hou nou maar op met uitlachen anders staat er straks weer een topic vol met onzin waarin D-K zn standpunt probeert te verdedigen.quote:
Wij lekker van het eftal van de maand Februariquote:
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me weinig meer schelen eerlijk gezegd.
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Even een zieke gedachtenspinsel:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dus of dit scenario, of weer 2e worden achter PSV en CL mislopen.
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.
Als dat het geval is, dat dus... Die CL is natuurlijk leuk, maar ik wil vooral kampioen worden.
Tekenen om in de allerbelangrijkste wedstrijd van de historie te verliezen van je allergrootste rivaal?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dan maar lekker doormodderen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat is echt ziek inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Dat sowieso, maar ik vind het nog grappiger dat feyenoord en CL in één zin worden genoemd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?
quote:Acht spelers Ajax staan op scherp
Voor het duel tegen Heerenveen staan maar liefst acht spelers van Ajax op scherp. Het betreft Emanuelson, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Lindgren, Silva, Suarez en Vermaelen. Een gele kaart tegen Heerenveen betekent voor hen automatisch een duel schorsing voor de volgende competitiewedstrijd.
Nou ken ik veel hypothetische stellingen hoor, maar deze slaat toch wel allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wel meer geldquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |