abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:46:01 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57629536
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:41 schreef Zakje het volgende:

[..]

Daarom kun je je pil ook gratis laten testen!
Dan is de best geteste nog steeds chemische troep hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_57629539
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Welke soa had je?
Ik had een infectie vorige week, geen SOA
Huh!?
pi_57629591
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef MrBrightside het volgende:

Effecten van dronken zijn & XTC zijn wel anders Althans, ik heb nog nooit XTC gehad maar daar word je heel blij van en actief en dat heb ik niet als ik dronken ben, dan begin ik gewoon dom te lullen.
Nouja, die oud-huisgenoot van me heeft dus het liefst te maken met xtc-gebruikers ipv andere drugs. Dus xtc heeft toch een 'beter effect' voor de omgeving .
quote:
zolang het maar niet chemisch is. Blowen heb ik nog nooit gedaan maar ik wil het wel een keer proberen.
Het hele leven is chemisch, alles wat je eet is chemisch. Verschil is alleen of 't uit een dier, plantje, of reageerbuisje komt.

Blowen lijkt me niks. 'k Vind het ontzettend stinken, en ben sowieso al geen fan van roken. (Hoewel ik op een feestje een sigaar niet zou afslaan *kuch*)
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:49:13 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57629627
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's in die mate dus ook flink drugsgebruik m.i.
Mee eens. Ik drink zelf dan ook nauwelijks. Maar goed, hij ziet dat anders.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57629643
quote:
Het hele leven is chemisch, alles wat je eet is chemisch. Verschil is alleen of 't uit een dier, plantje, of reageerbuisje komt.
Ik vind het verschil tussen XTC en een paddo toch vrij groot.
voyeurism is participation
pi_57629676
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:44 schreef Ang3l het volgende:

Nou nee. De acties die je gaat doen n.a.v. dat laatste zijn waarschijnlijk wel wat schadelijker dan van dat eerste, maar het spul zelf blijft toch echt schadelijker hoor
Och, wat xtc betreft die chemisch 'in orde' is zonder rare toevoegingen, ben ik daar nog niet zo zeker van eigenlijk. Schijnt bij bepaalde hersen-aandoeningen (parkinson etc) zelfs positief te kunnen werken, omdat het bepaalde effecten heeft op neurotransmitters oid. Verslavende werking schijnt er ook nauwelijks te zijn. (Ooit een docu over gezien.)
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:51:34 #57
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_57629679
@ Roel: karaoke... toe maar !!!!!!
pi_57629695
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef MrBrightside het volgende:

Ik vind het verschil tussen XTC en een paddo toch vrij groot.
Waarom? Beide bevatten 'chemische' moleculen die een bepaald effect op je lichaam hebben.
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:52:44 #59
71919 wonderer
pi_57629711
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef MrBrightside het volgende:

[..]

Thanks. En ik doe opdrachten ja, maar dan moet ik ze wel eerst krijgen.
Ik ben nog steeds op zoek naar een foto van een typisch hollands landschap dat ik op canvas kan drukken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_57629748
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:49 schreef wonderer het volgende:

Mee eens. Ik drink zelf dan ook nauwelijks. Maar goed, hij ziet dat anders.
Tja, ik drink ook wel eens alcohol 'om het effect'. Dus da's al drugsgebruik .

Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat daar fundamenteel mis mee is. De mens gebruikt van alles om zijn humeur en zintuiglijke ervaringen te beïnvloeden. Criterium zou eigenlijk moeten zijn of hij er controle over houdt of niet, en of het niet té slecht is voor de gezondheid.
pi_57629776
Ok, die heb ik niet echt. Ik zou eens bij www.jeroenvandaal.nl kijken, die is nog ieeeetsiepietsie beter ook.
pi_57629806
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarom? Beide bevatten 'chemische' moleculen die een bepaald effect op je lichaam hebben.
Dat snap ik, maar ik heb dan toch meer vertrouwen in een natuurlijke fabricatie dan in een menselijke fabricatie moet ik zeggen. "Natuurlijk" voelt gewoon beter.
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:01:08 #63
71919 wonderer
pi_57629924
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, ik drink ook wel eens alcohol 'om het effect'. Dus da's al drugsgebruik .

Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat daar fundamenteel mis mee is. De mens gebruikt van alles om zijn humeur en zintuiglijke ervaringen te beïnvloeden. Criterium zou eigenlijk moeten zijn of hij er controle over houdt of niet, en of het niet té slecht is voor de gezondheid.
mm, naarmate hij ouder wordt, glijdt hij wel degelijk af naar alcoholisme. Maar da's verder allemaal fictie, ik ben zelf nog nooit dronken geweest Kan het ook niet goedkeuren zelf, maar goed, als je alleen over personages zonder fouten schrijft, schiet het echt niet op
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:06:08 #64
71919 wonderer
pi_57630090
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, die heb ik niet echt. Ik zou eens bij www.jeroenvandaal.nl kijken, die is nog ieeeetsiepietsie beter ook.
Oeh, dank je wel!
pi_57630353
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef MrBrightside het volgende:

Dat snap ik, maar ik heb dan toch meer vertrouwen in een natuurlijke fabricatie dan in een menselijke fabricatie moet ik zeggen. "Natuurlijk" voelt gewoon beter.
Oh, ik niet eigenlijk. Bij menselijke fabricatie is het proces constanter en beter onder controle, weet je welke ingrediënten erin gaan, en zijn er allerlei keuringsinstanties die allemaal hun oké-stempeltje moeten gebruiken. Bij plantjes en beestjes moet je maar afwachten wat er gebeurt en welke ándere dan de gewenste stoffen ze ook nog aan 't brouwen zijn in hun celletjes .
pi_57630406
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef MrBrightside het volgende:

[..]

Waarom zou je dat hebben?
Er zijn genoeg natuurlijke stoffen die giftig zijn voor de mens. Natuurlijk, dat geldt ook voor chemische stoffen. Daarnaast zijn chemische stoffen normaal gesproken gedoseerd in een pil. Als je een aantal pillen hebt van dezelfde leverancier en je hebt er een van getest, dan kun je er redelijk vanuit gaan dat de hoeveelheid werkzame stof in de andere pillen hetzelfde is.
Dit gaat niet op voor natuurlijke producten, dat kan best nogal varieren.
pi_57630483
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef wonderer het volgende:

ik ben zelf nog nooit dronken geweest
Tsk tsk.

'k Heb het wel eens experimenteel uitgeprobeerd vroeger toen ik alleen thuis was. Stopwatch en notitieblokje erbij. Alleen was ik zo stom om van alles door elkaar te drinken, bier, oranjebitter, wijn...

Uit voorzorg een teiltje naast m'n bed gezet, waar ik uiteraard die nacht keurig náást heb gemikt. Ben (tot toen) nog nooit zo ziek geweest van de drank. Heb tijden geen wijn meer gelust en de rooie vlek in 't tapijt bleef me eraan herinneren... .

Tegenwoordig gebeurt het me alleen nog maar per ongeluk eigenlijk .
pi_57630632
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:40 schreef MrBrightside het volgende:
Dat niet eens want ik heb al eens gezegd dat ik sowieso geen kinderen wil.
Je moest eens weten op hoeveel weerstand dat stuit bij hetero's van 25 jaar en ouder. Op een of andere manier zien die het bewust geen kinderen willen als een soort directe aanval op hun hele bestaan, of zoiets.
quote:
Nee, waarschijnlijk omdat ik nu straks met een vriend thuis kom en niet met een vriendin, en omdat ze dat eigenlijk fout vinden en dat vinden ze dus moeilijk.
Voor ouders is het ook makkelijker is als je een coming out meteen kunt invullen met een prachtige schoonzoon. Nu hebben ze waarschijnlijk allerlei nachtmerries over de meest verschikkelijke griezels waar je mee thuis kunt komen. .
pi_57630737
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tsk tsk.

'k Heb het wel eens experimenteel uitgeprobeerd vroeger toen ik alleen thuis was. Stopwatch en notitieblokje erbij. Alleen was ik zo stom om van alles door elkaar te drinken, bier, oranjebitter, wijn...

Uit voorzorg een teiltje naast m'n bed gezet, waar ik uiteraard die nacht keurig náást heb gemikt. Ben (tot toen) nog nooit zo ziek geweest van de drank. Heb tijden geen wijn meer gelust en de rooie vlek in 't tapijt bleef me eraan herinneren... .

Het gaat altijd per ongeluk bij mij.. en ik ga gewoon een beetje raar doen, springen enzo..
Huh!?
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:32:06 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57630879
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het gaat altijd per ongeluk bij mij..
Schat.,..... bij "iedere week" is er geen sprake meer van "per ongeluk" he?
L'Amour menaçant:
pi_57630958
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Schat.,..... bij "iedere week" is er geen sprake meer van "per ongeluk" he?
Moet jij niet gaan dansen ofzo?
Huh!?
pi_57630975
En dan gaat 't ook niet over 'ziek van de drank'.

Voordat ik 'dronken' ben volgens de gebruikelijke definitie, hang ik al kotsmisselijk boven 't toilet. Gevoelige maag blijkbaar .
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:35:35 #73
71919 wonderer
pi_57630987
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tsk tsk.

Die misselijkheid is dan ook de reden dat ik goed oppas met drank. Ik ben wel es aangeschoten geweest, maar dat is het ook wel. Mijn balans gaat als eerste (na een half glas bier), daarna word ik wat loslippiger. En geil. Een combinatie die vooral voor Brad wel aantrekkelijk is
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:18:21 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57632413
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:34 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Moet jij niet gaan dansen ofzo?
Nee schat, dat was gister
Ik had vandaag geen zin in de masterclass
L'Amour menaçant:
pi_57632561
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee schat, dat was gister
Ik had vandaag geen zin in de masterclass
Maar je was gelukkig wel iets anders doen, dus dat is ook goed
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: