Dat het aan de ene kant goed is dat kranten zulke kwesties aankaarten, maar dat het aan de andere kant onjuist is omdat ze zo hun objectiviteit verliezen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:07 schreef DDDD91 het volgende:
Waarover hadden jullie het in het betoog?
Dat had ik er ook nog in verwerkt inderdaad, dat de lezers op die manier gehinderd worden in het vormen van een eigen mening, de krant vormt die zo al voor ze.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:14 schreef edithbrel het volgende:
Ik was tegen, men slaat tegenwoordig door in de vrijheid van meningsuiting. Zelfs als er niet naar gevraagd wordt verkondigt iedereen zijn eigen boodschap met een standvastigheid waar de paus nog wat van kan leren en de kranten doen hier vrolijk aan mee (iets gematigder, maar toch). Dat is iets wat mijns inziens beter aan de lezer kan worden overgelaten, het doel van een krant wordt zo een beetje voorbij gestreefd. Dat doel is immers informeren, niet infiltreren. Zoiets!
Respect, kom maar opquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:39 schreef edithbrel het volgende:
Als er iemand behoefte aan heeft kan ik trouwens best een lijstje met de (waarschijnlijk) goede antwoorden plaatsen? Heb net alles opgezocht.
Ik was ook bezig, maar als jij ze al hebt!quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:39 schreef edithbrel het volgende:
Als er iemand behoefte aan heeft kan ik trouwens best een lijstje met de (waarschijnlijk) goede antwoorden plaatsen? Heb net alles opgezocht.
Dat lied vind ik trouwens helemaal niet z'n bekendste, de bekendste is Blowing in the wind... Sukkels.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:51 schreef DDDD91 het volgende:
[..]
Ik was ook bezig, maar als jij ze al hebt!
@ Behind you: Ja, vond het bij het laatste onderdeel ook maar vage vragen. Bijvoorbeeld over die liedjes en boeken. Je moet maar net van Bob Dylan houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |