quote:Hallo Bert <zijn en mijn achternaam>,
Deze keer een nieuwsbrief vanuit Griekenland. Na Italie wat super was, zijn we al vier dagen aan het genieten op Corfu! Het laatste reisverslag van Italie staat op de site onder 'Italie 4' en ook de foto's staan erop. Veel lees- en kijkplezier.
Heel veel Griekse groeten van Steven en Marlous.
quote:Hi Ma...
Ek het daai tannie gebel van die rok dis daai einste tannie wat my R 5 500.00 gevra het vir 'n rok...Wanda het 'n bestaande rok gevat....Ek weet waar is sy...
My rok wat ek wil he is nie 'n bestaande rok nie....
Daai plek in Booysens is nog die goedkoopste.....
Maar ek sal maar kyk....
Liefde
Ekke
quote:prelimanry slides,
The idea isto do these on three screens, so really, these are "two"
slide steps.
3 + 3
There will be some more details, maybe only for when he asks for it (I
like to be prepared.
Martin
quote:Beste coaches en managers,
Graag even jullie aandacht voor het volgende;
Wekelijks zien wij, met name op de zaterdagochtend, veel kinderen (vaak broertjes en zusjes) binnen de hekken op het hockeyveld een balletje slaan of gewoon naar de wedstrijd kijken. Het is door de KNHB voorgeschreven dat tijdens wedstrijden alleen de (wedstrijd)spelende kinderen zich op het veld mogen bevinden, een ieder die komt kijken en geen bemoeienissen heeft met het spelende team, dienen zich BUITEN de hekken op te stellen.
De Jongste Jeugd commissie is nu wekelijks bezig om mensen te verzoeken achter de hekken te gaan staan, waar na een dringend verzoek door sommigen geen gehoor aan wordt gegeven, wat voor ons zeker niet leuk is. Het gaat m.n om de veiligheid van alle kinderen en daarbuiten is het bijzonder irritant voor de spelende teams om én vreemde kinderen én ballen van spelende kinderen in het veld te hebben.
Dus nogmaals het zeer dringende verzoek aan jullie als coach en managers hier heel goed op toe te zien; TIJDENS DE WEDSTRIJDEN EN TRAININGEN ALLEEN KINDEREN DIE EEN WEDSTRIJD SPELEN OP HET VELD!
Meld het binnen jullie eigen team en schroom niet mensen hier op aan te spreken.
quote:Menere
Soos per e-mail van 2 Februarie 2007, hiermee weer eens die Sakelys en Notule vir komende vergadering 1 Maart 2007 te Edenvale Hoërskool om 18h30 vir 19h00.
Neem asb kennis van die nuwe lede wat ingestel gaan word asook die verkiesing van `n nuwe bestuur. Jou teenwoordigheid is dus belangrik en moet asb bevestig word met jou bestuurslid.
Die nuutste ledelys volg spoedig. Kontroleer asb jou besonderhede en laat weet indien daar veranderinge is wat gemaak kan word.
Momentum Groete
quote:hallo daar my liefste.
Hierdie is n toets om te sien of ek dit wel regekry het om my e-mail op te stel.
so,volgens die blikbrein
is ek nou by jou
waar jy sit met n koue wyntjie
en stories skinner
van die lewe
en oor my en jou
ek weet dis goeie stories
want ek kan dit sommer voel
so aan die wande van my wese
en jy weet wat,
ek gun jou dit, my engel
want jou vlerke is gevou tot hier by my
dis hulle wat my inn die oggend uit die bed uit kry
en laat kans sien vir die nuwe dag
want sonner jou is ek net n dop
vol kennis en bosse
wnat ek is lief vir jou
quote:Hallo,
Ik geloof dat deze e-mail voor iemand anders is bedoeld.
Ik zie dat je hem naar Nadea probeert te versturen, maar dat ben ik niet :-)
Groeten, Anne.
En sommigen mensen geloven je ook niet eens:quote:Velen Dankie Ann
Soos geloof het ik de verkeerde adress gehad.
Jammer!
Andre
quote:verhuisofferte
Hierna kreeg ik een email terug met daarin de aanvraag van de persoon met inderdaad mijn emailadres, maar met een heel ander telefoonnummer. (en verder helemaal niks er bij, erg vriendelijk dus)quote:Geachte heer Teunisse,
Ik geloof dat deze e-mail naar het verkeerde mailadres is verzonden.
Hier weet ik in ieder geval niets van af.
Met vriendelijke groeten,
quote:
Reactie van iemand anders weer op bovenstaande e-mail ->quote:Momentum funksie komende Donderdag 20September. Ons gaan lekker braai voor die langnaweek. Bevestig asb. met bestuurslid oor bywoning
Aangeheg die agenda en die ledelys.
quote:Jammer , ek kan nie bywoon nie .
Regards / Groete
Herman Kocks
quote:Beste lieve allemaal,
Weer de laatste tocht van het seizoen, een spectaculair afsluitertje...................
Wat?: Zeilzwerftocht 13 en 14 oktober (aankomst vrijdagavond) Waar?: Rondtrekken door de friese sloten en meren
Hoe?: Op valken, kleine open boten, waar we ook slapen. We gaan met maximaal 3 valken = 12 personen
Kosten?: 150,- en 35,- eetgeld (er wordt gezamenlijk gekookt)
Mocht je interesse hebben en nog meer informatie willen of je willen inschrijven bel of mail naar:
quote:Hoi Allemaal,
Ik zou graag willen weten wie er komen zondag 30 september, zodat ik
daar rekening mee kan houden, dus mocht je wel of niet komen, laat het
dan even weten.
Groetjes Marthy
Het weerbericht van Korfu krijg ik doorgestuurdquote:Heren,
Jullie staan niet in de groep applicatiemanagement dus bij deze ook voor jullie onderstaande mail.
Gr. Cuinera
<hele rits e-mails en namen>
Hallo Collega's,
Zoals iedereen vast wel gehoord heeft gaan wij vrijdag 28 september
vliegeren! 17 mensen hebben zich opgegeven. De voorspellingen zijn een
Noordenwind van kracht 4 dus dat belooft spectaculair te worden.
Wat tips voor het vliegeren zijn:
- Neem een zonnebril mee (ook bij slecht weer)
- Makkelijke schoenen (geen hakken)
- Makkelijke kleding (eventueel extra ivm regen)
We worden om 14:45 verwacht in IJmuiden bij het strandpaviljoen "Beach
Inn":
Kennemerstrand 800, 1976 GA IJmuiden
Aangezien de files vrijdag al vroeg beginnen lijkt het verstandig om
rond half 2 te vertrekken.
Om 15.00 uur gaan we vliegeren met en zonder buggy. Om te mogen
vliegeren verzoeken we je om bijgevoegde bijlage uit te printen, te
lezen, te ondertekenen en vrijdag mee te nemen.
Tussendoor uiteraard een drankje en rond 18.00 uur zal iedereen hopelijk
uitgewaaid zijn.
We sluiten de middag af met een lekkere BBQ bij Beach Inn.
Het is niet heel handig om met 17 auto's te gaan rijden. Mark en Wouter
bieden in ieder geval ieder 3 zitplaatsen aan en rijden op de terugweg
weer langs ArboNed. Mocht je mee willen rijden meld je dan even.
Hopelijk kan iedereen nog even de armspieren trainen want die zullen we
wel nodig hebben!
Met vriendelijke groet,
quote:Hé Leo en Marlies!
Leuk dat we weer met z’n allen weg gaan, tenminste hopelijk kan iedereen!
Wij kunnen in ieder geval!
Groet,
Robert&Miranda
quote:Congratulations on creating your brand new Gmail account, bollekarel@gmail.com.
Please keep this email for your records, as it contains an
important verification code that you may need should you ever
encounter problems or forget your password.
You can login to your account at http://mail.google.com/
Enjoy!
The Gmail Team
Het wachtwoord van je FOK!-account?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef cikolata het volgende:
[..]
ik kreeg ook een keer iets van 10 mails met verzoek tot het veranderen van mijn password
nee van hotmailquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het wachtwoord van je FOK!-account?.
Die heb ik ook al heel vaak gehad.
Wij kregen gewoon een keer zoiets (afwijzing van aanvraag voor verblijfsvergunning) van de politie in de bus, zonder envelop er omheen. Lekker voor je privacy, of diegene zich dan en dan maar even wilde melden zodat ze hem op de trein konden zetten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:05 schreef longinus het volgende:
Geachte mevr (mijn achternaam)
Uw uit xxx afkomstige vriend is afgewezen voor een verblijfsvergunning bla bla bla
en dan nog een briefwisseling over trouwen, gratie en zuks omdat ze echt van hem hield..
verbazingwekkend wat je allemaal te weten kan komen als ze alle gegevens zomaar e-mailen.
vooral leuk als ze binnen zoveel tijd moest reageren, maar wel naar de verkeerde sturen
Jan Janssenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:36 schreef error32 het volgende:
Ik krijg op de gmail zo af en toe uitnodigingen om te gaan paint ballen en dergelijke. De eerste paar keren nog netjes terug gemaild dat ze iemand anders moesten hebben, maar ondertussen kunnen ze wel in de stront zakken want ik kan niet bezig blijven ermee. Het helpt niet mee dat zowel mijn voornaam als mijn achternaam behoorlijk algemeen zijn.
Ja dat had ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:59 schreef cikolata het volgende:
herkenbaaren ook nog toevoegingen op facebook, hi5 en msn door mensen die mij denken te kennen
Zo cliché dan nog net nietquote:
Stuur daar gewoon alle mensen in die lijst een mailtje dat het vliegeren twee dagen vervroegd is en dat ze om 4 uur 's ochtends vertrekken ofzo.quote:Heren,
Jullie staan niet in de groep applicatiemanagement dus bij deze ook voor jullie onderstaande mail.
Gr. Cuinera
<hele rits e-mails en namen>
Hallo Collega's,
Zoals iedereen vast wel gehoord heeft gaan wij vrijdag 28 september
vliegeren! 17 mensen hebben zich opgegeven. De voorspellingen zijn een
Noordenwind van kracht 4 dus dat belooft spectaculair te worden.
Wat tips voor het vliegeren zijn:
- Neem een zonnebril mee (ook bij slecht weer)
- Makkelijke schoenen (geen hakken)
- Makkelijke kleding (eventueel extra ivm regen)
We worden om 14:45 verwacht in IJmuiden bij het strandpaviljoen "Beach
Inn":
Kennemerstrand 800, 1976 GA IJmuiden
Aangezien de files vrijdag al vroeg beginnen lijkt het verstandig om
rond half 2 te vertrekken.
Om 15.00 uur gaan we vliegeren met en zonder buggy. Om te mogen
vliegeren verzoeken we je om bijgevoegde bijlage uit te printen, te
lezen, te ondertekenen en vrijdag mee te nemen.
Tussendoor uiteraard een drankje en rond 18.00 uur zal iedereen hopelijk
uitgewaaid zijn.
We sluiten de middag af met een lekkere BBQ bij Beach Inn.
Het is niet heel handig om met 17 auto's te gaan rijden. Mark en Wouter
bieden in ieder geval ieder 3 zitplaatsen aan en rijden op de terugweg
weer langs ArboNed. Mocht je mee willen rijden meld je dan even.
Hopelijk kan iedereen nog even de armspieren trainen want die zullen we
wel nodig hebben!
Met vriendelijke groet,
Ja en dan de weersvoorspelling even omdraaien dat ze totaal verkeerd zijn gekleed de hele dagquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stuur daar gewoon alle mensen in die lijst een mailtje dat het vliegeren twee dagen vervroegd is en dat ze om 4 uur 's ochtends vertrekken ofzo.
Van de Bundes Polizeiquote:Hallo Alexander!
Ja wir sollten uns bald mal treffen. Wann habt Ihr Zeit? Grüsse an Jane,
Lars
you fail!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:17 schreef Karammel het volgende:
Het is niet toevallig zo dat kennissen met humor je opgeven voor vliegerkampen en dergelijke? Ik ken ook wel mensen die vrienden voor van alles en nog wat inschrijven. Gratis samples bij andere mensen thuis laten bezorgen. Natuurlijk kan je ook altijd een heel goedkoop item op marktplaats kunnen plaatsen. Denk hierbji aan een playstation 3 voor 100 euro onder de verkoopprijs. Natuurlijk wel met het verzoek op te bellen in plaats van te mailen.
Wel matig dat mijn emailadres niet in de buurt komt van andere email adressen. Zou het wel humor vinden om af en toe mail te krijgen over vliegeren. Of mails in een taal waar ik geen kaas van kan maken.
Nu kom ik trouwens over als iemand die allemaal slechte grappen uithaalt bij kennissen en aandacht tekort komt en daarom graag mails van vreemden wil ontvangen... ik ontken alles!
't eerste, maar ook 't laatste. Dan staat het er ook gewoon naast.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:35 schreef hugecooll het volgende:
Maar krijg jij nou voor hun bestemde mailtjes doordat de verstuurder niet goed oplet, of doordat zij jouw e-mailadres hebben met (of zonder) puntjes er in?
Als het laatste het geval is, zouden zij dan ook jouw mailtjes krijgen?
Ik heb loyaldog@gmail.com als gmail adres maar krijg ook dingen die gemaild worden naar loyal.dog gewoon binnen. Gmail negeert punten in emailadressen. Hoogst waarschijnlijk om hetgeen jij probeert te vertellen hier te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:28 schreef ijsmeis het volgende:
Deze heeft dus mijn.achternaam@gmail.com terwijl ik mijnachternaam@gmail.com heb, zonder punt dus.
I know, maar het heeft zijn voordelen en nadelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:33 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb loyaldog@gmail.com als gmail adres maar krijg ook dingen die gemaild worden naar loyal.dog gewoon binnen. Gmail negeert punten in emailadressen. Hoogst waarschijnlijk om hetgeen jij probeert te vertellen hier te voorkomen.
Of knakkers die hun school niet hebben afgemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor zover ik het kan inschatten zijn die e-mails in dat gebrekkige Nederlands eigenlijk e-mails in het Zuid Afrikaans..
Klopt, braai is bijvoorbeeld barbeque en je ziet dubbele ontkenningen in een zin, typisch Zuid-Afrikaans.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor zover ik het kan inschatten zijn die e-mails in dat gebrekkige Nederlands eigenlijk e-mails in het Zuid Afrikaans..
Als jij een mailtje stuur naar mijn.achternaam@gmail.com en dat mailadres bestaat niet. Dan komt hij terecht bij mijnachternaam@gmail.comquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef Alices het volgende:
Huh?? Ik snap t niet..
Hoezo krijg je die mail? Omdat jouw email adres een puntje anders is dan die van waar het emailtje eigenlijk heen moet?
Leg nog eens uit voor de simpele ziel
Dan zou ik dus alle mogelijke emailadressen aan moeten maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:36 schreef tonks het volgende:
Maak die niet bestaande dan aan en kijk er nooit op
Uitlekkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:10 schreef EggsTC het volgende:
Ik kreeg toevallig een intern mailtje van IBM gisteren
Saaaaaaaaaaai vrijgezellenfeest, aan de foto's te zien.quote:Hee annie
Hier heb ik nog een paar foto,s van je
Vrijgezellefeestje
Doei groeten van ellen
quote:Dear <censuur>,
We confirm that we have been instructed to attend to the registration of the property you are purchasing. In accordance with the offer to purchase we note that a deposit in the amount of R78 000,00 is due.
Please can you let us have proof of payment into our trust account details as follows:
Yammin Hammond Inc
Absa Bank
Acc No. 404 630 9903
Code: 632005
ref: T 14365A
Please also provide us with all your FICA documents as requested in order that the deposit can be invested on your behalf.
Kind regards and thanks,
Franca Wood
quote:Hi Willem...
Is your property ... still for sale?
Just chasing up ' lost ' emails.
Warm regrads and take care,
Jean
quote:Hi Anne!
Thanks for that! .... Well spotted!
*Most folks would not have even bothered to inform me of my silly mistake!
Greatly appreciated!
Regards
Jean
quote:Sorry dear,
Misunderstanding!!
Regards,
Senobia Otto
Administration clerk
Bel-Mec Die Casting (Pty)Ltd
quote:Hi Jannie,
Attached herewith please find the QCTO presentations.
Regards,
Thandiwe Shashu
SGB Coordinator
quote:Goeie dag Francois
Ek volg graag met jou op rondom PPS en ons gesels laasjaar in die klas. Het jy al werk, studeer jy verder? Hou my asseblief op hoogte met jou situasie.
Groete en sterkte vir 2009
Marius van Rooyen
Ook met foto'squote:Ha meiden,
Ja ja het is dan eindelijk zover!! Wij zijn oom en tante geworden van een jongen en hij heet THIJS.
Nu de ooievaar op het raam hangt bij m’n schoonzusje zijn jullie ook vast benieuwd hoe de kleine jongen eruit ziet!! Het is echt een scheetje!!
Het is dinsdagmiddag 11 november om 16.30 uur geboren in het ziekenhuis. Ze was namelijk al twee weken over tijd. Hij weegt 3700 gram. Moeder en kind maken het goed. Ze mochten vandaag lekker naar huis.
Groetjes ome Geer en tante Sil, wat een heerlijk gevoel om tante (en oom) te zijn!
quote:I've been looking over my schedule for my work trip to Holland at the end of this month, and it looks like the only evening I'll be able to make it to Den Driehoek is 23 Oct @ 20:00. Hope to see all of you who can make it there that night...if I miss any of you I'll see you at Carnival.
Greetz,
Josh
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Bovenstaande is van afgelopen maand (!).quote:Here's the ticket for Matt.
Print off and bring with you to the airport.
cheers,
"It's never to late to become what you might have been"
George Eliot
Stephen Vardy
Corporate Executive Chef
Nee dan kan je dat email adres niet aanmakenquote:Op zondag 5 april 2009 20:08 schreef Flepke het volgende:
Hmm eigenlijk best gevaarlijk...
Als ik dus in plaats van:
beatrix@gmail.com
bea.trix@gmail.com
maak, kan ik de email van onze Bea lezen?
Je kan als blapietje@gmail.com bestaat geen nieuw email-adres aanmaken met blapietje@gmail.com daarin. Geen bla.pietje, geen b.lapietje en géén b.l.a.p.i.e.t.j.e@gmail.comquote:Op zondag 5 april 2009 20:46 schreef Anne het volgende:
als bla.pietje@gmail.com niet bestaat, maar blapietje@gmail.com wel, dan gaat de mail daarheen.
Dat soort mails heb ik ook geregeld gehad van een of andere dude uit Kroatië. Ik heb mn gmail account maar opgezegd want op een gegeven moment werd ik verdacht van malafide praktijken en misbruik van mn email account.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef Anne het volgende:
*dikke schop omhoog*
Ik ontvang nog steeds belachelijk veel e-mails en af en toe mail ik de mensen ook terug dat ze de verkeerde hebben. Nu heb ik er ook weer eentje die niet voor mij bedoeld is, maar voor ene Ed met dezelfde achternaam als ik heb:
Onderwerp: "aangepast koopkontrakt en bespreeklijst"
Bericht: "Wees voorzichtig met bespreeklijst, gezien een aantal semi illegale zaken. Tot woensdag."
Tja. Wat zal ik hiermee doen? Terugmailen? Doorsturen? Hier neerplanten?
Semi-illegale zaken, klinkt goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef Anne het volgende:
*dikke schop omhoog*
Ik ontvang nog steeds belachelijk veel e-mails en af en toe mail ik de mensen ook terug dat ze de verkeerde hebben. Nu heb ik er ook weer eentje die niet voor mij bedoeld is, maar voor ene Ed met dezelfde achternaam als ik heb:
Onderwerp: "aangepast koopkontrakt en bespreeklijst"
Bericht: "Wees voorzichtig met bespreeklijst, gezien een aantal semi illegale zaken. Tot woensdag."
Tja. Wat zal ik hiermee doen? Terugmailen? Doorsturen? Hier neerplanten?
Heb je de datum van de OP gecheckt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Mail ontvangen die niet voor jou is
Ik was eerder
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Mail ontvangen die niet voor jou is
Ik was eerder
quote:Oh iam sorry I really dont have it-but soon I will" so know that I will pay you ok. Sorry: -M-day
quote:Got your message. Okay thats fine. And the baby just got up... -#1' dont hate"
quote:Let you go-see you later. -#1' dont hate"
quote:To have a inspect in two more days' so i need to get some pine sole and some kind of carpet cleaner stuff" well let me let -#1' dont hate"
quote:Got your message oh mom do you have some dish soap I could borrow' ill wait till you get home. And I guess where going to -#1' dont hate"
quote:Hi Nick Praying all is well. Happy to no you are keeping in contact with your cousin, How was Christmas? Sure was happy to no That Divida is home. ya'll stay loving toward one another. you no Family is all we have , when every thing else fail
quote:Dear Family and Friends,
Here is the information I received on the December 2010 cruise. This time, I went through a travel agency. Please look it over and give me your thoughts. Are you interested in going? Do you think it's too expensive? Are the dates convenient? Keep in mind that these prices include taxes, food and entertainment. I picked December because it accommodates those with school-aged children. Most kids will be out of school for Christmas break. Also know that there were cheaper prices available, but they were on the bottom deck. I figured most people wouldn't want to be on the bottom because they'd have problems with getting seasick. If you'd prefer the bottom deck, let me know so that I can get those prices. Please respond within the next few days so I'll know whether to move forward with these plans or find something else.
P.S. For those who didn't go, we had so much fun on the Bahamas cruise last month!!!
Sincerely,
La Kisha R.. McDonald
quote:Dear Family and Friends,
I am very late with mailing Christmas cards this year. Please forgive me! With that said, I want to take this opportunity to wish everyone a very safe and Merry Christmas and a Prosperous New Year.
Sincerely,
La Kisha R. McDonald
quote:Greetings Family and Friends,
I am sure you recall getting emails from me regarding the Bahamas cruise. Well for those who paid, the time is almost here. We will be cruising to the Bahamas in exactly 2 weeks!!! I am SO excited. For those who were not able to make this trip, do not worry. I am planning another Family and Friends cruise for next year, December 2010. But first, I want to get feedback from everyone else. Here are the preliminary details for 2010:
Sat, Dec 18 - leave Miami Florida at 4:00pm via a Carnival Cruise lines ship
Sun, Dec 19 - Fun Day at Sea
Mon, Dec 20 - Arrive at Ocho Rios Jamaica at 9:00am. Depart at 5:00pm
Tues, Dec 21 - Arrive at Grand Cayman, Cayman Islands at 8:00am. Depart at 4:00pm
Wed, Dec 22 - Fun Day at Sea
Thurs, Dec 23 - Arrive back in Miami Florida at 8:00am
I need to know who all is interested to get a preliminary headcount. Please respond with the following:
Your first & last name and total number of people from your household only, including yourself, who will be going. If you respond for multiple households, please give me the first & last name and total attendees for each household.
Only if we get enough people, I will look into renting a bus. This way, we can meet in Midway, GA and drive as a family to Miami. I need to know:
Are you interested in renting a bus and everyone drive together to Miami OR
Do you prefer to provide your own transportation to Miami
Please respond as soon as possible so that I can get more specific details, such as costs, from the cruise line and so that we can start making payments early. You can ask anyone who is going on the Bahamas cruise in 2 weeks, the key to paying for your cruise is starting EARLY and making monthly payments. Making monthly payments is less strain on the pocket book than trying to come up the entire payment at one time.
Also, this cruise is open to everyone. Please send this to others in the family and your friends. The more the merrier!!
Sincerely,
La Kisha Stevens-McDonald
quote:Hey Cousin, just sending this so you'd have my email address. I'm so glad you texted me this morning. Keep in touch!
Sincerely,
La Kisha R. McDonald
Blijkbaar nietquote:
Ja, ik heb bevestigdquote:Beste Marcel
Je hebt zonet je e-mailadres ingevuld in je Smartschool-account. Klik op deze link om te bevestigen dat dit effectief jouw e-mailadres is.
quote:Dag heren,
Zoals jullie weten gaan Marinke en Ralph op 18 juni trouwen.
Aan ons de schone taak om Ralph nog één maal als ongetrouwde man volledig kiel te halen.
Hopelijk kunnen jullie hier allemaal bij aanwezig zijn. Precieze invulling van zijn vrijgezellen staat nog niet vast, maar aangezien we met een flinke club zijn leek het ons wel een goed idee om in ieder geval alvast een weekend hiervoor in te plannen. We zullen hiervoor straks een datumprikker opzetten. De mogelijke weekenden zijn vrij beperkt, dus we hopen dat ieder wat flexibiliteit betracht bij het invullen ervan.
Nadere info en verzoeken met betrekking tot de invulling van Ralph's vrijgezelallaalala volgt binnenkort.
Dank alvast, groet, en hopelijk tot snel!
Tijmen, Pjotr en Niek
quote:Ah, mooi initiatief! Het schijnt dat Ralphie graag in z'n blote pikkie rondloopt dus dat wordt een leuk feestje!
Zullen we ¤50 extra in t budget stoppen om wel in een decent hotel te overnachten? De strippers doen we dan op lokatie, hebben we geen gezeik met t hotel.
Tot gauw!
Pieter
quote:Hi Pjotr,
Alles goed jongen? Tijd geleden..
Ik weet niet of ik er bij kan zijn, ben verhuisd naar Zuid-Afrika. Hou dus geen rekening met mij, wellicht dat ik bij toeval in NL ben.
Veel plezier met de voorbereiding!
Groet Casper
Daarnaast kreeg ik een arbeidscontract toegestuurd.. En een dag later een test-mail van dezelfde persoon. Dus.. onze conversatie ging als volgt:quote:
quote:Test
quote:Test gelukt.
Alleen denk ik dat je de verkeerde persoon voor je hebt :-)
Ik zal het contract ook maar even als niet verzonden beschouwen, of wil je graag dat ik ook een krabbeltje zet? ;-)
Groetjes, Anne
Veel Afrikaanse mailtjes krijg ik altijd:quote:Haha is goed.
quote:Goeie dag - knip -
Soos bespreek vind asseblief aangeheg die vorm vir die byvoeging van die nuwe voertuig.
Vir enige verdere navrae kontak ons gerus / Please contact us for any further queries.
Vriendelike groete / Kind regards
Corlia
Administrasie afdeling
quote:Sages Komitee,
Hiermee aangeheg bg. Agenda’s vir ons vergadering 19 Januarie 2016 te Montagu Gholf Klub om 9:00. Dis baie
belangrik dat alle komitee lede en klubverteenwoordigers die vergadering sal bywoon aangesien ons belangrike
besluite vir voorlegging aan die AJV moet neem.
Indien iemand nie die vergadering kan bywoon nie laat weet my voor ons vergadering asseblief
Vriendelike Groete
quote:New farm animal fodder seed in South Africa.
Sorry to impose on you,
Being involved in the farming world maybe you will be interested in a new animal fodder grass (for all farm animals). We have an amazing new hybrid grass seed available (indigenous). Do you want me to send you information about it? It’s brand new to the market and innovative. It’s a grass that is used for farm animal fodder and it stays green all year round, can be planted in any season and is more nutritional than Lucerne. It can also be used as a fire break as it stays green all year round. (Animals can feed in the fire break)
It really grows in the shade (as well as in the sun, no difference) and it’s Black frost and snow resistant. Survives -16 degrees at Sutherland.
It’s called gingerGreen Pasture grass.
Would you like me to send you more information ?
quote:Dear Cassandra
I am resonding to your inquiry regarding our small cap fund, the Mighty Mites Fund.
I have atttached information on the fund including a presentation that gives an overview of the fund's investment process. I understand you are looking at the fund due to it's exposure to infrastructure. Below is a brief commentary on Astec Industries, a holding in the fund that will be directly impacted by infrastructure projects.
Chattanooga-based Astec Industries, Inc. (1.3% of net assets as of December 31, 2015)(ASTE – $40.70 – Nasdaq) is a designer and manufacturer of infrastructure, mining, and construction equipment. The company’s many product lines include hot-mix asphalt plants, rock crushing and screening plants, milling machines, and asphalt pavers. We expect ASTE’s many businesses to benefit from the recent passage of the five year, $305 billion FAST Act, the first long-term national transportation bill passed by Congress and signed into law in over a decade. The bill is likely to provide confidence in the availability of funding for large, multiyear infrastructure projects to fix our nation’s decrepit roads and bridges.
Cassandra, if you should have any questions, please feel free to contact me. Below is my contact info.
quote:You have concluded an arrangement with us on 9 August 2014.
It is regrettable that you have not complied with your obligations in terms of the arrangement concluded as you failed to make a payment as agreed on your EDGARS account.
If you are interested in being rehabilitated and restoring your credit profile, this is your last opportunity to do so.
We require a goodwill payment from you in the next 48 hours in the amount of R400.00, to show your commitment to the process of rehabilitation.
Payment can be made at any Edgars, Sales House or Jet Store.
It will be in your best interest to contact us on 0110844005.We will assist you with a suitable payment arrangement and (with your permission) load a debit order to your account. This will further save you time and money in the form of costs and penalties.
Leuk en goed verhaal, maar waarom na acht jaar geen nieuw e-mailadres?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:29 schreef Anne het volgende:
hugecooll vroeg mij dit topic te kicken, nadat ie vroeg of ik nog steeds zoveel verkeerd geadresseerde e-mails kreeg. Het antwoord was: Ja. Elke dag.
Zo heeft iemand een zorgverzekering bij het Zilveren Kruis afgesloten met mijn e-mailadres.
Heb ik ook weer vliegtickets mogen ontvangen.
Ben ik geabonneerd op een DAGELIJKSE nieuwsbrief en sinds ik mij probeerde af te melden (zowel automatisch via de site als gewoon via een mailtje) krijg ik ze nu zelfs twee keer. Heb ik tijdens Kerst en Oud en Nieuw ook nog wat e-cards ontvangen van mensen die ik niet ken.
En ik heb een account bij Smartschool en kan dus meedoen met de Spaanse Les!
[..]
Ja, ik heb bevestigd![]()
.
En.. nog een paar van alleen afgelopen week:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarnaast kreeg ik een arbeidscontract toegestuurd.. En een dag later een test-mail van dezelfde persoon. Dus.. onze conversatie ging als volgt:
[..]
[..]
[..]
Veel Afrikaanse mailtjes krijg ik altijd:
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat ik mijn e-mailadres in die 8 jaar zelf ook gretig heb gebruikt voor een heleboel zaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk en goed verhaal, maar waarom na acht jaar geen nieuw e-mailadres?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat ik mijn e-mailadres in die 8 jaar zelf ook gretig heb gebruikt voor een heleboel zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |