Precies wat ik wou zeggen. Er zijn dunne condooms waarbij het gevoel gewaarborgt blijft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je hebt van die dunne condooms.
Ik slik ook medcijnen waardoor mijn erectie niet altijd even sterk is. Meestal moet je het goede moment te pakken hebben waarbij je gigantisch geil bent. De fetherlite heb ik wel eens geprobeerd en het gevoel is zeker beter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef chosen66 het volgende:
Zal die condooms dan eens proberen, zit er zoveel verschil tussen durex natural en fetherlite dan?
Denk ergens misschien dat het heeft te maken met dat mijn erectie niet meer zo hard is? Kan ook zijn door medicamenten tegen hoge bloeddruk die ik nu neem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Als er mensen zijn met de zelfde problemen, share your experience!
Tuurlijk dat snap ik. Maar wij kunnen niks voorschrijven. En die man/vrouw heeft wel beschamendere dingen voorbij zien komen. En trouwens het is niks om je voor te schamen, ook niet als je jong bent. Ik ben 20 jaar om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:34 schreef chosen66 het volgende:
Zij is nog maar 16 dus begrijp haar wel dat ze nog niet echt er zit op te springen om zonder condoom seks te hebben. Dat is gewoon haar "principe" en ik vind het vrij egoïstisch om mij dan zo op te dringen. In elk geval ga ik eerst die andere eens proberen.
@ Paramnesia, de volgende stap is idd de huisarts. Maar zoals ik al zei vind ik het een vrij irritant probleem, en is internet een gemakkelijkere stap om erover te praten.
Syfilisquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:29 schreef Canisfire het volgende:
Gewoon geen condoom gebruiken.
Ze is toch aan de pil ? Wat is het probleem.
toch niet als het zijn vaste vriendin is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Hepatitis B & Hepatitis C
Trichomoniasis of Trichomonas
Ulcus molle
domme sukkel
SOA maar al 3 jaar vriendin #2quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
toch niet als het zijn vaste vriendin is.
Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
En sukkel dat zeg je maar tegen karel met wie je vroeger hebt geknikkert.
Beetje respect mag wel vlegel.
Het is algemeen dat vertrouwen hét middel is om SOA's te voorkomen. 14.gifquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
Dat jij iemand gaat aanraden geen condoom te gebruiken als ze elkaar maar enkele maanden kennen maakt jou een domme sukkel onwetende domoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als jij of je vriendin een onbetrouwbare, ranzige slet is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Ulcus molle
domme sukkel
ja want als je elkaar vetrouwt, loopt de Aids er vanzelf uit...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als jij of je vriendin een onbetrouwbare, ranzige slet is.
In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.
Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
Die ken ik ja arme gozerquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.
Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
Mugabe, jij ook hier op Fok?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je zou zo in Afrika aan de slag kunnen als missionarisquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Damn, wat zijn jullie naief zeg!! Als iemand zegt dat ie niks onder de leden heeft, dan hoeft dat niet automatisch te betekenen dat dat ook zo is... Beide even een testje doen voordat je zo maar zonder gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
Heel vreemd, maar ik ga pas naar bed met een meid wanneer ik haar wel goed ken en volledig vertrouw...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn, wat zijn jullie naief zeg!! Als iemand zegt dat ie niks onder de leden heeft, dan hoeft dat niet automatisch te betekenen dat dat ook zo is... Beide even een testje doen voordat je zo maar zonder gaat.
Dit is nu precies de reden waarom mensen jarenlang met een SOA kunnen rondlopen en andere mensen blijven besmetten (zonder het zelf te weten). Mensen weten niet altijd dat ze een SOA hebben, dus eerst testen en dan pas zonderquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar ik ga pas naar bed met een meid wanneer ik haar wel goed ken en volledig vertrouw...
Blijkbaar ligt dat voor jou iets anders...
je bedoeld natuurlijk dat de schade beperkt wordquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Precies wat ik wou zeggen. Er zijn dunne condooms waarbij het gevoel gewaarborgt blijft.
Ik zeg ook niet dat het niet kan gebeuren bij 'gewone' mensen, maar dat de kans klein is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:11 schreef Dzy het volgende:
Maar blijkbaar vind je het normaal om met een serieuze relatie zonder testen seks te hebben zonder condoom. Jij en je vriendin waren niet maagd toch? Dus heb je het blijkbaar vroeger ook wel eens gedaan met iemand anders zonder condoom, en die misschien ook wel weer met anderen. Je kunt zonder testen nooit zeker zijn. Ook 2 normale mensen kunnen wel soa's hebben, ook al ga je niet van de een naar de ander. Natuurlijk is die kans klein, maar het zou je maar gebeuren.. had je gewoon kunnen voorkomen door eerst te testen of in het begin gewoon condooms te gebruiken en daarna testen. Als je eenmaal getest hebt is het inderdaad gewoon een kwestie van vertrouwen en dan is het absoluut niet raar, heel normaal zelfs om geen condooms te gebruiken, maar het is gewoon naief om te denken dat zoiets niet kan gebeuren bij "gewone" mensen.
Een condoom is ook niet neukbaar, het is slechts bedoeld als protectie-schild tegen besmettingsaanvallen vanuit de voorbips.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:15 schreef chosen66 het volgende:
Seks met condoom lukt niet
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef DoctorB het volgende:
Dat gejank over "maar ik voel niks meer met een condoom, dan wordt ie slap" gezeik hoor je alleen van impotente huilies! DoctorB heeft jaaaaaaaren condooms gebruikt bij de meest uiteenlopende dames en nooit last gehad van een hanger!
Als je klabanes goed werkt, dan blijft ie gewoon staan als je er een condoom om doet.
Het probleem van TS is niet de condoom. Dan zou zijn klabanus al slap worden bij het omdoen ervan.
Het probleem van TS is dat zijn vriendin vrouwelijk is. Daarom wordt ie slap.
Probeer je voor te stellen dat ze harig en grof gebouwd is. Dan zal het een stuk beter gaan!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:19 schreef Rosbief het volgende:
Je moet gewoon een vriendin nemen met een nauwer kutje.
Tenzij zijn vriending gewoon ECHT NIET zwanger wil worden en de kans dat de pil een keertje niet werkt ECHT wil uitsluiten. Dan blijft meneer een rubber om zijn klabanus doen. En blijft ie naar de beneden hangen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Gewoon even een Test laten doen bij de Docter (allebei natuurlijk) en als jullie beiden ''schoon'' zijn kan je het zonder doen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar ik ga pas naar bed met een meid wanneer ik haar wel goed ken en volledig vertrouw...
Dat kan ja. Je kunt ook een ufo op je hoofd krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:56 schreef Dzy het volgende:
Heel onwaarschijnlijk natuurlijk, maar AIDS bijvoorbeeld kan doorgegeven worden bij zwangerschap.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:05 schreef DoctorB het volgende:
DoctorB vraagt zich af HOE je in hemelsnaam een hanger kunt krijgen als je bovenop een lekker w*f licht te batsen.
Ofwel is je freundin echt spuuglelijk en stinkt ze de pan uit....
Ofwel ze is niet van het geslacht dat je graag zou batsen...
...een andere mogelijkheid is er gewoon niet!
leg uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:37 schreef CodeCaster het volgende:
[..]Het ligt wel íets genuanceerder dan dat.
Er is wel verschil maar nog lang niet zo lekker als zonder..quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef chosen66 het volgende:
Zal die condooms dan eens proberen, zit er zoveel verschil tussen durex natural en fetherlite dan?
Denk ergens misschien dat het heeft te maken met dat mijn erectie niet meer zo hard is? Kan ook zijn door medicamenten tegen hoge bloeddruk die ik nu neem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:15 schreef chosen66 het volgende:
Hoi,
Ik ben een jongen van 19 jaar en sinds een goede maand zit ik met een nogal irritant probleem.
Zo heb ik sinds enkele maanden een nieuwe vriendin alles is prachtig voorspel, pijpen, beffen. Maar wanneer we seks willen hebben en ik een condoom van haar moet omdoen gaat dat nog wel tot dat ik penetreer en dan 2 min daarna is hij echt niet meer stijf. ZIj neemt wel de pil maar wil voor zeker niet zwanger te worden ook condoom gebruiken.
Het jammere is als ik een condoom omdoe dat ik ook amper iets voel van de seks. Dit is nu mijn derde bedpartner van mijn eerste moest ik nooit zo'n rubber ding omdoen dus daar heb ik het probleem nooit gehad, en bij mijn tweede had ik vrijwel het zelfde probleem alleen is het daar direct afgeraakt :s.
Iemand tips wat je er aan kan doen? Want voel me er best wel onzeker over.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, volgens mij kan iedereen met een aantal jaren sexervaring het orgasme wel onder controle houden. Ik neuk gewoon net zolang tot mijn vriendin haar orgasme heeft gehad en kom daarna zelf pas.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:45 schreef Verluste het volgende:
Met een condoom voel je inderdaad veel minder en is de seks minder lekker; maar daarentegen staat dat je veeeeeeeeeel langer door kunt gaan voor één orgasme.
Het hielp mij om grotere condooms te gebruiken. Die krengen zaten gewoon te strak. Vond het trouwens best genant om bij de drogist om XXL condooms te vragen, maar bij de Christine le Duc waren ze wel begripvol.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan gebeuren bij 'gewone' mensen, maar dat de kans klein is.
En wanneer beide nog maagd zijn dan heb je sowieso niets te vrezen..
Sinds een goede maand dit probleem, nog niet zo heel lang samen dus en zonder SOA test?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:29 schreef Canisfire het volgende:
Gewoon geen condoom gebruiken.
Ze is toch aan de pil ? Wat is het probleem.
Ja ja, want als je een vaste relatie aangaat verdwijnen alle soa's gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoe kan je over vertrouwen spreken als iemand niet eens weet dat hij/zij wat heeft?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat zelfs nooit, toen ik zwanger was kreeg ik, net als iedere vrouw, een bloedtest waarin dat soort dingen ook getest werden(dingen die gevaarlijk kunnen zijn voor het kind).quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat kan ja. Je kunt ook een ufo op je hoofd krijgen.
In Nederland gebeurt dat zelden, en het gebeurt nog minder vaak dat het betreffende kind daar 16 jaar onwetend mee rondloopt..
Dat hoeft niet, je moet gewoon dat condoom omdoen e.d. in het spel betrekken, meisje die zichzelf even helpt waar je als man dan uitzicht op hebt, wat gestreel tijdens het omdoen, meisje die het omdoet op een leuke manier, dat soort onzin dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
...of hij vind het idee om te batsen met zijn vriendin terwijl hij niets voelt, of gewoon het gevoel dat hij moet batsen met een onhandig stuk plastic om zijn klabanus, gewoon erg onprettig, waardoor hij afgeleid wordt, en dus zakt zijn smurf weer in elkaar...
Sex is een moment van intimiteit, en een condoom gaat dat juist weer heel erg 'tegen'...
Je hebt het 1 keer geprobeerd en nu haak je af?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:17 schreef BlackRhino het volgende:
Pas maar op... mijn eerste keer met condoom was geen succes: hij scheurde uit. En dat was een normale ook (topsafe), nog niet eens die dunneNooit geen condoom meer voor mij
. Kut dingen!
Liek wattenstaaf in je lul, no thxquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef Dzy het volgende:
Yi-Long:
Stel nou he, je bent 25. Je vriendin is ook 25. Jullie vertrouwen elkaar volledig, hebben al een jaar een relatie, en jullie denken allebei dat je soa vrij bent, want je hebt immers alleen geneukt met mensen die je vertrouwde. Zonder condoom. Je vriendin heeft overigens 1.5 jaar geleden ook een wat langere relatie gehad, met iemand die ze vertrouwde, maar wat misschien onterecht was. Die kan haar een soa hebben gegeven, zonder dat ze dat door heeft gehad. Mooi dat jij haar vertrouwt, en ze spreekt waarschijnlijk in volledige waarheid, maar je kunt het nooit uitsluiten. Waarom risico lopen en niet even een half uurtje minder Fok!ken, even allebei een test afleggen en daarna veiling, zonder condoom, weer verder fokken?
Waar heb je dit onzinverhaal vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 07:24 schreef poepoe het volgende:
Buiten alle fysieke redenen, zoals ziekten (misschien van je eerste vriendin) of andere genetische stoornissen.
Zijn er tijdens sex, twee cognotieve centra actief. de een is de 'rust' centrum en zorgt raar maar waar voor de Erectie. De ander is juist de 'actieve' centrum en zorgt voor het klaarkomen.
(vandaar ook de Ochtend Lul, dat is normaal, en als je het niet of zeer zelden heb zelfs raadzaam je huisarts te raadplegen)
Als je geen erectie kan behouden komt dat door een psychisch probleem. Niet door het begruik van een condoom.
Vrij letterlijk, je lichaam is niet genoeg in rust voor een stevige erectie.
Dit kan komen door prestatie druk, het 'de vorige keer lukte het niet, nu moet het wel lukken'-druk
of simpelweg dat de geestlelijke stimulatie laag is.
zorg dat je vertrouwder met elkaar omgaat. laat de druk iedergeval vallen. Verder wat ook kan helpen is stantjes waarbij je zicht hebt (als man) op de penetratie. En eventueel haar kont. Dit werkt stimulerend.
Wat ook misschien werkt is andere formaat condoom proberen. Condooms worden welliswaar gemaat op de lengte, bij en te strakke condoom kan het glijmiddel worden weggeduwd. en wordt het onprettig. Dat je mindet voelt is vaak juist beter. Meestal is, hoe langer jij erover doet, hoe beter de sex wordt.
poe poe
En van pijpen en beffen krijg je dat niet zekerquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Ulcus molle
domme sukkel
Beetje niveau "AIDS komt alleen voor bij homofielen en van masturberen word je blind" reactie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Ulcus molle
domme sukkel
dat zal wel meehelpen ja..quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef chosen66 het volgende:
dan heb jij denk ik geluk heb gehad.p.s. mannen met besneden lul hebben minder last van soa's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje niveau "AIDS komt alleen voor bij homofielen en van masturberen word je blind" reactie.
Ik heb al 450 wijven geneukt zonder condoom en ik mijn pielemuis is nog steeds 100% oké. Fantastisch!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:52 schreef satopex het volgende:
[..]
dan heb jij denk ik geluk gehad.p.s. mannen met besneden lul hebben minder last van soa's.
right nou ik heb hetzelfde probleem als de TS en die dunnere condooms heb ik ook geprobeerd blijft kut met peren... ik ben er helemaal klaar mee ik wacht wel tot beiden getest zijn en dan zonder condoom daarvoor is het behelpen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Precies wat ik wou zeggen. Er zijn dunne condooms waarbij het gevoel gewaarborgt blijft.
nou voor mij is het blijkbaar wel teveel verschil wellicht verschilt dat van man tot man geen idee maar heb echt alles geprobeerd en het werkt niet (meer) in het verleden is het weleens gelukt maar echt een succes is het nooit geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:40 schreef Bombshell het volgende:
Ik neuk mijn scharrel nu ook met condoom en zo groot is het verschil nu ook weer niet. Je moet gewoon aan het idee wennen. En al dat gelul dat je met een condoom niks voelt helpt daar ook niet echt mee natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |