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
Tja wie anders dan Ajax zou de spelers uit Nederland moeten leveren
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgrenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef De.Kromme het volgende:
Natuurlijk wel, maar dat is geen speler waarmee je in de CL overwintert...
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.
[..]
Fiorentina had ook al belangstelling voor Silva toen die nog bij Groningen speelde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
Tja wie anders dan Ajax zou de spelers uit Nederland moeten leveren
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Het zijn allebei geen slechte spelers hoor, maar ik zie beide spelers niet over 2 jaar bij een Engelse subtopper of topper spelen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Ik was dus al te laatquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgren![]()
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinigquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde redenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.
[ afbeelding ]
Lindgren.
Vreemd, met al die geweldige aankopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinig.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd, met al die geweldige aankopen.
Je generaliseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde reden.
Het zegt ook genoeg dat de transfer pas officieel beklonken mocht worden door Martin van Geel NA Feyenoord - FC Groningen.quote:
In eerste instantie ging het om de selectie voor volgend seizoen in het algemeen, niet of Lindgren etc Europese top is en of je daar de CL mee overwintert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef S-Two het volgende:
Ik ben het trouwens wel redelijk met De.Kromme eens hoor. SIlva en Lindgren zijn zeker goeie en bruikbare spelers, en beter dan het materiaal wat we eerst hadden. Maar ik zie ze allebei ook niet bij een Europese topclub eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |