quote:
maar deze is dikquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eerste platen van de Stenders show zijn niet echt geweldig
Was net op tijd om het einde te horen maar ik ken het liedje wel. Is inderdaad best wel aardig.quote:
Ik heb em vanmorgen niet gehoord, maar het is echt een dijk van een plaat weerquote:
Zit die bij de update vanavond of doen we dat volgende week ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb em vanmorgen niet gehoord, maar het is echt een dijk van een plaat weer
Nieuwe megahit?
Ik ben nieuwsgierig, maar: "Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)"quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:10 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere soap: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7076
Zo, lekkere strakke policy hebben jullie daarquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
Ik ben nieuwsgierig, maar: "Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)"
quote:Volgens programmadirecteur Ron Sterrenburg van 100%NL heeft hij niemand ontslagen. Dat zegt hij in reactie op aantijgingen van de dj's Nienke Disco, Nienke Westerhof en Bert van Lent. Zij zeggen de laan uit te zijn gestuurd als een gevolg van de nieuwe programmering die is ingevoerd.
"Ik wil er verder nog niets over zeggen, omdat alles nog kan veranderen. Wie weet heb ik ze wel op een korte vakantie gestuurd of ben ik in gesprek met andere dj's, maar dat gaat niemand wat aan", zo zegt Sterrenburg, die onlangs aan zijn nieuwe job begon bij het radiostation.
Feitelijk is het ook zo dat in ieder geval Nienke Westerhof niet ontslagen is, want zij werd ingehuurd via haar eigen bedrijf. Ze zegt eruit te zijn gezet met een mailtje van twee regels met daarin de tekst "we maken geen gebruik meer van je diensten". Ze zou Sterrenburg nog nooit persoonlijk hebben ontmoet. "Ik snap best dat nieuwe bazen soms snoeiharde maatregelen moeten nemen. Het is alleen zo buitengewoon spijtig dat deze baas dat doet in een mailtje van twee regels."
Volgens Nienke Disco kreeg zij via een sms'je te horen dat ze uit de programmering gehaald is. "Ze vinden me te jong en te hip. En dat terwijl ik zo veel publiciteit voor ze heb gegenereerd."
De programmadirecteur maakte vorige week bekend dat 100%NL een nieuwe koers gaat varen. Vrouwen zijn de nieuwe doelgroep van 100%NL. "We willen ons associëren met Linda, Libelle en Margriet", aldus Sterrenburg. [RF / Trouw]
Gewoon zo'n automatisch filter. FOK! doet het prima, zelfs de plaatjes die Roel hier postquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo, lekkere strakke policy hebben jullie daar![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
Gewoon zo'n automatisch filter. FOK! doet het prima, zelfs de plaatjes die Roel hier post
Hopelijk nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer kappen al die britpop/indierock bandjes er nou eens mee?![]()
![]()
Ik vind dit een van zijn mindere nummers. Toevallig vond ik vanochtend deze op internet; Children of the Revolution (T-Rex cover) door TTD en Andrew Roachfordquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef -Hans- het volgende:
Terence Trent D'arby - Dance Little Sister
Thuis zal ik wel even luisteren (lukt hier niet) want de titel zegt mij zo 123 nietsquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind dit een van zijn mindere nummers. Toevallig vond ik vanochtend deze op internet; Children of the Revolution (T-Rex cover) door TTD en Andrew Roachford
http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=29424086
De uitvoering zelf vond ik iets minder goed dan degene die ik ooit zag van TTD bij Ray Cokes op MTV in 1995; hij deed toen samen met zijn band 'Holding on to you' met 'Children of the revolution als toetje'. Ik had 'm zelfs op videoband. Helaas alle tapes paar jaar geleden weggeflikkerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thuis zal ik wel even luisteren (lukt hier niet) want de titel zegt mij zo 123 niets
Cool, dank voor de tipquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind dit een van zijn mindere nummers. Toevallig vond ik vanochtend deze op internet; Children of the Revolution (T-Rex cover) door TTD en Andrew Roachford
http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=29424086
Dat is dan wel zonde! hopen dat 'ie nog eens een keer ergens online komt te staan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
De uitvoering zelf vond ik iets minder goed dan degene die ik ooit zag van TTD bij Ray Cokes op MTV in 1995; hij deed toen samen met zijn band 'Holding on to you' met 'Children of the revolution als toetje'. Ik had 'm zelfs op videoband. Helaas alle tapes paar jaar geleden weggeflikkerd
quote:Justin Timberlake - Rock Your Body
Mgmt - Time To Pretend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |