Dat was incl de mensen die de minor willen gaan doen neem ik aan.quote:Op zondag 6 april 2008 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
Surveillant zei dat het er ruim 600 waren.
In dat geval waren het er rond de 600quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dat was incl de mensen die de minor willen gaan doen neem ik aan.
Er is geen minor Journalistiekquote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dat was incl de mensen die de minor willen gaan doen neem ik aan.
?quote:
Ik had inderdaad ook bij die vraag Hoop Scheffer in gevuld. Maar weet je wat het is, je hebt maar een half uur voor die vragen en dat betekent dat je niet eens één minuut voor één vraag hebt en dat betekent dat je ze allemaal snel moet invullen, zonder er lang bij na te denken. En daardoor kom je na de test er vaak nog achter dat je stomme fouten hebt gemaakt die je eigenlijk wel had geweten als je er wat langer over na had gedacht. Of die pas later weer te binnen schieten. En ik had bij Mattheus Passion ook Mozart ingevuld:s , Ik ben benieuwd wat ik ervan gebakken heb..quote:Op zondag 6 april 2008 21:44 schreef DDDD91 het volgende:
Ik hoorde ook van een groepje dat Musharraf dood was. Want ze kenden die anderen niet. Dat was Bhuto. Ik had ook een stomme fout: dacht dat de Hoop Scheffer van de VN was, maar die is natuurlijk van de NAVO. Gewoon niet goed gelezen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ging eerst snel alle vragen maken die ik wist en maakte hierdoor leesfouten, en daarna ging ik de vragen maken die ik niet wist en nakijken. Maar daarna moet je ook nog eens alles gaan invullen op dat antwoordblad en dat kost je ook weer tijd.quote:Op maandag 7 april 2008 10:24 schreef BehindYou het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook bij die vraag Hoop Scheffer in gevuld. Maar weet je wat het is, je hebt maar een half uur voor die vragen en dat betekent dat je niet eens één minuut voor één vraag hebt en dat betekent dat je ze allemaal snel moet invullen, zonder er lang bij na te denken. En daardoor kom je na de test er vaak nog achter dat je stomme fouten hebt gemaakt die je eigenlijk wel had geweten als je er wat langer over na had gedacht. Of die pas later weer te binnen schieten. En ik had bij Mattheus Passion ook Mozart ingevuld:s , Ik ben benieuwd wat ik ervan gebakken heb..
Als ik erbij zit weet ik iniedergeval dat er over het algemeen niet echt hoog is gescoord, want echt goed gemaakt heb ik het niet.
De antwoorden staan op http://www.hu.nl/NR/exere(...)htm?NRMODE=Published , dus bij deze een correctie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Algemene ontwikkeling: ± 6 fout, paar heerlijke gokjes.
Actualiteiten: ± 16 fout
Media: ± 6 á 7 fout
In totaal? Dat is bijna mijn fouten bij actualiteitenquote:
Je beseft dat je de beste uit dit topic bent, waar, neem ik aan, het niveau gemiddeld wat hoger ligt?quote:Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef justhg het volgende:
Actualiteiten:30 goed
Inzicht media: 21 goed
Algemene ontwikkeling: 15 goed
Dat zal wel loting worden want van me motivatie opdracht bakte ik niets
Nou inderdaad laten we het hopen dat iedereen het bizar slecht gemaakt heeft.... Ja, dan zou ik misschien nog een klein kansje hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef DDDD91 het volgende:
Laten we hopen dat het gemiddelde hoger ligt, misschien dat ik dan nog een kans zou maken:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |