Het is zo makkelijk om de schuld in de schoenen van Wilders te schuiven...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wilders heeft het goed voor elkaar. Natuurlijk lokt dit uit tot een aanslag, en als dat gebeurt is zijn punt "bewezen", gebeurt het niet, dan heeft deze film daar tegen geholpen denkt ie dan.
Ligt niet zozeer aan islam maar aan mensen die gewoon het Westen haten en met alle mogelijke middelen willen bestrijden. Mensen samenbrengen en ervoor zorgen dat er werkelijk niet wordt gekeken naar iemands achtergrond. De angst voor moslims neemt af en toe belachelijke vormen aan, uiteindelijk zijn we allemaal mensne en willen gewoon een easy going life.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We doen het alleen iets subtieler en beschaafder tegenwoordig
Ik praat ook de christelijke religie absoluut niet goed. Ik vind hem alleen wel wat beschaafder en beheerster.
Nog steeds best dom, maar wel anders dom.
De paus vindt condoomgebruikers ook niet lief, maar ik zie hem niet de Christen unie met bommengordeltjes de Etos laten binnenlopen om de kassajuffrouw die ze verkoopt aan diggelen te blazen.
Durf je dat ook buiten te zeggenquote:
Dat is hem nou juist, je zegt het zelf al cultuur en niet het geloof. Als we mensen niet tegenelkaar brengen komt het op zijn tijd wel goed, kost alleen wat tijd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Een van m'n beste collega's is moslim en ook daar vind ik het binnenshuis af en toe vreemd aan toe gaan. We zijn elkaars culturen gewoon niet gewend, en dat terwijl ze toch heel westers is. Vind het wel interessant en we kunnen best veel van elkaar leren.
Maar toch...... toen er een incident was met een jongen .... jawel .... werd hij meteen bedreigd door alle broers. Tja. Ik blijf het frappant vinden, zo'n enorme macho-cultuur vol geweld en disrespect.
Helaas gaan dan dus een macho-cultuur en een geweldadige religie hand in hand en versterken ze elkaar alleen maar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is hem nou juist, je zegt het zelf al cultuur en niet het geloof. Als we mensen niet tegenelkaar brengen komt het op zijn tijd wel goed, kost alleen wat tijd.
Ik ga ANTM kijken, I just love Tyra![]()
.
Ik durf het hier op m'n balkon ook te zeggenquote:
En daarom moeten we bepaalde meningen maar niet meer zeggen? Omdat de ander harder kan schreeuwen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
maar de vrijheid van meningsuiting is toch een vrijheid en geen verplichting?
Geert W had dus ook in vrijheid kunnen besluiten om zulke kwetsende zaken achterwege te laten. Hij heeft nu bewust het risico genomen. Hij weet ook wat er met die deense spotprenten gebeurd is.
Heeft ie dat inderdaad beweerd ja, of heeft "men" er dat van gemaakt en dat hele filmpje opgeblazen in de publiciteit?quote:en verder gok ik erop dat Geert hij nu wel door het ijs gaa zakken, en hij die grote verhalen over een film en alle gruwelijkheden dus niet waar heeft kunnen maken en het toch eigenlijk wel broddelwerk is wat er te zien is
Ik had echt medelijden met die dikke homo, met zijn bosje bloemen voor zo'n groep soldatenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
Iemand puberruil XL gezien toevallig? Was echt briljant
Hoi, de ene is Nederlands parlementariër in Nederland. De ander is gewoon burger en is naar 't buitenland vertrokken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
Want het is in mijn ogen echt krom om die van hem nog wel te betalen en die van Ayaan niet meer
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef Zakje het volgende:
Ik had echt medelijden met die dikke homo, met zijn bosje bloemen voor zo'n groep soldaten, ik zag mezelf al staan met mijn laarsjes, skinny's en zwarte murse
.
nee ik zeg niet dat we moeten zwijgen en ons laten overschreeuwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarom moeten we bepaalde meningen maar niet meer zeggen? Omdat de ander harder kan schreeuwen?
[..]
Heeft ie dat inderdaad beweerd ja, of heeft "men" er dat van gemaakt en dat hele filmpje opgeblazen in de publiciteit?
Hey zonder kleding niet zo heel erg nee, ik was op het verkeerde been gezet door zijn bolle wangenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dik is ie niet toch?
omdat ze met zachte hand het land was uitgezet omdat iedereen hier voor Ayaan was, maar not in my backyardquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi, de ene is Nederlands parlementariër in Nederland. De ander is gewoon burger en is naar 't buitenland vertrokken.
Om 's een verschilletje te noemen.
Zakje geef er nou gewoon aan toe je bent langzaamaan emo aan het wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, weet iemand waarmee je dit :
[ afbeelding ]
kunt maken? Schmink of oogschaduw? De lenzen heb ik al. Het lijkt me tof om van het weekend eens wat te gaan experimenteren,aangezien ik morgen ook naar de kapper ga
.
Misschien heb je gelijk wat dat emo betreft, maar dat kan me niet zoveel schelen, ik denk dat ik me te verheven voel om me iets aan te trekken van de meeste andere mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zakje geef er nou gewoon aan toe je bent langzaamaan emo aan het worden
niks mis mee hoor, schmink wil do the job, je hebt het op waterbasis en op vetbasis, vetbasis is beter als je erg transpireert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |