Floortje en ik hebben dat ook gehad Maneki, precies zoals je beschrijft... Ze heeft toen 2x een kuurtje gehad en toen was ze ervan af! Ik twijfel nu weer of ze t weer heeft...
Wij hebben hier gisteren de eerste échte regeldag gehad

Pfoei!
Het begon al s'nachts. Om 23.15 had ze de laatste voeding gehad, en normaal sliep ze dan wel door minstens totdat papa opstaat (rond half 7, ze slaapt nog bij ons op de kamer). Nu kwam ze om half 2 al, om half 5 weer, 7 uur, half 9, half 10, half 12... Ik had nog vóór het 12 uur was al wel 6 voedingen gegeven, terwijl ze die normaal op één hele dag heeft....
Ze was wel vrolijk, maar dus om de anderhalf tot 2 uur weer zo hongerig, en na het drinken ook nog heel onrustig en ontevreden... Mn tepels deden er ook echt zeer van, al dat gedrink, gesabbel en getrek van 'ik heb nog honger mama'

. Uiteindelijk zat ik op 11 voedingen!
Gisterenavond heb ik haar om 23.15 weer even wakker gemaakt voor nog een laatste 'voedinkje' en ik maakte me al op voor weer zo'n nacht...
Maar vanmorgen om half 7

werd ze pas weer wakker, en mijn borsten waren weer haast zo vol als de eerste dagen na de geboorte, die stuwing

.
Hebben we dat ook weer gehad

...
[ Bericht 2% gewijzigd door DeLiedje op 05-04-2008 14:14:10 ]