Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronkquote:
Je wilde toch weten waar dat luctalarm over ging?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
(uit een ander topic) Mijn Pheno, wat doe je?
[ afbeelding ]
Dat was ik niet! Mijn lichaam was overgenomen door buitenaardse wezens!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronk)
Ik hoopte op een reden voor een dag vrij...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
Je wilde toch weten waar dat luctalarm over ging?
Vandaar dat je in één keer zulk aangenaam gezelschap was...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:27 schreef Q. het volgende:
Dat was ik niet! Mijn lichaam was overgenomen door buitenaardse wezens!
Als je in vianan zou zitten is dat al reden genoegquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reden voor een dag vrij...
Dat is best een kutdorp ja...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Als je in vianan zou zitten is dat al reden genoeg
Vrolijke drinker, zo ben ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een zeer recent samenzijn herinneren waarin jij toch echt bier afsloeg... (terwijl Twist nog vrolijk door dronk)
Gewoon factureren die spoedtoeslag...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Zo, fijn om te weten dat als ze iets over vier uur af willen hebben, dat ze me nog weten te vinden om even 6000 woorden te vertalen zonder spoedtoeslag.
Dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon die toeslag eisen.
Tja, ik weet ook wel dat men mij niet magquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef AirwiN het volgende:
(uit een ander topic) Mijn Pheno, wat doe je?
[ afbeelding ]
Komt ook niet vaak voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je in één keer zulk aangenaam gezelschap was...
Als ik wist hoeveel het wasquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon factureren die spoedtoeslag...
150% factureren... Dan komen ze zelf wel met een correctie!quote:
chocotoeslag, komt dat straks niet uit politiek Den Haag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
Vier keer zoveel als het huidige tarief, inclusief onkosten vergoeding, stroom tarieven (voor het gebruik van de PC), koffie geld en choco-toeslag?
Het zou mij niks verbazen. Nu weer dat verhaal dat ze reclame over leningen willen verbieden! Ziek land dit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:20 schreef Pheno het volgende:
chocotoeslag, komt dat straks niet uit politiek Den Haag?
Was dat al niet verboden dan. Frisia en zo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen. Nu weer dat verhaal dat ze reclame over leningen willen verbieden! Ziek land dit...
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
Geen idee. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Enerzijds is het een vorm van censuur (nou ja, censuur; ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Aan de andere kant zijn die reclames altijd geweldig positief over geld lenen en dat het heel makkelijk is. Mensen steken zichzelf alleen maar verder in schulden tot ze bij een schuldsanering komen. Daar word je ook niet vrolijk van. Mensen doen het nog altijd zelf om zich te laten misleiden(?)/ompraten door zo'n reclame, maar het is ook allemaal te mooi om waar te zijn.
Ook waar, maar dat zie je in de hele maatschappij, mensen kunnen niets zelf meer, de overheid moet alles doen. Denk maar aan opvoeding van kinderen, ouders vinden dat ook steeds meer een taak van de overheid/scholen. En als die de kinderen volgens de ouders niet goed aanpakken worden er weer leraren in elkaar geslagen. Te debiel voor woorden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.
Jawel, maar het is ook wel een gevolg van hun eigen domheid. Veel mensen kopen alles op afbetaling, lenen van alles en nog wat en opeens zitten ze over een grens. En daar kom je moeilijk vanaf. Instanties moeten er bij gehaald worden om je daaruit te helpen, wat vaak een pijnlijk en traag proces is (hoe worden die instanties trouwens betaald? Doe jij dat als "klant" of doet de overheid dat?).quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer aan het handje gehouden waardoor men steeds dommer wordt op die manier.
Mensen kunnen zelf toch ook wel zien dat er appels met peren vergeleken worden? Doorlopend krediet vs hypotheek, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Q. het volgende:
Tja, het is toch eigenlijk wel een stiekeme taak van de overheid om mensen te beschermen tegen hun eigen domheid maar er zijn wel grenzen. Ze gaan soms wel echt te ver. Niets tegen leenreclames maar de toon waarop die worden getoond is veel te positief, dat moet niet kunnen.
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen kunnen zelf toch ook wel zien dat er appels met peren vergeleken worden? Doorlopend krediet vs hypotheek, zo lust ik er nog wel een paar.
Functioneel hè, functioneel. Zeker niet technisch. En dat is meestal technisch. En dat is meer MBO niveau.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:.
Jammer Q. Hopelijk vind je snel iets in de buurt(kun je trouwens niet terecht op de hogeschool/universiteit als Applicatie beheerder? Daar worden meestal ook wel mensen gevraagd)
Klopt, maar mensen moeten ook niet alles willen hebben. Ik kijk toch ook eerst naar mijn situatie voordat ik dat reisje naar Antartica boek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar het is ook wel een gevolg van hun eigen domheid. Veel mensen kopen alles op afbetaling, lenen van alles en nog wat en opeens zitten ze over een grens. En daar kom je moeilijk vanaf. Instanties moeten er bij gehaald worden om je daaruit te helpen, wat vaak een pijnlijk en traag proces is (hoe worden die instanties trouwens betaald? Doe jij dat als "klant" of doet de overheid dat?).
Wat Q. al zei klopt natuurlijk ook. Het is allemaal te mooi neergezet.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.
Wat wil je gaan doen? Hier zoeken ze ook mensen, ik wil je best PM'en hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
Hmm, mag niet door naar volgende ronde. Jammer. Moet ik weer verder gaan zoeken.
Waren die vrouwen toch een nadeelquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
Hmm, mag niet door naar volgende ronde. Jammer. Moet ik weer verder gaan zoeken.
Functioneel applicatie beheer. Met een hele grote voorkeur voor de stad Utrecht, wil zo min mogelijk reizen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hier zoeken ze ook mensen, ik wil je best PM'en hoor.
Weet niet of ik het bij een man beter had gedaan hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waren die vrouwen toch een nadeel
Ze trappen overal in, dat snap ik. Maar dan vind ik dat ze maar eens moeten leren van hun fouten. Zoiets als tig jaar geleden, waar dit soort misstanden in "Ook dat nog" steeds weer aan de kaak werden gesteld. En elk fokking jaar was er wel weer iemand die in een oude truck trapte.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergis je niet in de domheid van mensen hoor. Echt.
Het is nu Amersfoort (je weet waar), maar alles kan veranderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Functioneel applicatie beheer. Met een hele grote voorkeur voor de stad Utrecht, wil zo min mogelijk reizen.
Ik maak het van dichtbij mee. In dit geval met mijn broer. Die zijn pas gelukkig met een auto van >30.000 euro, een tv van 2 meter breed (en een hele hoge elektriciteit rekening) en alle nieuwste dingen. Ze snappen het werkelijk niet dat wij (als in: Anna en ik) gelukkig zijn met een brakke TV van voor de oorlog, een telefoon waarmee je alleen kan SMSen en Bellen, zo af en toe een DVD kopen en verslaafd zijn aan MMORPG's. Wij hebben geen dure DVD speler, geen dure TV, geen dure auto, geen hoge elektriciteitrekening door al dat spul. Maar dat begrijpen ze niet. Want, hoe kun je nu leven met vooroorlogse techniek. Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen moeten ook niet alles willen hebben. Ik kijk toch ook eerst naar mijn situatie voordat ik dat reisje naar Antartica boek?
Maar nee, mensen moeten een zonnebank, moeten een plasmascherm, moeten een gaming laptop, moeten een tweede auto, moeten, moeten, moeten.
Ik heb geen van bovenstaande dingen en ben gelukkig. Materialisme wordt soms iets te mooi gebracht, maar blijkbaar zijn er veel mensen gevoelig voor "status".
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu Amersfoort (je weet waar), maar alles kan veranderen
Interieur verzorgerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.
Enorm kortzichtig en oppervlakking. Dat soort mensen komen ook heel snel in de problemen qua geld en geven dan de schuld aan iedereen behalve zichzelf. Tja....quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak het van dichtbij mee. In dit geval met mijn broer. Die zijn pas gelukkig met een auto van >30.000 euro, een tv van 2 meter breed (en een hele hoge elektriciteit rekening) en alle nieuwste dingen. Ze snappen het werkelijk niet dat wij (als in: Anna en ik) gelukkig zijn met een brakke TV van voor de oorlog, een telefoon waarmee je alleen kan SMSen en Bellen, zo af en toe een DVD kopen en verslaafd zijn aan MMORPG's. Wij hebben geen dure DVD speler, geen dure TV, geen dure auto, geen hoge elektriciteitrekening door al dat spul. Maar dat begrijpen ze niet. Want, hoe kun je nu leven met vooroorlogse techniek. Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |