We doen het alleen iets subtieler en beschaafder tegenwoordigquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Punt is dat je overal gekken hebt! en Christenen hebben trouwens het Afrikaanse volk meermaals laten lijden.
Hoe lang geleden wat het christendom nog wel een stuk extremer? 2000 jaar ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
De wereld is scheef.
Eens. Ik vind het best een keurige film. En ook al is het een opeenhoping van "incidenten" en filmpjes en krantenberichten, spandoeken etc die maar 1 kant laten zien, dan nog vind ik dat zoiets zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb 'm nu helemaal gekeken, en ik ben ook wel soort van angstig nu. Maar goed, om daarom maar de film te verbieden om te voorkomen dat de helft van de maatschappij bang en haatdragend wordt, en dat de andere helft elkaar wil uitmoorden, gaat me wat ver.
De film gaat niet te ver vind ik, en het is totaal niet zo extreem als in de media werd verwacht, en, wat je zou verwachten na al die rellen en protesten.
Het is een terechte vraag aan de moslims of we bang moeten worden voor die teksten uit de Koran.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang geleden wat het christendom nog wel een stuk extremer? 2000 jaar ofzo?
Dan hebben de moslims nog wel even te gaan....
Ow! Ja die wil ik natuurlijk ook wel zien!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Cybart het volgende:
foto's van zondag staan nog niet online
Het is geen Rotterdam hierquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vlarp! Suggereer jij nu dat Moslims achterlopen op de rest?
Pas nou op je hoofd jongen, pas nou op!!!!!!!!!!
Ik zie zo Nunspeterbroek, Schubbekutterveen of Numansdorp aan diggelen geblazen worden!
Ik was het in het RTL nieuws al zat. Eerste 12 minuten: Fitna... nieuws maar uitgezet toenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nu al genoeg van de aandacht die Fitna krijgt, en nog gaat krijgen.
Ja, de media en journalistiek smult er van. En Wilders ook. Die zit thuis met z'n hand in z'n broek volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was het in het RTL nieuws al zat. Eerste 12 minuten: Fitna... nieuws maar uitgezet toen.
Liever dat dan hier met z'n hand in mijn broek!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de media en journalistiek smult er van. En Wilders ook. Die zit thuis met z'n hand in z'n broek volgens mij.
Ja, ik moest lachen toen ik dat lasquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
Instant Update: Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Salah Edin..
quote:
Boven: shirtje zeeman, niet getrimde vlasbaard, kalend, bruine ogenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen?
Modern-igquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
schetsje gemaakt van toekomstige inrichting van mau zijn woonkamergedeelte.
Word wat duizelig van dat perspectief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:09 schreef Jerruh het volgende:
[ afbeelding ]
schetsje gemaakt van toekomstige inrichting van mau zijn woonkamergedeelte.
http://gay.nl/thread/32237//Jim_is_homo!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
Iemand puberruil XL gezien toevallig? Was echt briljant
Heb het nog nooit gezien, maar n.a.v. dit toch maar eens gekeken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, ga het fitna gedoe skippen. Kutzooi, ik wilde kijken maar hij laadt niet.
Iemand puberruil XL gezien toevallig? Was echt briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |