abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:19:57 #176
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57660015
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wilders heeft het goed voor elkaar. Natuurlijk lokt dit uit tot een aanslag, en als dat gebeurt is zijn punt "bewezen", gebeurt het niet, dan heeft deze film daar tegen geholpen denkt ie dan.
Het is zo makkelijk om de schuld in de schoenen van Wilders te schuiven...

Let wel, Wilders maakt een film, een miezerig zielig filmpje over hoe eng moslims wel niet zijn. Iedereen is vrij om de film te zien, of om het kreng niet te zien.

Wilders is niet degene die dreigt met een aanslag, hij pleegt geen moord, en hij eist geen genocide...

Mochten er doden vallen, mocht er een aanslag gepleegd worden, dan is het niet de schuld van Wilders, dan is het de schuld van degene die de aanslag pleegt.

Mochten moslims flippen en naar geweld grijpen, dan is Wilders zijn punt inderdaad bewezen, maar niet door Wilders...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_57660261
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

We doen het alleen iets subtieler en beschaafder tegenwoordig
Ik praat ook de christelijke religie absoluut niet goed. Ik vind hem alleen wel wat beschaafder en beheerster.
Nog steeds best dom, maar wel anders dom.

De paus vindt condoomgebruikers ook niet lief, maar ik zie hem niet de Christen unie met bommengordeltjes de Etos laten binnenlopen om de kassajuffrouw die ze verkoopt aan diggelen te blazen.
Ligt niet zozeer aan islam maar aan mensen die gewoon het Westen haten en met alle mogelijke middelen willen bestrijden. Mensen samenbrengen en ervoor zorgen dat er werkelijk niet wordt gekeken naar iemands achtergrond. De angst voor moslims neemt af en toe belachelijke vormen aan, uiteindelijk zijn we allemaal mensne en willen gewoon een easy going life.

Radicalisering tegengaan door soortgelijke kansen en mensen die uit de boot vallen juist en tijdig opvangen en sommige mensen zijn lost cases daar zal je anders mee om moeten gaan.De jonge generatie moslims is steeds meer verwesterd, het probleem is kleiner dan we denken. Mensen zijn gewoon bang voor het onbekende.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:29:39 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57660378
Een van m'n beste collega's is moslim en ook daar vind ik het binnenshuis af en toe vreemd aan toe gaan. We zijn elkaars culturen gewoon niet gewend, en dat terwijl ze toch heel westers is. Vind het wel interessant en we kunnen best veel van elkaar leren.

Maar toch...... toen er een incident was met een jongen .... jawel .... werd hij meteen bedreigd door alle broers. Tja. Ik blijf het frappant vinden, zo'n enorme macho-cultuur vol geweld en disrespect.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_57660442
Een achterlijke cultuur .
pi_57660504
Sergey uh

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_57660539
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
Een achterlijke cultuur .
Durf je dat ook buiten te zeggen .
pi_57660619
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n beste collega's is moslim en ook daar vind ik het binnenshuis af en toe vreemd aan toe gaan. We zijn elkaars culturen gewoon niet gewend, en dat terwijl ze toch heel westers is. Vind het wel interessant en we kunnen best veel van elkaar leren.

Maar toch...... toen er een incident was met een jongen .... jawel .... werd hij meteen bedreigd door alle broers. Tja. Ik blijf het frappant vinden, zo'n enorme macho-cultuur vol geweld en disrespect.
Dat is hem nou juist, je zegt het zelf al cultuur en niet het geloof. Als we mensen niet tegenelkaar brengen komt het op zijn tijd wel goed, kost alleen wat tijd.

Ik ga ANTM kijken, I just love Tyra .
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:37:28 #183
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57660639
wat een triest amateuristisch you tube kwaliteitsfilmpje zeg
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:40:59 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57660738
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:36 schreef samjustme het volgende:

[..]

Dat is hem nou juist, je zegt het zelf al cultuur en niet het geloof. Als we mensen niet tegenelkaar brengen komt het op zijn tijd wel goed, kost alleen wat tijd.

Ik ga ANTM kijken, I just love Tyra .
Helaas gaan dan dus een macho-cultuur en een geweldadige religie hand in hand en versterken ze elkaar alleen maar.
L'Amour menaçant:
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:49:41 #185
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57661039
En ik denk toch dat het percentage mannen dat wel eens een andere man neemt, hoger ligt in die machocultuur dan bij ons.

Zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:51:39 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57661112
Of het hoger is vraag ik me af, denk van niet. Of het stiekemer is, dat vraag ik me niet eens meer af
L'Amour menaçant:
pi_57661139
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:34 schreef samjustme het volgende:

Durf je dat ook buiten te zeggen .
Waarom niet?
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:59:32 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57661387
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik durf het hier op m'n balkon ook te zeggen Op stratums eind tegen een marokkaan toch niet
L'Amour menaçant:
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:00:34 #189
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57661430
maar de vrijheid van meningsuiting is toch een vrijheid en geen verplichting?
Geert W had dus ook in vrijheid kunnen besluiten om zulke kwetsende zaken achterwege te laten. Hij heeft nu bewust het risico genomen. Hij weet ook wat er met die deense spotprenten gebeurd is.
wat mij betreft mag nu direct ook de beveiliging van Wilders gestopt worden. Want het is in mijn ogen echt krom om die van hem nog wel te betalen en die van Ayaan niet meer

en verder gok ik erop dat Geert hij nu wel door het ijs gaa zakken, en hij die grote verhalen over een film en alle gruwelijkheden dus niet waar heeft kunnen maken en het toch eigenlijk wel broddelwerk is wat er te zien is
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:05:12 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57661598
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
maar de vrijheid van meningsuiting is toch een vrijheid en geen verplichting?
Geert W had dus ook in vrijheid kunnen besluiten om zulke kwetsende zaken achterwege te laten. Hij heeft nu bewust het risico genomen. Hij weet ook wat er met die deense spotprenten gebeurd is.
En daarom moeten we bepaalde meningen maar niet meer zeggen? Omdat de ander harder kan schreeuwen?
quote:
en verder gok ik erop dat Geert hij nu wel door het ijs gaa zakken, en hij die grote verhalen over een film en alle gruwelijkheden dus niet waar heeft kunnen maken en het toch eigenlijk wel broddelwerk is wat er te zien is
Heeft ie dat inderdaad beweerd ja, of heeft "men" er dat van gemaakt en dat hele filmpje opgeblazen in de publiciteit?
L'Amour menaçant:
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:09:03 #191
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57661752
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
Iemand puberruil XL gezien toevallig? Was echt briljant
Ik had echt medelijden met die dikke homo, met zijn bosje bloemen voor zo'n groep soldaten , ik zag mezelf al staan met mijn laarsjes, skinny's en zwarte murse .
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
pi_57661844
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:

Want het is in mijn ogen echt krom om die van hem nog wel te betalen en die van Ayaan niet meer
Hoi, de ene is Nederlands parlementariër in Nederland. De ander is gewoon burger en is naar 't buitenland vertrokken.

Om 's een verschilletje te noemen.
pi_57661867
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef Zakje het volgende:

Ik had echt medelijden met die dikke homo, met zijn bosje bloemen voor zo'n groep soldaten , ik zag mezelf al staan met mijn laarsjes, skinny's en zwarte murse .

Zo dik is ie niet toch?
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:14:15 #194
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57661956
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En daarom moeten we bepaalde meningen maar niet meer zeggen? Omdat de ander harder kan schreeuwen?
[..]

Heeft ie dat inderdaad beweerd ja, of heeft "men" er dat van gemaakt en dat hele filmpje opgeblazen in de publiciteit?
nee ik zeg niet dat we moeten zwijgen en ons laten overschreeuwen
ik wil juist wijzen dat we niet direct het oude begrip oog om oog en tand om tand moeten toepassen, want dan gaat het van kwaad tot erger en proberen we elkaar alleen maar te overschreeuwen
Mijn punt was juist dat het ook van vrijheid betuigd door juist iets NIET te doen
je bent inderdaad vrij om een film te maken, maar ook vrij om hem niet uit te zenden.
Geert is een meester in het doen van soundbites en de media hier zo zo hijgerig dat ze elkaar verdringen om elke letter die zijn mond verlaat hier nog eerst uit te vergroten en dan pas te publiceren
Als men de helf van de aandacht van afgelopen maanden aan een ander onderwerp had besteed was de hype veel kleinder geweest
Nu valt de film natuurlijk vooral ook zo tegen omdat alles zo gehyped is.
Maar nee uitzendwaardig voor de publieke omroep was het niet. Voegt het iets toe, nee in mijn ogen niet.
Daar waar Submission in mijn ogen nog wel een doel had zie ik hier toch vooral alleen maar het trekken van aandacht/bewust opzoeken van de confrontatie. En ja dan ben ik minder geneigd om dat te vuur en te zwaard te verdedigen
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:14:29 #195
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57661964
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo dik is ie niet toch?
Hey zonder kleding niet zo heel erg nee, ik was op het verkeerde been gezet door zijn bolle wangen .
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:16:09 #196
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57662023
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoi, de ene is Nederlands parlementariër in Nederland. De ander is gewoon burger en is naar 't buitenland vertrokken.

Om 's een verschilletje te noemen.
omdat ze met zachte hand het land was uitgezet omdat iedereen hier voor Ayaan was, maar not in my backyard
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:24:24 #197
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57662304
Trouwens, weet iemand waarmee je dit :

kunt maken? Schmink of oogschaduw? De lenzen heb ik al . Het lijkt me tof om van het weekend eens wat te gaan experimenteren,aangezien ik morgen ook naar de kapper ga .
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:27:53 #198
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57662450
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, weet iemand waarmee je dit :
[ afbeelding ]

kunt maken? Schmink of oogschaduw? De lenzen heb ik al . Het lijkt me tof om van het weekend eens wat te gaan experimenteren,aangezien ik morgen ook naar de kapper ga .
Zakje geef er nou gewoon aan toe je bent langzaamaan emo aan het worden
niks mis mee hoor, schmink wil do the job, je hebt het op waterbasis en op vetbasis, vetbasis is beter als je erg transpireert
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:28:32 #199
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57662471
Emo?

Mijn god, emo is zo 2007 dat het bijna pijn doet.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:35:15 #200
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57662704
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Zakje geef er nou gewoon aan toe je bent langzaamaan emo aan het worden
niks mis mee hoor, schmink wil do the job, je hebt het op waterbasis en op vetbasis, vetbasis is beter als je erg transpireert
Misschien heb je gelijk wat dat emo betreft, maar dat kan me niet zoveel schelen, ik denk dat ik me te verheven voel om me iets aan te trekken van de meeste andere mensen.
Maar bedankt voor de tip, ik denk dat ik morgen de stad eens afga opzoek naar de waterbasis versie, ik zweet eigenlijk amper, en het lijkt me iets beter voor m'n huid .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')