Andy Serkis?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wowza.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* CrazyDutchPunk hoort even wie er misschien ere-gast is op het filmfestival waar hij werkt.
Okayquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga er vanuit dat het leuk is, want ik ga er heen
quote:Stukje chat met oud-huisgenoot over XTC op dancefeestjes:
JP zegt (18:43): en men schijnt er 'lief' van te worden ipv agressief
AJ zegt (18:43): ja, dat merk je goed
AJ zegt (18:43): als ik daar ben met mijn werk komen ze van die sociale verhaaltjes ophangen, dat het zo goed is dat we er zijn enzo
AJ zegt (18:45): heb het ook een keer gehad, een jongen vroeg of hij me een kusje mocht geven
AJ zegt (18:45): hahaha
AJ zegt (18:45): een marokkaan, met leren jas en al, stereotype
AJ zegt (18:46): helemaal sociaal en lief
AJ zegt (18:46): hij zo; misschien beetje vreemde vraag, maar zou ik u een kusje mogen geven.. of even aanraken?
JP zegt (18:46): LOL
AJ zegt (18:46): helemaal verliefd te kijken, hahaha
JP zegt (18:46): vroeg je toen waarom?
AJ zegt (18:46): ja, maja.. hij kon het niet echt uitleggen, zei gewoon dat hij dat graag wilde
AJ zegt (18:47): moest 'm echt wegsturen op den duur
AJ zegt (18:47): lol
AJ zegt (18:47): die gasten worden nog verliefd op een stoel als ze flink high zijn van xtc
AJ zegt (18:47): tegen uitgaansmeisjes die een stoere politieman willen omarmen ben ik wat minder streng
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef Cairon het volgende:
Andy Serkis?
Ik fotografeer.quote:Jij fotografeert? Of ben je model?
XTCquote:
Heb je een site met je werk of zo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik fotografeer.
't Was net al wat minder leuk thuis trouwens, mn ouders hebben 2 dagen kunnen nadenken.
Hmm, een vriend die ook meegaat naar Armin Only had het er over dat ie ook XTC wilde gaan gebruiken..quote:
Drugs in het algemeenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
XTC
Maar het klopt wel dat mensen daar vaak heel vreemd knuffelig van worden ja
Nee, maar ze begonnen nu dat hun wereld instortte maandag en ze begonnen allebei te huilen. Niet echt een leuk moment of zo.quote:En da's kut. Wat hebben ze bedacht die afgelopen dagen? Dat je eigenlijk keizondig bent?
Welke soa had je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Vlarp het volgende:
Jaaaa!
Net laatste keer antibiotica! Eindelijk helemaal beter
Ach, eigenlijk vind ik het wat vreemd dat iemand geen XTC-pil mag slikken, maar wel 20 bier achterover mag slaan. Het effect van dat eerste lijkt me wat minder schadelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, een vriend die ook meegaat naar Armin Only had het er over dat ie ook XTC wilde gaan gebruiken..
Klote voor jequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:32 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, maar ze begonnen nu dat hun wereld instortte maandag en ze begonnen allebei te huilen. Niet echt een leuk moment of zo.
En henriverhoef.com
Omdat ze van jou geen kleinkinderen hoeven te verwachten?quote:
Thanks. En ik doe opdrachten ja, maar dan moet ik ze wel eerst krijgen.quote:Enne, mooie foto's! Sommigen lijken net alsof ze in de jaren 70 zijn gemaakt, die kleuren enzo, dat vind ik mooi. Doe je ook opdrachten?
Dat niet eens want ik heb al eens gezegd dat ik sowieso geen kinderen wil.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat ze van jou geen kleinkinderen hoeven te verwachten?
Verdere consequenties van homo-zijn zie ik eigenlijk niet echt.
Daarom kun je je pil ook gratis laten testen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef MrBrightside het volgende:
In bier zit op zo'n feest waarschijnlijk alleen water toegevoegd, en aan die XTCpil wel meer troep.
Tja, maar als je er 20 van drinkt om stomdronken te worden is het uiteindelijke effect hetzelfde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:38 schreef MrBrightside het volgende:
In bier zit op zo'n feest waarschijnlijk alleen water toegevoegd, en aan die XTCpil wel meer troep.
Nou nee. De acties die je gaat doen n.a.v. dat laatste zijn waarschijnlijk wel wat schadelijker dan van dat eerste, maar het spul zelf blijft toch echt schadelijker hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk vind ik het wat vreemd dat iemand geen XTC-pil mag slikken, maar wel 20 bier achterover mag slaan. Het effect van dat eerste lijkt me wat minder schadelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |