Ik was mijn bipsje aan het bruinen onder de zonnebankquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je was gelukkig wel iets anders doen, dus dat is ook goed
Hell yeah!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef Cybart het volgende:
@ Roel: karaoke... toe maar !!!!!!
Je had de rest van je lichaam afgedekt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was mijn bipsje aan het bruinen onder de zonnebank
Lang leve goede films~quote:
Ze durven het nu eindelijk toe te geven?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Godverdefuck. Zo is er niemand gek op je, zo zijn het er 3 ineensWhy?! WHY!!!???
En nou belt ie ook nog vanaf z'n werk... en ik neem op. Ik heb een HEKEL aan bellen (en al helemaal aan opnemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze durven het nu eindelijk toe te geven?
Mooie foto's hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, maar ze begonnen nu dat hun wereld instortte maandag en ze begonnen allebei te huilen. Niet echt een leuk moment of zo.
En henriverhoef.com
fotooooquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:57 schreef Weemz het volgende:
Postertje ontwerpen voor een concert is eigenlijk best leuk
Neuh, dan krijgen we weer allemaal van die 'christelijk en homo zijn gaan niet samen' posts...quote:
Steven Spielberg?quote:
Pas eentje aan mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Godverdefuck. Zo is er niemand gek op je, zo zijn het er 3 ineensWhy?! WHY!!!???
Christelijk en homo misschien wel, maar christelijk en rationaliteit niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:54 schreef Weemz het volgende:
[..]
Neuh, dan krijgen we weer allemaal van die 'christelijk en homo zijn gaan niet samen' posts...
Niet alles over een kam scheren, G_Equote:Op donderdag 27 maart 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Niet dat homo's nou zo rationeel zijn, maar dat terzijde.
mooi lichaam maar zijn gezicht is engquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/tasteful
Hier dan. Deze is voor jou
(Niet dat dat 1 van de 3 was hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |