abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:00:28 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57649400
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Een of meerdere allergieen hebben is naar mijn inziens niet algeheel gezond.
zeggeuh mijn ki9nd is heel gezond hoor !
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:02:49 #102
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57649448
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

zeggeuh mijn ki9nd is heel gezond hoor !
hahaha, tja, ik heb chronische bronchitis en allergien dus ik ben ook niet geheel gezond.
Wil niemand beledigen maar dingen als allergien vind ik niet passen in het plaatje van een extreem gezond lichaam.
pi_57649467
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
En over die tandjes, de kleur kan ook gewoon genetische predispositie zijn.
Met tandenpoetsen zijn we ook snel klaar; hele volksstammen die nog in lemen hutjes wonen hebben nog nooit tandpasta gezien en hebben itt westerlingen vaak puntgave tanden. Reden : voeding
Die eten ook geen bewerkt voedsel .

Waarbij ik wil zeggen dat de kleur van de tanden NIETS zegt over de staat of gezondheid ervan.
Rauwe groente eten is juist prima voor je tanden; bevat minder suikers en minder zuren dan fruit. En al dat gekauw is goed voor de speekselaanmaak. Wat dan weer goed is tegen gaatjes enzo.

Biologische tandpasta heb ik weleens gekocht; geen succes, vond ik. Het was op basis van krijt en venkel, het smaakte super, maar ik kreeg er geen schone tanden van (heb nogal een gebitshygienefetish ).
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:05:41 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57649529
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:02 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

hahaha, tja, ik heb chronische bronchitis en allergien dus ik ben ook niet geheel gezond.
Wil niemand beledigen maar dingen als allergien vind ik niet passen in het plaatje van een extreem gezond lichaam.
weet ik, en arwen is ook niet geheel gezond, maar wij zijn niet anders gwend, dus voor ons is arwen in die zin gezond, wel dankzij een hoop chemische troep
brengt mij tot het volgende, als rauwe producten etc. allemaal zo goed zijn, waarom is mijn kind er dan allergisch voor.. als een kind van een puur zuiver product een shock krijgt wil dat toch zeggen dat het meer lichamelijk is dan een product zelf ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:11:43 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57649662
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:44 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Nee, ik wilde juist aangeven dat ondanks dat de chimp dichterbij de mens staat het nog geen vergelijkingsmateriaal is aangezien daarmee niet is bewezen dat vega's nou wel of niet gezonder zijn dan omnivoren.
[..]

Mensapen krijgen ook aids ( SIV) en krijgen ook kanker (helaas), daarnaast hebben dieren als katten ook aids (FIV) en hebben haast alle zoogdieren ( ook wilde) te maken met kanker.
SIVis niet hetzelfde als HIV en ook niet als Aids. Daarnaast worden apen niet ziek van het SIV virus en mensen dus wel. Snap je 'm nu?
Voor kanker gaat hetzelfde op; er zijn slechts enkele soorten bekend die kanker kunnen ontwikkelen, de meeste apen zijn er ongevoelig voor.
Ik zal in het vervolg mijn post even voor je vermierenneuken.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:19:16 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57649830
Jeetje SHE, wat doe jij krengerig zeg
Ze zegt helemaal niks raars hoor, we zijn niet allemaal zo thuis in die materie als jij tenslotte.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:20:09 #107
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57649846
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef SHE het volgende:

[..]

SIVis niet hetzelfde als HIV en ook niet als Aids. Daarnaast worden apen niet ziek van het SIV virus en mensen dus wel. Snap je 'm nu?
Voor kanker gaat hetzelfde op; er zijn slechts enkele soorten bekend die kanker kunnen ontwikkelen, de meeste apen zijn er ongevoelig voor.
Ik zal in het vervolg mijn post even voor je vermierenneuken.
Nou, vandaar de lange wachttijd op een reactie, je moest even wikipedia er bij pakken?

Maar voor jouw info...

Deze neefjes- en nichtjesvirussen zijn gevonden in Afrika bij apen. Het neefje van HIV heet SIV. De S in SIV komt van het Engelse woord simian, dat aapachtig betekent. Er zijn reeds 26 apensoorten bekend die het virus bij zich dragen, variërend van chimpansees tot mandrilapen. Apen die besmet zijn met SIV worden zelf niet ziek en krijgen geen apen-AIDS, maar zij kunnen het virus wel overdragen op andere apen en ook op mensen. Hierover is verderop meer te lezen.

Wetenschappelijk bewijs

Om aannemelijk te maken dat HIV zich heeft verspreid via apen worden er vier criteria genoemd:
1) Overeenkomsten tussen het virale DNA van HIV en SIV laten zien dat deze virussen zeer nauw verwant zijn.

2) Hoe meer apen besmet zijn met het virus, hoe groter de kans is dat een mens met een besmette aap in aanraking komt.

3) Overeenkomt in de plek waar SIV besmette apen leven met de plek waar mensen voorkomen met nauw verwante HIV varianten, maakt het aannemelijk dat op die plek de apen de bron van de besmettingshaard vormen.

4) Er is een aannemelijke verspreidingsroute waarlangs het virus van aap naar mens overgegaan is.

Bron: http://www.kennislink.nl/web/show?id=79772

Snap je 'm nu? merk dat je alweer een beetje gepikeerd raakt omdat je tegengas krijgt maar jij hebt echt niet alle wijsheid in pacht, ook al denk je dat zelf wel graag, dat heeft niemand namenlijk.
Ik zeg namenlijk helemaal niet dat de 2 vormen exact hetzelfde zijn, het zijn alleen wel degelijk 2 vormen van AIDS.

staat nog veel meer leuke info voor je en is wat makkelijker dan wikipedia....
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:28:22 #108
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57650010
http://player.omroep.nl/?aflID=5280872

Ik moest ook nog denken aan deze aflevering van dubbel en dwars met een vrouw die macrobiotisch leeft. Wel anders dan rawfood, maar ze laat zich niet inenten voorkomt kanker!
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_57650064
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Nou, vandaar de lange wachttijd op een reactie, je moest even wikipedia er bij pakken?
Oei oei oei, voel je je aangevallen?
Alsof jij dat allemaal uit je hoofd weet...
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:31:25 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57650065
Euh, je toont nu alleen maar aan wat ik in mijn repliek zeg

Je zegt verdikkeme ook nog dat het 2 vormen van aids zijn, terwijl je ( ik hou het niet droog hoor ) , ZELF quote

'Apen die besmet zijn met SIV worden zelf niet ziek en krijgen geen apen-AIDS, maar zij kunnen het virus wel overdragen op andere apen en ook op mensen.'

je weet hopelijk ook het verschil tussen HIV en Aids he? of moet ik je die ook nog gaan uitleggen?
APEN ZIJN IMMUUN VOOR AIDS

En even voor jouw informatie; ik heb gewoon een baan, en heb itt jou niet de HELE dag de tijd om te F5-en in een topic. Misschien voor jou ook een idee; dat zou je onmetelijke stupiditeit wellicht goed doen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:33:19 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57650098
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo ging ze ook al tekeer in het voedings topic, helemaal pissed of omdat ze uit haar nek lulde en echt niet begreep waarom ze geen feiten kon ontkennen.
Dit alles onder het mom 'tegengas'
Het is slechts treurig.
pi_57650147
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

weet ik, en arwen is ook niet geheel gezond, maar wij zijn niet anders gwend, dus voor ons is arwen in die zin gezond, wel dankzij een hoop chemische troep
brengt mij tot het volgende, als rauwe producten etc. allemaal zo goed zijn, waarom is mijn kind er dan allergisch voor.. als een kind van een puur zuiver product een shock krijgt wil dat toch zeggen dat het meer lichamelijk is dan een product zelf ?
Dat is appelen met peren vergelijken. Dat iets voor Arwen, met haar heel specifieke behoeftes, het beste of juist niet goed is wil niet zeggen dat het voor het gros van de mensen goed of niet goed is.
  donderdag 27 maart 2008 @ 16:42:06 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57650284
Ff kronkel.

Leven er hier geen apen omdat er gezien het klimaat niet voldoende afwisselend voedsel voor ze is? Is het dan voor mensen die hier wonen wel een geschikt dieet?
En wat vind de Raw-food gemeenschap ervan dat het voedsel wat zij nuttigen van zover voor ze gehaald moet worden, met eventueel schadelijke gevolgen voor het milieu.

Vind dit wel interessant eigenlijk. Want het zet je toch weer aan het denken. Dat kinderen gaan snotteren van melk was mij ook al opgevallen. Maar om daar een vervanger voor te zoeken die ze ook nog lusten valt niet mee. Mijn kinderen gaan echt overgeven van alpro soya
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 16:43:09 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_57650313
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:58 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Een of meerdere allergieen hebben is naar mijn inziens niet algeheel gezond.
maar daar heeft het kind geen last van, want ze eten/leven gezond.

Als je zo ver gaat dan zou je toch haast ook met een mondkapje op lopen, oftewel in mijn ogen doorslaan. Mevrouw had dr vel wél dichtgesmeerd zitten met make up, das toch ook niet gezond. Als je extreem gaat, ga dan maar meteen helemaal extreem
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57650320
Ik vind het té.

Groente is gezond, fruit ook en allebei rauw is ook prima. Maar als ik dat stukje programma zag, had ik het idee dat er bijvoorbeeld in die salade méér zat dan pitten, kaas en olijven en dat hij gewoon simpelweg de rest niet mocht. Klinkt toch wel wat orthorectisch van die mevrouw ergens.
Als ze dit dieet nu gewoon combineerde met wat meer koolhydraten (brood, rijst) en vlees en dergelijke zou ik zeggen topdieet Nu heb ik het idee dat die jongen tekorten krijgt door de rigide houding van zijn moeder.
pi_57650330
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff kronkel.

Leven er hier geen apen omdat er gezien het klimaat niet voldoende afwisselend voedsel voor ze is? Is het dan voor mensen die hier wonen wel een geschikt dieet?
En wat vind de Raw-food gemeenschap ervan dat het voedsel wat zij nuttigen van zover voor ze gehaald moet worden, met eventueel schadelijke gevolgen voor het milieu.

Vind dit wel interessant eigenlijk. Want het zet je toch weer aan het denken. Dat kinderen gaan snotteren van melk was mij ook al opgevallen. Maar om daar een vervanger voor te zoeken die ze ook nog lusten valt niet mee. Mijn kinderen gaan echt overgeven van alpro soya
Als je voor de rest gevarieerd en gezond eet dan hoef je volgens mij die zuivel helemaal niet te vervangen.
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 16:44:48 #117
5428 crew  miss_sly
pi_57650346
Er is toch een groot verschil tussen ons darmstelsel en dat van (mens)apen? Als ik me niet vergis een veel langer darmstelsel (vandaar ook de dikke buik waar zoveel meer meters darm in moeten passen) om te zorgen dat er voldoende voedingsstoffen worden opgenomen uit de groenten, fruit etc., die gegeten worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57650352
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat kinderen gaan snotteren van melk was mij ook al opgevallen. Maar om daar een vervanger voor te zoeken die ze ook nog lusten valt niet mee. Mijn kinderen gaan echt overgeven van alpro soya
Waarom vervanger? In feite hebben ze het niet meer nodig als ze van de melk af zijn. Genoeg andere eiwitbronnen!
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 16:48:40 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_57650433
Ik vind het sneu dat het kind soms zin heeft in iets warms dat moeder het dan door de blender rammelt, zodat het warm lijkt. Door groenten en fruit tot smurrie te malen verander je toch ook de molekulen?!
pi_57650486
En warm eten is inderdaad zó lekker in de winter
Dat isniet zomaar iets om je kind te ontzeggen vind ik. Er zijn best veel compleet natuurlijke maaltijden zonder toevoegingen te maken die tóch lekker warm zijn.
pi_57650558
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef freecell het volgende:
Dat isniet zomaar iets om je kind te ontzeggen vind ik. Er zijn best veel compleet natuurlijke maaltijden zonder toevoegingen te maken die tóch lekker warm zijn.
Ja, dat zat ik ook te bedenken toen ik haar hoorde praten: nooit meer iets warms?
Maar da's ook omdat je het gewend bent, natuurlijk.

@ moussy: volgens mij valt het wel mee met het veranderen van de moleculaire structuur in de blender. Zeker niet hetzelfde als verhitten. Als je het gewoon puur chemisch bekijkt.
pi_57650640
Raw food hoeft ook niet koud te zijn. Alleen wordt het meestal maar tot 40 á 50 graden verhit.
Ik geloof wel dat het gezond kan zijn, maar het is vrij extreem. En zoals met alle extreme levenwijzes, vind ik het niet goed dat aan anderen op te dringen.

Als jij zo wil leven, prima. En als je kind bij jou thuis is, eet het mee wat jij maakt. Maar dat hoeft imo niet te zeggen dat hij/zij daarbuiten niets anders zou mogen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57650673
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

@ moussy: volgens mij valt het wel mee met het veranderen van de moleculaire structuur in de blender. Zeker niet hetzelfde als verhitten. Als je het gewoon puur chemisch bekijkt.
Het wordt er blijkbaar wel iets warmer van.... Zouden ze het eten ook mogen fohnen om het iets warmer te krijgen?
Verwarmen is verwarmen, of dat nu een héél klein beetje in een blender of een héél klein beetje in een pannetje is zou niet uit moeten maken.
pi_57651184
Het scheelt in ieder geval aan ruimte in de keuken.
Geen kastjes vol met pannen en geen fornuis nodig
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 17:27:43 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_57651247
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:51 schreef freecell het volgende:
Als het aan mij lag at ik 3x p dag warm, ah nee een salade voor de lunch vind ik ook lekker, ik ben gewoon niet gek op brood, crackers dat soort dingen

Ik weet niet zo goed wat ik van deze moeder en haar voeding moet denken, ergens heeft ze een punt en klinkt het niet raar, maar blijkbaar komt het kind toch nog van alles te kort.
pi_57651568
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef lily het volgende:
Het scheelt in ieder geval aan ruimte in de keuken.
Geen kastjes vol met pannen en geen fornuis nodig
Nee , maar wel een kast vol blenders, sapcentrifuges en een oven of een dehydrator...
pi_57651655
Oven lijkt me overbodig als je je eten niet verwarmt, of wilde je er appels in bewaren
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:50:59 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57651716
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Als het aan mij lag at ik 3x p dag warm, ah nee een salade voor de lunch vind ik ook lekker, ik ben gewoon niet gek op brood, crackers dat soort dingen

Ik weet niet zo goed wat ik van deze moeder en haar voeding moet denken, ergens heeft ze een punt en klinkt het niet raar, maar blijkbaar komt het kind toch nog van alles te kort.
Oeh, ik ook.
Het enige wat ik het liefst rauw eet is vis en vlees. Dat is echt het lekkerst als het rauw is. ( en sla natuurlijk )
pi_57651908
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
Het wordt er blijkbaar wel iets warmer van.... Zouden ze het eten ook mogen fohnen om het iets warmer te krijgen?
Verwarmen is verwarmen, of dat nu een héél klein beetje in een blender of een héél klein beetje in een pannetje is zou niet uit moeten maken.
Klopt. Maar het vermalen an sich doet niet zoveel met de moleculaire textuur, en moussy (?) zei van wel. Verwarme daarentegen verandert het wel.
Maar sowieso wil ik geen lange winter door zonder een grote kom hete soep, en dat soort lekkers.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:27 schreef moussy het volgende:

Herkenbaar

Blijkbaar komt dat kind vanalles tekort? Valt wel mee, toch? Ik vond hem er niet ongezond uitzien, eigenlijk.
Haar keuze zou niet de mijne zijn, maar ik vond het echt wel meevallen, hoe ongezond die twee eruit zagen.
pi_57651975
Ik zou juist gek worden van een dieet zonder brood. Ik ben gek op brood.

Dat eten deze moeder en zoon toch ook niet?
pi_57652197
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:04 schreef lily het volgende:
Ik zou juist gek worden van een dieet zonder brood. Ik ben gek op brood.

Dat eten deze moeder en zoon toch ook niet?
Nee, dat is ook verhit.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:29:53 #132
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57654083
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ehm pardon, heb je haar reactie gelezen, uiterard voel ik me aangevallen, zo was het toch ook bedoeld?

She, jij wint meid, jij hebt gelijk en niemand anders, als jij dat graag wil horen dan krijg je dat van mij, ik heb geen zin in een welles/nietes spelletje.
Dat je weer meteen mij moet gaat beledigen en onzin dingen uit een vorig topic naar voren moet halen vind ik niet echt toevoegen aan een gezonde discussie.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:32:20 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57654160
Wat ik me afvraag, KAN een opgroeiend kind wel zonder koolhydraten? Of iig, nauwelijks koolhydraten?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_57655098
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef freecell het volgende:
Oven lijkt me overbodig als je je eten niet verwarmt, of wilde je er appels in bewaren
Zoals ik al eerder zei...

Raw food hoeft ook niet koud te zijn. Alleen wordt het meestal maar tot 40 á 50 graden verhit.

Dus een oven kan wel gebruikt worden. Of een dehydrator, daar wordt het ook warm in.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:05:45 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57655335
Wat ik me nu afvraag is dit:

Oke, dan eet je dus super-super-super-gezond (volgens die moeder dan).

Wat is je winst? Is het niet een heel groot en leuk onderdeel van het leven, om lekker te kunnen eten en drinken? Eten is niet alleen voeden in de huidige maatschappij, maar ook een sociaal gebeuren. Oke, dan eet je dus alleen maar dat soort dingen, maar wat is de meerwaarde dan? Die 3 jaar die je puur hypothetisch gezien langer leeft? En misschien leef je niet eens langer, het LIJKT alleen wel veel langer.

Nee, ik kies dan liever voor "gewoon" verstandig eten, met af en toe een lekker rood wijntje (mét anti-oxidanten ) en een minder ecologisch verantwoord hapje, en ja, natuurlijk ook die lekkere warme stamppot in de winter, met een kuiltje jus

Véél beter voor je stressniveau en je algemeen gevoel van welbehagen ook volgens mij.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57655563
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
Wat ik me nu afvraag is dit:

Oke, dan eet je dus super-super-super-gezond (volgens die moeder dan).

Wat is je winst? Is het niet een heel groot en leuk onderdeel van het leven, om lekker te kunnen eten en drinken? Eten is niet alleen voeden in de huidige maatschappij, maar ook een sociaal gebeuren. Oke, dan eet je dus alleen maar dat soort dingen, maar wat is de meerwaarde dan? Die 3 jaar die je puur hypothetisch gezien langer leeft? En misschien leef je niet eens langer, het LIJKT alleen wel veel langer.

Nee, ik kies dan liever voor "gewoon" verstandig eten, met af en toe een lekker rood wijntje (mét anti-oxidanten ) en een minder ecologisch verantwoord hapje, en ja, natuurlijk ook die lekkere warme stamppot in de winter, met een kuiltje jus

Véél beter voor je stressniveau en je algemeen gevoel van welbehagen ook volgens mij.

Dat dus.

IK heb liever een (dan misschien wel íets korter) leven, waarin ik lekker eet (oké ze vind het dieet zelf lekker, mij lijkt het alleen niks).
Ik denk ook als dat kindje ouder wordt, inderdaad stiekem gaat eten wat hij niet mag. persoonlijk zou echt ik het niet leuk vinden als mijn eventuele kinderen later achter mijn rug om stiekem dingen gaan doen.
somewhere only we know.. thats the place to be
pi_57655622
Ik dacht hetzelfde, Vivi.

Ik geef die hypothetische 3 jaar van mijn leven er ook voor op (voor lekker eten en af en toe dingen eten/drinken die minder gezond zijn).
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:25:51 #138
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57655944
daar heb je een heel goed punt vivi, ben het met je eens!
pi_57657532
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Igraine het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei...

Dus een oven kan wel gebruikt worden. Of een dehydrator, daar wordt het ook warm in.
Ja en heb je ook de docu gezien, hij mocht niets warms eten.
pi_57657717
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:14 schreef lxa het volgende:

[..]

En hij gaf aan dat het hem in de winter wel héél lekker leek om iets warms te eten Dat vind ik dan echt sneu om te horen...
pi_57658948
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:14 schreef lxa het volgende:

[..]

Nee, ik heb het dan ook niet over dit specifieke geval maar over rawfood in het algemeen.

Het was trouwens een reactie op de post van Lily over de keukenapparatuur, niet op de documentaire...
pi_57658965
edit: dubbel lijkt me niet nodig...
pi_57659120
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:19 schreef freecell het volgende:

[..]

En hij gaf aan dat het hem in de winter wel héél lekker leek om iets warms te eten Dat vind ik dan echt sneu om te horen...
Zo sec gezegd vind ik dat ook sneu en mijn methode is het ook zeker niet.
Maar als je heel gericht vragen stelt aan een jongen van die leeftijd dan kan je al snel een beeld creëren.
Als je mij zou vragen wat ik níet leuk vind aan het moederschap dan kan ik je zo een paar dingen geven. Maar dat wil dan niet meteen zeggen dat ik het vreselijk vind om moeder te zijn

Ik denk dat er ergere dingen zijn dan dat wat deze moeder nu doet, al hoop ik van harte dat ze echt weet waar ze mee bezig is.
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 22:13:40 #144
43556 miss_dynastie
pi_57659761
Die moeder doet me een beetje denken aan een kennis van me die er heilig van overtuigd was dat het kind ziek zou worden als ze ermee naar buiten zou gaan. Het kind bleef een hele poos binnen en toen ze voor het eerst na het ritje ziekenhuis-huis weer buiten kwam, werd ze ziek. 'Zie je nou wel', zei moeders. Duh, als het kind de buitenlucht niet gewend is . Als je een kind na vijf jaar weer een keer kaas geeft moet zijn lichaam eraan wennen. Allebei even logisch.

Ik vind het sneu voor het kind, dat wel, maar red Tom, kinderbescherming (Hugo Borst)? Waarom geen kinderbescherming voor de kinderen die met chips en chocola de straat op worden geschopt, die krijgen ook geen warme maaltijd...
  vrijdag 28 maart 2008 @ 02:50:29 #145
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57665587
Ik kreeg niet het gevoel dat wanneer t kind aan zou geven wat anders te willen proberen, dat moeder dat gaat toelaten zonder gevecht.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57666004
Lachen dat ze gluten gelijk koppeld aan astma.
Ze heeft iets gelezen en ze geloofd het nu, meerdere mensen vinden haar nu gek.

En de Bijbel? Misschien heeft ooit iemand dat wel eens gelezen en "klikte" er iets bij die persoon waarna hij dat geloofde en dat is nu zover gevorderd dat het geaccepteerd is.

Dat heeft hier inderdaad geen fuck mee te maken, maar wie kan nu met absolute zekerheid zeggen dat ze fout zit?
pi_57666501
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 06:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Lachen dat ze gluten gelijk koppeld aan astma.
Dat viel mij ook al op...
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:32:09 #148
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57666519
Niemand zegt dat ze echt fout zit.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57670913
Hij staat wel op uitzending gemist nu, hij doet het alleen niet bij mij.. zou ook aan mijn computer kunnen liggen.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=1361&md5=aefab529d820efe4f23ad66ad094a4db

Edit: Hier doet ie het wel: http://weblogs.vpro.nl/vi(...)auw-online-bekijken/

[ Bericht 21% gewijzigd door Naamah op 28-03-2008 12:48:48 ]
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:16:03 #150
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57671579
Pff.. wat een zeikerd zeg die Hugo Borst.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')