Ach gut, die hadden we ook nog!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef Caesu het volgende:
de eerste was toch die Van Gogh-film.
Nee, tubgirl, dacht ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef Caesu het volgende:
de eerste was toch die Van Gogh-film.
Is dat de laatste dag toevallig?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Picchia het volgende:
Picchia kondigt bij deze zijn anti-Islam film aan. Hij zal getoond worden in november 2012.
4 hè, two_girls_in_a_cup oid heb je ook nog.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Picchia het volgende:
Owjee, kan Nederland drie films aan?
was dat een nl-productie?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
4 hè, two_grils_in_a_cup oid heb je ook nog..
Dat is tenminste beter dan een tekenfilmpje waarin Betty Boop gegangbangd wordt door haatsikjes...quote:
Leuk he, mensen constant schofferen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
De islam is blijkbaar een heilig huisje waar nog véél en véél harder tegenaan getrapt moet worden! Worden ze hopelijk volwassen van.
Als radicaal-Atheïst doe ik het met chips!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Joodsch-Christelijke erfenis bepaalt dat je bij het aanschouwen van een dergelijke rolprent enige gezinspakken popcorn nuttigt.
geen idee, heb ik net als tubgirl ook niet gezien, maar het moet een heftige anti-Islaam film geweest zijn, nog bijna dagelijks worden vrijdenkers van dit forum getiefd, omdat ze hem op Fok! zetten, geloof ik (naast de vele bannetjes van hen vanwege klonen en doorklonen e.d. uiteraard).quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Caesu het volgende:
[..]
was dat een nl-productie?
(nog niet gezien overigens)
Ik word dagelijks geschoffeerd door gelovigen. Het hele idee van een almachtige God is op zichzelf al beledigend. Kan alle religie even verboden worden? (iig de EO?)quote:
Btw hoe kun je radicaal-atheïst zijn. Als God weg is, kan hij toch niet radicaal weg zijn? Weg is weg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als radicaal-Atheïst doe ik het met chips!
Veel radicaler kan niet.quote:
Als er aggressief gereageerd op vrije meningsuiting, moet er juist mee worden doorgegaan. Dat ze ervan leren. Dreigen zal nooit helpen. Westerse wetten en vrijheden staan ver boven wat gekrenkte gevoelens van gelovigen en hun zogenaamde regeltjes.quote:
Dus radicaal-atheíst zijn kan niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Veel radicaler kan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |